Gość lord_wiader Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jest też IRFZ48, jest o ok 30% wytrzymalszy od 44 (prąd 65A), ale jest trochę wolniejszy. Trzebaby po prostu wziąć jedną pompę i sprawdzić...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-201388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wudar Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Za dużo jest tych niewiadomych, można to sprawdzać samemu ale po co? Wg mnie najlepiej kupić albo ten zamazany i go pomierzyc, dobrać właściwy albo kupić nazwę konkretnego co go montują. Niewykluczone że byłby to jeden z w/wymienianych ale była by jakaś pewność. Kto zaryzykuje swoj sterownik do testów? Przecież jak komuś padnie to będzie chciał go jak najprędzej naprawić żeby mieć sprawny samochód i raczej nie bedzie czekał na wyniki eksperymentów z dobieraniem właściwego tranzystora. Jeśli będzie nas kilku, kilkunastu zainteresowanych to koszty będą niskie, po co kombinować? Co innego jakby nikt nigdy nie naprawiał tego ale skoro są ludzie którzy chcą sprzedać informację to dlaczego nie skorzystać, oczywiście pod warunkiem że jest to prawdziwa informacja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-201341 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 http://www.bluechipdiesel.com/vp44diagnostichelp.html Może tu Ktoś zainteresowny wyczyta coś ... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cool.gif [ Dodano: Sob Sty 24, 2009 15:45 ] A moze mi ktos powiedziec czy jak mam pomalowane na zółto sruby to jest org pompa czy była juz regerowana w astrze g? tak jak na foto u mnie 99 rok. http://legalnie.webpark.pl/pompa1.jpg [ Komentarz dodany przez: DAROMV6: Sob Sty 24, 2009 19:42 ] w tłumaczeniu byłoby bardziej czytelne /DAROMV6 http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.bluechipdiesel.com%2Fvp44diagnostichelp.html&sl=en&tl=pl&history_state0=   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-201106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Tak czytałem te amerykańskie strony. Niestety nie ma w nich nic o tym tranzystorze. Jest natomiast ciekawa sugestia - postaram sie ja zastosować a mianowicie zamontować dodatkową pompę w baku. Co do Twojego pytania - tak miałeś już regenerowaną pompę. P.S W oryginale ta strona jest bardziej czytelna - dla mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Tez mi sie wydaje ze ja ktoś regenerował poniewaz jak kupiłem auto to był wyciek oleju spod dekla rozrzadu i jeden przewód który łaczy pompe z wtryskiem ten metalowy ciekł przy papie. Jak kupiłem auto miało wtedy 219 tys a przy 225 zmieniłem weze gumowe od płynu chłodniczego te najnizej silnika bo zabił je ten olej wyciekajacy spod tego rozrzadu. Teraz auto ma 245 tys sadze ze przy ~210 BYŁA PEWNIE GDZIES ROBIONA TA POMPA.. czyli auto na te lat może miec realny przebieg?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ja jak sprzedawalemswoja to miala 204 tys i pieknie smigala. Palila od strzala nawet do -2 stopni bez grzania swiec a pompa byla nie ruszana od nowosci. Cos mi sie wydaje ze te przebiegi wasze to i tak grubo zanizone. Na gieldzie wczoracj w Szczecinie tez stalo kilka AG i tez przebiegi po 155 tys a poducha juz byla obszyta, cala reszta w srodku wytarta ze moja przy swim przebiegu to byla cud malina. W Holandi widzialem 2 lata temu z przebiegami ponad 300 tys i to AG z rocznikow 2000-2001 wiec mi tu bajek nie wciskajcie. Co do dodatkowej pompy w baku czy tez na wezyku to dobry pomysl bo busy wlasnie mja takie rozwiazania z racji wysoko polozonego silnika w stosunku do baku. Z tym ze nie wiem czy ta pompka miala by tak sobie juz pompowac pelna parą zaraz po przekreceniu kluczyka czy jdnak jakis regulator cisnienia tak jak to jest w benzyniakach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Tak Wesol dobrze gada, jak moja by miała 245 tys to by była laleczka i te wszytskie co sprowadzaja i cofaja po 200 tys a 100 najmniej, Takze moja pewnie 345 tys sobie teraz liczy Ciekawe czy jesli bym poszedł do serwisu i podal VIN to by coś powiedzieli o niej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200594 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rutek83 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Kemtril, z tego co się orientuję, Opel nie ma centralnej bazy takich informacji. Jak ja kupiłem swoją Astrę II, 7 letnią z przebiegiem 140 tyś, to też wszyscy mi mówili, że chociaż w środku jest piękna, to przebieg zaniżony, bo niemożliwe żeby diesel na zachodzie robił 20 tyś/rok. W ASO zaproponowali jedynie podpięcie pod kompa i zczytanie historii wszystkich wejść do systemu. Zgodziłem się i dowiedziałem się tyle, że ostatnie wejście miałem przy przebiegu 134 tyś, ale kiedy to było to już mi nie powiedzieli, bo pondobno nie było tej informacji. Mam kontakt z kolesiem, który kupuje od Turasów auta, bo mu się nie chce jeździć daleko w Niemcy, to mówi, że każda jedna fura z dieslem z okolic 2000r ma powyżej 200 tyś, jedne mniej inne mocniej, ale zawsze powyżej, a Turek cofa na 110-120, bo to magiczna granica, na którą Polak zwraca uwagę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Panowie - męska decyzja - robimy zrzutkę na tranzystor + metoda zabudowy - całość 75 zł + przesyłka http://www.allegro.pl/item539100369_tranzystor_pompa_wtryskowa_vp44.html Pytałem ludzi, którzy to kupili - wszystko działa - pompy pracują.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200548 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jestem za, wpisujmy się po kolei, zobaczymy wtedy ilu jest chętnych na złamanie monopolu "cudownych elektroników". Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/3/#findComment-200533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.