Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Bylem dzis na kompie. Może ktoś mi pomóc z tymi kodami? Może przyda się też innym użytkownikom...

 

Są zapisane usterki!

 

P0400 Aktywny

( 4 )

 

P0571 Aktywny

( 8 )

 

P1625 Nieaktywny

( C )

 

P1625 Nieaktywny

( 4 )

 

P1690 Aktywny

( 4 )

 

P0381 Aktywny

( 4 )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141564
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

0400 to jak pamietam egr

reszta na forum

zmien mechanika bo ten ma komputer do...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141557
Udostępnij na innych stronach

ma komputer do dupy?

tego nie powiedzialem

ale jesli zadnego z tych kodow nie rozpoznal - tzn brak opisu to znaczy sie ze cos nie tak z programem...

przynajmniej ten 0400 jest bardzo popularny ostatnio na forum...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141553
Udostępnij na innych stronach

P0400 egr

P0571 wlacznik na pedale hamulca/okablowanie

P1625 problem z okablowaniem( dokladnie to z napieciem- zasilaniem ) komputera sterujacego silnikiem ECU. Dosc czesto brak jest masy ;ub sie przepala masa w ECU. Sa opisy na necie co trzeba zrobic( dosc czesta usterka w silnikach 1.;)

P1690 awaria lampki "check engine" ale moze to byc wywolane problemami z zasilaniem i okablowaniem w aucie.

P0381 awaria kontrolki swiec zarowych.

 

Sporo tych bledow prawdopodobni ejest z esoba powiazanych i wywolywane sa innymi bledami tak wiec moze byc tak z ejak zlikwidujesz problem z okablowaniem to wiekszosc beldow moze zniknac. Mozliwe ze nawet wtyczka od ECU czy samo okablowanie ma jakies braki przejscia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141534
Udostępnij na innych stronach

wesol, wielkie dzieki. Sprawiłem sobie tech2 i przewód. Zrobiłem parę testów i pomiarów.

 

 

Są zapisane usterki!

 

P0100 Aktywny

( 2 ) wydaje mi się że to przepływomierz ?? ale auto może jechać 175km/h więc chyba nie koniecznie bo słyszałem że jak padnie to ciężko przekroczyć 120km/h.... u mnie ostatnio takjakby wyłącza się turbo jak auto nagrzeje się do 85-90 stopni i vmax robi sie 100km/h a jak ostygnie to znowu śmiga.... :-(

 

P0110 Nieaktywny - ten błąd jest aktywny jak odłącze przepływomierz

( 1 )

 

P0380 - to mi kiedyś wyskoczyło, wymieniłem 4 świece żarowe bo były zjarane i spokój

( 4 )

 

P0571 Nieaktywny - Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A" - nie wiem o co chodzi, ale tempomatu nie mam a światła stop jak i włącznik stop działają poprawnie....

 

( 8 )

 

P1625 - co to jest i dlaczego tu jest puste pole a nie ma informacji czy aktywne czy nie??

( C )

 

P1690 Aktywny - Lampka kontrolna układu-chyba chodzi o kontrolkę CHECK ENGINE - u mnie nie świeci...

 

( 4 )

 

P0381 Aktywny - Uszkodzenie lampki kontrolnej świec żarowych - nie świeci kontrolka ze spiralką ( zapalała się zimą, myślałem że jak jest ciepło to się nie zapala a wychodzi na to że ta kontrolka też padła??

 

( 4 )

 

0560 Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu - to wyskoczyło jak się popsuł alternator - teraz jest po pełnej regeneracji i jest ok. 14,4V

 

1125 - nieaktywny - nie wiem co to ;)

 

P0400 Nieaktywny

( 4 ) to wczoraj było aktywne dziś już nie ale auto nadal ma muła jak się nagrzeje do 85-90 stopnie.... - podejrzewam że czyszczenie EGR pomoże...

 

Panowie pomóżcie mi to rozszyfrować bo auto ma humory.... A i jeszcze jedno jak auto jest zimne to obrotomierz działa a po chwili jak się troszkę nagrzeje to wskazówka obrotka spada na 0 i pokazuje się kontrolka "chłodnicy z wiatraczkiem". Wydaje mi się że to jak i inne kontrolki spowodowane są tym brakiem masy na ECU bo jakoś za dużo się tego zrobiło....

 

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 20:54 ]

kicaj, w moim techu2 też tak wyskakuje. Może to wina wersji? za stara albo dlatego że darmowa? Jak masz lepszą wersję to poproszę do własnego użytku...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141380
Udostępnij na innych stronach

w moim techu2 też tak wyskakuje. Może to wina wersji? za stara albo dlatego że darmowa? Jak masz lepszą wersję to poproszę do własnego użytku...

chetnie bym ci dal gdybym mial... wydawalo mi sie ze to jest lepiej rozpisane w programie z tymi bledami, ale widocznie grubo sie mylilem. w takim razie dzieki za wyprowadzenie z bledu...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141354
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeszcze znalazłem błąd w module sterowania chłodzeniem:

 

17 - podobo to brak sygnalu obrotomierza - to miałoby sens bo wyskakuje ikonka chłodnicy z wiatraczkiem i obrotomierz się wyłącza

 

Potrzebuje namiar na elektronika który by się tym zajął. Ewentualnie czy dużo jest zabawy z wymiana wiązki elektrycznej od ECU? na allegro są takie po ok 150-200 zł może warto się pobawić....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141035
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeszcze znalazłem błąd w module sterowania chłodzeniem:

 

17 - podobo to brak sygnalu obrotomierza - to miałoby sens bo wyskakuje ikonka chłodnicy z wiatraczkiem i obrotomierz się wyłącza

 

To wskazuje na czujnik położenia wału korbowego.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-140963
Udostępnij na innych stronach

rostex, tak przypuszczałem ale nie wywala mi go na techu i slyszalem ze jak padnie to auta nie mozna odpalic a moj asterix pali bez problemu.

 

W sobote podłączyłem przepływomierz, nówke BOSCH i na techu nadal wyskakuje błąd P100 - aktywny....

 

Wyjąłem licznik poodginałęm piny w gniazdku tak żeby lepiej były dociskane do kostki i włożyłem brakujący element kostki który znalazłem za zegarami, a efekt: działa kontrolka ładowania, ciśnienia oleju i wskaźnik paliwa - HURA !! ale obrotomierz nadal wariuje jak autko sie nagrzeje....

 

p.s. czy kontrolka Check Engine powinna się świecić po przekręceniu kluczyka i znikać po odpaleniu auta? bo u mnie wogule nie świeci? a spiralka od świec żarowych ?? zapalała się w zime a teraz jak jest jeszcze ciepło wogule się nie zapala - tak powinno być?

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-139686
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności