Gość brzoza Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 jeszcze pytanko jakiej średnicy są te wężyki żebym wiedział na jaka średnicę kupić te zawork Zaworek musisz zamontowac na przewodzie do pompki! którą kupiłeś! Wiec najlepiej będzie zmierzenie tego przewodu!! na pompce transferowej!. . Najcześciej jest to fi 8. I taki jest przewód powrotu paliwa z pompy!! Z resztą zawsze możesz zrobić tzw. złączkę z grubszego itp przewodu!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A nie lepiej byloby wymienic zaworek w pompie?? Czy by to cos dalo wogole? koszt kolo 50zl. A jak doszczelnic przewody przy filtrze paliwa przy tych wtyczkach bo po odpaleniu auta po nocy chwile nie rowno pracuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A nie lepiej byloby wymienic zaworek w pompie kgorka, my tu mówimy o pompce do odpowietrzania! . ! która jak nie ma zaworu zwrotnego to pompuje z powrotem do pompy!! a powinna przeciągać przez pompę!!. Co do uszczelniaczy jak przy wyjmowaniu nie zniszczysz plastikowych zapadek!! to oringi mozna dobrać w każdym sklepie np. z cześciami TIR. inaczej cała głowiczka!! 190żł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 jeszcze pytanko jakiej średnicy są te wężyki żebym wiedział na jaka średnicę kupić te zawork Zaworek musisz zamontowac na przewodzie do pompki! którą kupiłeś! Wiec najlepiej będzie zmierzenie tego przewodu!! na pompce transferowej!. . Najcześciej jest to fi 8. I taki jest przewód powrotu paliwa z pompy!! Z resztą zawsze możesz zrobić tzw. złączkę z grubszego itp przewodu!! Chodzi o to że jeszcze nie kupiłem i dlatego jak będę zamawiał tą pompę to i od razu zamówił bym zaworki do tej pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 robi się straszny offtop Masz koleżanko rację w 100%, ale jednak dalej dotyczy to pompy, a jeśli chodzi o tranzystor to już chyba prawie wszystko zostało napisane, ale to jest oczywiście moje skromne zdanie Pozdrawiam..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159665 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wudar Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Związek pomiędzy pompką do odpowietrzania a tranzystorem jest bez wątpienia ale dosyć odległy. Prosiłbym jednak o trzymanie się tematu postu bo z takim zamiarem go utworzyłem. Dlatego na tym forum trudno znaleźć odpowiedzi poprzez opcje szukaj bo w każdym poście są poruszane inne sprawy mało związane z tematem. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam, na jednej fotce zebralem pare informacji Jak wskazuja statystyki pada tranzystor po prawej (oznaczony jako A) wg tego watku http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=70375&highlight=zgon+vp44 zawor od dawki (1) ma opornosc 0.2 a od kata(2) 10omow. Mozna wiec przyjac ze ten od kata (2) pobiera max 20W co powinien wytrzymac spokojnie bez kombinacji IRLR2909 natomiast zawor od dawki (0.2oma) pociagnie sporo pradu Logiczne sie wydaje wiec, ze to powinien padac wiec tranzystor od dawki. Z tego co doczytalem to pada tranzystor po prawej i steruje on niby katem a nie dawka Czy ktos sprawdzal rzeczywiscie, czy ten po prawej polaczony jest na 100% z elektrozaworem od kata (2)? Czy na 100% elektronika zalacza gate tranzystora 3.2V? Pozdrawiam, Przemek P.S. otworzylem podobny do tego watek na AKP http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMS1 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Hmmmm u mnie ostatnio ułamał sie kabelek od zaworu kata wtrysku i silnik chodził jak by pracował z przestawionym rozrządem (ale silnik odpalał) do tego miałem błąd p1220 po wymianie zaworu kąta wtrysku skasowaniu błędów autko jedzie dalej A teraz z innej beczki jak mi kiedyś siadła pompa (wiadomo sterownik) To komuter pokazywał awarie zaworu dawki paliwa Więc wydaje mi sie że to musi siadać tranzystor od sterowania dawki paliwa a nie kąta Jeśli sie myle niech ktoś mnie poprawi. aha ma ktoś z was uszkodzony sterownik do tej pompy vp44 bo jako że jestem elektryk z lutownicą jestem z pan brat a sprzęt posiadam też do takiego lutowania bo w wolnych chwilach robie komórki a bym sie pobawił tym sterownikiem bo do swojego działającego to niechce zaglądać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Ten po prawej jest napewno od nastawnika dawki nie od kota wtrysku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-159344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 W tym temacie już chyba wszystko zostało napisane. Myślę, że teraz pomocnym byłyby opisy z ewentualnymi zdjęciami z wymian tego tranzystora (może ktoś wpadnie na lepszą metodę) oraz wpisy ile km po takiej naprawie samochód jeździ. Zrobiłby się z tego taki kącik testowy Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/34/#findComment-158708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.