Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

ja też tak uważam, że można to wyczyścić, ale to jest mechanik z ASO, z którym ja rozmawiam osobiście i radzi mi nie czyścić i to olać.

 

A ja mam właśnie problem z układem podciśnienia, a diagnoza pada na EGR i sam nie wiem co z tym zrobić, ale temat rozwinąłem bardziej w wątku, którego on dotyczy czyli elektrozaworów:

http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639,10.htm#90276

 

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

czy mozecie mi podpowiedziec ,gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa,i czy jest mozliwośc wymiany samemu

dzieki i pozdrawiam

 

rasr, jest na przewodzie powrotnym a znajduje się na pompie wtryskowej dwa przewody jeden z nich ma zawór w sobie czyli koral lub stożek . W tym temacie tylko musisz czytać od początku jest jego zdjęcie i miejsce umieszczenia :roll:

 

słuchaj nie wymieniałeś ostatnio filtra paliwa, kumplowi podwinęła śię uszczelka i jak postał to musiał pokręcić poprawił ją i ok

 

wymienialem filtr paliwa i po tej wymianie pojechalem do serwisu opla

Stwierdzili,że źle załozone byly uszczelki w obudowie filtra i ze to bylo przyczyna zapowietrzania.

Moze tydzien było dobrze i problem powrócil; więc filtr paliwa i połaczenia z nim wykluczam(podobno fachowcy sprawdzili i poprawili).szukam przyczyny dalej moze ten zawór zwrotny nie trzyma ale brak mi informacji ,jak sie do niego zabrac.Moze ktos wie ,gdzie dokladniej na forum jest opisywany?

 

Pozdrawiam

 

Moze ktos wie ,gdzie dokladniej na forum jest opisywany?

.Moze ktos wie ,gdzie dokladniej na forum jest opisywany?

Jaki masz w ogóle silnik bo są różne pompy w rożnych silnikach :) uzupełnij profil bo nie wiadomo co :wesoly:

 

lnik 2.0 DTL 99r.

Wiec tak miedzy zderzakiem a silnikem jest przeszczeń i widać zamontowaną pompę wtryskową jeżeli będziesz dobrze patrzył od filtra idą dwa przewody paliwowe wybierz obojętnie który i dojdziesz do pompy i do końca tego przewodu . Będzie zakończony śrubą a drugi obok niego taką samą śrubą na tej samej wysokości klucz 19 to stojąc przodem do silnika jest to śruba z lewej strony .Nie ma innych przewodów tylko dwa odpływ i dopływ z filtra: ta w której jest zawór jest przewodem odpływowym czyli powrotnym do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w pompie .ten zawór działa w jedną stronę koszt różny od 50-90zł

 

a moze zaczac od najprostrzych rzeczy,proponuje sprawdzic przewody paliwowe i nadmiarowe jesli sa parciane to wymien i zobacz oraz wymiana tych plastykowych rozgalezien( mozna kupic w sklepie zoologicznym :wesoly: poważnie

Sprawdz czy jakis kruciec na którym jest przewód nie pękł ( miałem takie 2 przypadki)

Pozdrawiam

 

a moze zaczac od najprostrzych rzeczy,proponuje sprawdzic przewody paliwowe i nadmiarowe jesli sa parciane to wymien i zobacz oraz wymiana tych plastykowych rozgalezien( mozna kupic w sklepie zoologicznym :] poważnie

Sprawdz czy jakis kruciec na którym jest przewód nie pękł ( miałem takie 2 przypadki)

Pozdrawiam

Tak jest od tego się zaczyna ale to wszystko jest w tym temacie czytać od początku bo nieraz drobnostka a kłopotliwa o zawrót głowy :]:]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności