Gość lord_wiader Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Mariuszu a brales poprawke na to,ze Diamond elektro sledzac ten temat podeslal Ci IRLR2905.Wedlug mnie ten tranzystor nadaje sie tylko do forda.W takim razie negatywa mu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Nie skreślajmy IRLRa 2905 - byc może to on a tylko mocowanie (luty) trzeba poprawić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vendetti Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Irlr2905 haraso rabotajat na fokus o na opel audi nissan bmw nada IGBT transistor Я ставлю IRL3803S на audi,niss,opel,saab . На свой Форд Фокус поставил BDW и уже год и 20тыс,км всё ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Vendetti - to może być ściema bo - na zdrowy rozsądek różne samochody a pompa i sterownik ten sam więc skąd ta różnica, jak zasada działania pozostaje ta sama Mam nadzieje, że w najbliższym czasie sprawa się rozwikła   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vendetti Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Mariuszu myslalem tak samo.Troche poszperalem i wiem,ze ford to pompa vp30.Wyglada tak samo jak vp44.Wpisz sobie na elektrodzie haslo vp30 i poczytaj. Zerknalem w autodata.Focus ma vp30.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Znam te pompy - podobna zasada zasada sterowania - nie pomyślałem o tym Graphium liczymy na Twoją cierpliwość ws montażu (stosując grubsze wiązki) tranzystora IRLR 2905 - coś mi się nie chce wierzyć w spisek Diamonda Tranzystor - jeśli jest poprawnie dobrany to nie powinien się spalić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194361 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 a mondeo 2,0 TDDI m ajuz pompke vp44...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Wg jego słów 95% sterowników pada z powodu przegrzewających się tranzystorów, źle dobranych do warunków pracy. Pozostałe 5% pada po uszkodzeniu mechanicznym pompy. te słowa były napisane wcześniej. Jestem elektronikiem a 20 letnim stażem i nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Rozebrałem swój sterownik i powiem że nie ma mowy o przegrzaniu oryginalnego tranzystora z powodu źle dobranych warunków pracy. A kto lepiej dobierze tranzystor jeśli nie sam konstruktor. Na dodatek tranzystor jest lutowany maksymalnie dużą powierzchnią do radiatora co zapewnia mu odpowiednie chłodzenie. To jak dostawia się wymieniany tranzystor aby zapewnić mu należyte warunki pracy temperaturowe i elektryczne decyduje o niezawodności naprawionego modułu. Moim zdaniem przyczyna awarii sterownika leży w 95% po stronie mechanicznej. Proponuję koledze wymontować tłoczek którego zdjęcie zamieściłem wcześniej. Maksymalnie wypolerować zatarcia i wtedy sprawdzić jak zadziała pompa.[/img]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Graphium liczymy na Twoją cierpliwość ws montażu (stosując grubsze wiązki) tranzystora IRLR 2905 - coś mi się nie chce wierzyć w spisek Diamonda T A co myślicie o tym aby zastosować mocniejszy odpowiednik tranzystora IRLR2905PBF w postaci IRLR2905ZPBF 60A.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194345 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Koledzy idąc tym tropem to może dać 24v na zasilenie układu cewka - tranzystor. Próbujecie naprawić urządzenie nie usuwając przyczyny palenia się tranzystora.Często elementy są dobierane przez konstruktorów z minimalnym zapasem mocy. prądu czy napięcia. Przeciążenie układu powoduje awarię. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/11/#findComment-194340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.