Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Tylko gdzie dostaniesz samą cewkę tak by nie ruszać tego zaworu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-180046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Tylko gdzie dostaniesz samą cewkę tak by nie ruszać tego zaworu W pompach vp44 - o czym pisałem wcześniej - zawór składa się z czegoś w rodzaju trzpienia zamontowanego na stałe w pompie i on wykonuje właściwie całą robotę hydrauliczną i z niezintegrowanej z nim cewki ,którą możemy dowolnie odkręcać ,wymieniać itd. W pompach vp44 ze sterownikiem psg2 bodajże -taki duży prostokątny- cewka zaworu ma wręcz wtyczkę a sterownik gniazdo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-180039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Wiem jak to wygląda (mam na co dzień do czynienia z układami hydraulicznymi ) - pytam gdzie dostaniesz sama cewkę by nie ruszać całego zaworu, lub gdzie dostaniesz sam zawór bez sterownika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-180031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Wiem jak to wygląda (mam do czynienia na co dzień z układami hydraulicznymi ) - pytam gdzie dostaniesz sama cewkę by nie ruszać całego zaworu, lub gdzie dostaniesz sam zawór bez sterownika W Sośnicy na giełdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-180027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 O! muszę sprawdzić - rozumiem, że maja ja magicy nie związani na co dzień z pompami Pytam bo temat mnie osobiście bardzo interesuje Jak masz jakiś namiar to daj na prv.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-180025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Powiedzmy ,że nie koniecznie z pompami . Dawno tam nie byłem ,ale wiem ,że jak się pochodzi i poszpera to się zawsze coś znajdzie [ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:57 ] Witam jezeli jest to pompa vp44 sama wymiana zaworu(cewki ) nic nieda poniewaz najprawdopodobniej zatarty jest tloczek w glowicy pompy ktory jest odpowiedzialny za dozowanie paliwa ,co bylo powodem stopienia sie tej cewki . Jezeli zas jest to pompa vp 30 to faktycznie jak pisal kolega Mariusz_760301 nie obejdzie sie bez wizyty w serwisie boscha . A cena takiej cewki wacha sie w detalu od 800 do 1100 zł w zaleznosci od numeru ,wiec najlepszym rozwiazaniem bylo by poszukanie jakiejs uzywki Skończmy z tą tłoczkową psychozą - bez obrazy . Pompa vp44 nie ma typowej głowicy hydraulicznej tylko tłoczki ułożone promieniście jest to p-pa zbudowana na wzór pomp rotacyjnych firmy Lucas natomiast vp30 i owszem ma głowicę z tłoczkiem posuwisto-obrotowym.ale zarówno w jednym jak i w drugim przypadku w razie zatarcia się tłoczków wytwarzających wysokie ciśnienie i podających paliwo, silnik stanie właśnie z tej przyczyny, a nie z powodu spalonego tranzystora.Zapewniam ,że stanie się to tak szybko,że on się nawet nie zdąży spalić. Inną zupełnie sprawą są zacierające się tłoczki przestawiacza kąta zapłonu ( były wcześniej prezentowane fotki ).Z takim zatartym tłoczkiem silnik może nadal pracować aczkolwiek bardzo nie przyjemnie Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-180021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Z takim zatartym tłoczkiem silnik może nadal pracować aczkolwiek bardzo nie przyjemnieMasz na myśli twardy, metaliczny odgłos   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-179980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam Tak. Twardy, metaliczny jeżeli tłoczek zatrze się w pozycji przyśpieszonego zapłonu - dodam ,że im wyższe obroty tym bardziej tłoczek przemieszcza się w kierunku wcześniejszego zapłonu i na odwrót .To tak z grubsza biorąc bo po to jest zawór przestawiacza ten na dole p-py aby za pomocą oczywiście komputera silnika , na podstawie odczytu danych z różnych czujników zasterował nim dokładnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-179871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ponawiam prośbę o link do tego zaworu. Nastało ciepło i są problemy z odpalaniem (silnik kręci kilkanaście obrotów) tak więc chyba tłoczek dawki pokazał swą naturę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-179864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ponawiam prośbę o link do tego zaworu. Nastało ciepło i są problemy z odpalaniem (silnik kręci kilkanaście obrotów) tak więc chyba tłoczek dawki pokazał swą naturę. Witam Takie objawy nie wróżą nic dobrego,Odradzam Ci naprawę na własną rękę.Należało by przetestować pompę na stole pod względem mechaniczno-hydraulicznym np.w Bosch- Śmietana Kobiór Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/22/#findComment-179843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.