Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

Rutek83, Moja niby miała robic te 25tys/rok. Hm, 100 tys to by jej raczej nie cofneli chociaz kto wie, a ile płaciłes za ta usługe przy jakim przebiegu było ostatnie wejscie do ststemu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Do Kemtril

Wiesz co, zapłaciłem jak za standardowe podpięcie pod kompa, czyli 120 zł w ASO. Gość oprócz tego, że posprawdzał parametry pracy silnika, czyli w sumie nic szczególnego, bo wszystko działało sprawnie, to jeszcze sczytał historię wejść do systemu komputerowego i powiedział, że ostatnie wejście miało miejsce przy 134 tyś, ale nie wie kiedy, bo pole z datą jest puste. Ja też nie drążyłem tego tematu tak bardzo, bo chyba nie chciałem się dowiedzieć, że auto ma jakiś kosmiczny przebieg.

Mam do niego książkę serwisową i kartę Asistance z książeczką usług, ale nie dam głowy, czy to nie kant, bo wszystkie wpisy są pisane bardzo podobnym charakterem pisma i mają tę samą imienną pieczątkę jakiegoś Klausa :D

Powiem jeszcze tak. Mam w rodzinie Astrę II z 99 roku z przebiegiem ok 150 tyś km, użytkowaną od nowości przez moją teściową i u niej kiera jest mniej wytarta, mieszek też, ale z kolei fotel to tragedia, poprzecierany na boku a nawet rozpruty, wykładzina w okolicy pedałów też bardziej sfatygowana. Sam już nie wiem co sądzić o moich 140 tyś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mam trochę więcej czasu, więc piszę co i jak się działo z moją pompą :beer:

Pompka odmówiła współpracy miesiąc po zakupie, bez wcześniejszych oznak auto po prostu zgasło. Telefon do kumpla mechanika, holowanie na warsztat i wieczorem diagnoza: elektronika na pompie, mechanicznie pompa jak nówka :D

Kumpel miał dojście do gościa, który naprawia sterowniki, facet przyjechał z wypasionym sprzętem, własnym oświetleniem i w niecałą godzinę zakończył naprawę.

Wg jego słów 95% sterowników pada z powodu przegrzewających się tranzystorów, źle dobranych do warunków pracy. Pozostałę 5% pada po uszkodzeniu mechanicznym pompy.

Facet faktycznie coś tam lutował, ale nie pozwalał się przyglądać :beer: Jak stwierdził, poświęcił pół roku, aby opracować metodę naprawy i nie chce się tym na razie dzielić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Dopisuję też kolegę - więc jest nas 4-rech :D

 

Tranzystory rozchodzą się jak ciepłe bułeczki - 3 tyś % marży a idzie jak woda :beer: - więc ja też zalicytowałem na alletanio :beer:

 

P.S Kajko1975 - Czy ten elektronik wymieniał Ci tranzystor nie ruszając sterownika pompy - tzn nie demontując go? Bo jeśli tak to dobrze bo masz kable całe :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten elektronik wymieniał Ci tranzystor nie ruszając sterownika pompy

Operacja odbyła się na zamontowanym sterowniku, pompa też była zamontowana :beer:

Facet siedział na taborecie, latarka a'la zegarmistrz na głowie, w rękach lutownica i jakieś inne małe ustrojstwa. Pamiętam jeszcze jak mówił, że jeden niewłaściwy ruch i sterownik robi pa pa :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajko

W Łodzi jest taki magik? Może mógłbyś podać namiar? Ja nawet jak dorzucę się do interesu i zgłębię tajemnicę naprawy sterownika, to i tak nie naprawię sam, bo mam jakby pecha do elektroniki. Czego się nie dotknę, to zawsze coś spalę. Ostatnio przerabiałem chłodzenie na płycie pceta i ... operacja się udała, ale pacjenta zmarł :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja się udała, ale pacjenta zmarł

Hehe :drunk: To tak jak u mnie :?:.

Namiar ma kumpel mechanik, wyciągnę od niego. Z tego co wiem, naprawa pompy do 1.7 DTI to pestka w porównaniu do 2.0 DTI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajko

To jak będziesz mógł to wyciągnij namiar, tak na wszelki wypadek. Z góry dzięki

No skoro mówisz, że pestka, to może tak jest, ale ja na pewno bym to popsuł. A już na pewno zanim bym wlutował tranzystor, to bym go ze trzy razy zgubił w komorze silnika :?:

Pozdro dla Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności