Skocz do zawartości

przednie wycieraczki sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Najprostszy sposób:z tworzywa (np. z baniaczka po oleju...) wycinasz pasek i podkładasz pomiędzy kulkę przegubu i dokręcaną blaszkę (połówkę "łożyska"). U mnie śmiga tak od 2 lat... :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cześć! Najprostszy sposób:z tworzywa (np. z baniaczka po oleju...) wycinasz pasek i podkładasz pomiędzy kulkę przegubu i dokręcaną blaszkę (połówkę "łożyska"). U mnie śmiga tak od 2 lat... :wesoly:

 

Dzięki za podpowiedz .Nie chce kupować całego kompletu bo ten jest dobry ,jak kupie stary to też już będzie wytarty w jakimś stopniu .Pewnie doraźnie podłożę coś na najbardziej wytarte.

 

Jak ktoś by znał org. nazwę to byłbym wdzięczny . :beer:

Edytowane przez baru0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś by znał org. nazwę to byłbym wdzięczny . cheers.gif

 

 

Witam.

Znając życie, może się nazywać "łożysko ślizgowe przegubu mechanizmu wycieraczek" (amerykanie nie potrafią nazwać czegoś prosto). Ja ostatnio dosyć często bawiłem się tym mechanizmem (ustawianie położenia wycieraczek na szybie), zauważyłem że wymycie i założenie nowego smaru i ponowne zmontowanie, ustawienie na kuli poprawia sprawność całego mechanizmu. Może u ciebie też tak będzie. A plastik z butelki po oleju też pomoże. Pozdrawiam RG.

PS. Chociaż są z brązu , to jednak lubią smar :spoko: . Życzę szampańskiego Sylwestra i Dosiego Roku.:drunk:

Edytowane przez rafalgrzegorz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji że temat został ożywiony to chciałem zapytać szanowne grono o jedną mała nieprawidłowość.

 

W czasie jazdy autostradą po przekroczeniu prędkości 110-120 km/h zastartuje wycieraczki, to często pierwszy wymach ramion idzie aż za słupki przednie. Tak jakby podmuch powietrza wyrywał ramiona. Dalsza praca jest już prawidłowa.

Przy niższych prędkościach ten problem nie występuje.

Czy to jest tylko u mnie, czy macie czasami tak samo ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. :wesoly:

Ja nie zauważyłem takiego efektu, wycieraczki zatrzymują się kilka cm. przed słupkiem, bez względu na prędkość z jaką się poruszam często <120km\h (chyba że szybkościomierz kłamie :wink:). Pierwszą rzeczą jaka była po zakupie, to oprócz ogólnego przeglądu, wymiany płynów, itp. było mycie i smarowanie, kasowanie luzów wycieraczek (zaprzyjaźniony mechanik uczulił mnie że jak nie chce mieć z nimi problemu to warto się nimi pobawić). Chociaż faktycznie, jak ją kupiłem to tak wymachiwał nawet przy mniejszych prędkościach, dosyć ciężko pracowały, ale teraz już nie, może to im pomogło :?: Luzu, kurzu i brudu było mnóstwo, a smaru zero.:ok: Pozdrawiam i życzę udanego, w szampańskim nastroju :drunk: Sylwestra i Dosiego Roku. RG

Ps. Mechanizm na silniczku też czyściłem i smarowałem, było sucho.

Edytowane przez rafalgrzegorz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich w Nowym Roku!!! Kacper-u mnie jest to samo-wycieraczki "pokazują" mi szybkość (oczywiście na autostradzie! :rolleyes:). Przy 140 km potrafią same ustawić się na sztorc. Tylko że mam chyba słabą sprężynę blokady w położeniu zerowym (pomimo ustawień w/g zamieszczonych znaków) i w czasie jazdy nie zawsze składają się pod maskę i wiatr je "wyciąga". Jak zacznie mi przeszkadzać,to powalczę z tym -cały rok przede mną! :wesoly:.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Prawdopodobnie to ona-zauważyłem,że jak ramiona nie złożą się pod maskę mogę bez najmniejszego oporu rozłożyć je i złożyć (idą bez oporu). Już kiedyś kombinowałem z ustawieniami (w/g fotek),ale zostało bez zmian.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Życzę Wszystkim dużo szczęścia w Nowym Roku.:wino:

STRUS, a jak ustawiałeś mechanizm po naprawie, czy zwróciłeś uwagę na sprężynkę od blokady (ta blaszka pod mechanizmem), ja musiałem parę razy rozkręcać zanim udało mi się dobrze je ustawić ( nie zwróciłem uwagi przy demontażu ). Jak silnik obraca się w przeciwną stronę to ta sprężynka ustawia zapadkę, a ta opiera się o wypust w blasze wspornika, wtedy wycieraczki się chowają, jak ta zapadka i jej sprężyna będą źle ustawione, to wycieraczki nie chcą się chować, u mnie czasem wychodziły do3/4 szyby :dobani: . Ale czasem się chowały. U mnie nie da się ruszyć wycieraczek, jest tylko malutki luz.Teraz jest OK.:ok: Pozdrawiam RG.

Edytowane przez rafalgrzegorz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności