Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Znalazłem na rosyjskim forum, że wstawiają taki tranzystor IRL3803S A to strona na forum http://autobezt.net/forums/lofiversion/index.php?t292.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-197330 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 kri77 o IRLR2905PBF pisaliśmy już wcześniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-197165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Mariusz_760301, Masz u mnie sterownik do badań i treningu! reki!.. Ja juz się tym nie bawię   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-196911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Brzoza - fajnie, że udało się z tym sterownikiem. Zgadamy się na prv. w tej sprawie. Co do tematu to wiem już co to za tranzystor - przynajmniej ten, który dostałem. Mam opis - trochę nazbyt rewolucyjny moim zdaniem, wiec dobrze będzie sprawdzić to w praktyce. Kol. Graphium właśnie demontuje sterownik celem naprawy wiec (tak myślę) wkrótce powinien powstać pełen manual (potwierdzony praktycznie) z wymiany tego ustrojstwa. P.S Brzoza Ty od początku o wszystkim wiedziałeś Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-196854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Sterownik wymontowany, ale nie było łatwo - uwalone śruby nie do odkręcenia (w sumie cały weekend poświęciłem na wymontowanie ...) ...a na tym opisie wszystko wygląda na takie proste http://www.vp44diesel.de/disassembly A tutaj jak zamontować sterownik po wszystkim: http://www.vp44diesel.de/assembly Zastanawia mnie pkt. 10 opisu montażu - czyli nie ma znaczenia jak się połączy przewody, oby te 2 z góry (grubsze) były połączone z tymi z góry, a te 2 z dołu (cieńsze) były połączone z tymi z dołu tak można wywnioskować z opisu... Ale najpierw trzeba będzie się zabrać za wymianę tranzystora (zrobię jakieś fotki)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-196282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Graphium - trzymamy kciuki - cała Polska patrzy na ciebie - ale presja co P.S Przewody oczywiście trzeba polutować nie zamieniając ich. Powodzenia! [ Dodano: Sro Lut 11, 2009 07:24 ] Graphium - patrząc na odkryty sterownik (dziękuję Brzoza) najlepszym rozwiązaniem będzie całkowite wycięcie tych dwóch nóżek i przylutowanie nóżek z nowego bezpośrednio do płytki. Kup sobie przewód niełamliwy (wyżarzony) i z niego wykonaj połączenia. P.S Bardzo ważne - nie używaj lutownicy transformatorowej. P.S 2 zainwestuj w lupę powiększającą mocowaną na głowie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-196196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Dzięki za rady i za kciuki http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif Tranzystor już wymieniłem, używałem kolby 15W (dosyć ostrożnie zresztą), także myślę że tranzystor nie został uszkodzony podczas montażu. Druciki z płytki zostawiłem stare i przylutowałem je do tranzystora - dało rade bez problemu... Niestety nie sprawdziłem jeszcze czy sterownik działa bo czekam na nowe śruby którymi przykręcę go do pompy (stare się nie nadają po demontażu)... Nowe miały przyjść dzisiaj, ale może jutro już będą... Ogólnie do tej naprawy mam dosyć zdystansowane podejście, bo jest duża szansa że jest to jednak awaria mechaniczna pompy - moja astra przejechała ponad 415 000 km tak tak... 415   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-195631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Graphium - nie trzymajmy dłużej forum w niepewności http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif Ten tranzystor, który kupiłem z aukcji to jednak IRLR2905 Mam nadzieję, że wstawisz niedługo opis ze zdjęciami montażu - wtedy wszystko się wyjaśni P.S Sposób montażu jest rewolucyjnie banalny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-195554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 P.S Sposób montażu jest rewolucyjnie banalny Jeśli tak jest, doprowadzisz na skraj bankructwa pokaźną grupę ludzi http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-195551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam, czy możecie napisać co się z tym tranzystorem dzieje, czy go rozrywa, czy dostaje tylko zwarcia, jeśli tak to między którymi elektrodami. Pytam bo jestem elektronikiem i czasami znajomi przychodzą z takimi ciekawostkami. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/8/#findComment-195408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.