Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Bylem dzis na kompie. Może ktoś mi pomóc z tymi kodami? Może przyda się też innym użytkownikom... Są zapisane usterki! P0400 Aktywny ( 4 ) P0571 Aktywny ( 8 ) P1625 Nieaktywny ( C ) P1625 Nieaktywny ( 4 ) P1690 Aktywny ( 4 ) P0381 Aktywny ( 4 )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 0400 to jak pamietam egr reszta na forum zmien mechanika bo ten ma komputer do...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 dzieki. Dlaczego mowisz ze ma komputer do dupy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 ma komputer do dupy? tego nie powiedzialem ale jesli zadnego z tych kodow nie rozpoznal - tzn brak opisu to znaczy sie ze cos nie tak z programem... przynajmniej ten 0400 jest bardzo popularny ostatnio na forum...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 P0400 egr P0571 wlacznik na pedale hamulca/okablowanie P1625 problem z okablowaniem( dokladnie to z napieciem- zasilaniem ) komputera sterujacego silnikiem ECU. Dosc czesto brak jest masy ;ub sie przepala masa w ECU. Sa opisy na necie co trzeba zrobic( dosc czesta usterka w silnikach 1. P1690 awaria lampki "check engine" ale moze to byc wywolane problemami z zasilaniem i okablowaniem w aucie. P0381 awaria kontrolki swiec zarowych. Sporo tych bledow prawdopodobni ejest z esoba powiazanych i wywolywane sa innymi bledami tak wiec moze byc tak z ejak zlikwidujesz problem z okablowaniem to wiekszosc beldow moze zniknac. Mozliwe ze nawet wtyczka od ECU czy samo okablowanie ma jakies braki przejscia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 wesol, wielkie dzieki. Sprawiłem sobie tech2 i przewód. Zrobiłem parę testów i pomiarów. Są zapisane usterki! P0100 Aktywny ( 2 ) wydaje mi się że to przepływomierz ?? ale auto może jechać 175km/h więc chyba nie koniecznie bo słyszałem że jak padnie to ciężko przekroczyć 120km/h.... u mnie ostatnio takjakby wyłącza się turbo jak auto nagrzeje się do 85-90 stopni i vmax robi sie 100km/h a jak ostygnie to znowu śmiga.... P0110 Nieaktywny - ten błąd jest aktywny jak odłącze przepływomierz ( 1 ) P0380 - to mi kiedyś wyskoczyło, wymieniłem 4 świece żarowe bo były zjarane i spokój ( 4 ) P0571 Nieaktywny - Usterka w układzie tempomatu - uszkodzenie wyłącznika świateł hamowania „A" - nie wiem o co chodzi, ale tempomatu nie mam a światła stop jak i włącznik stop działają poprawnie.... ( 8 ) P1625 - co to jest i dlaczego tu jest puste pole a nie ma informacji czy aktywne czy nie?? ( C ) P1690 Aktywny - Lampka kontrolna układu-chyba chodzi o kontrolkę CHECK ENGINE - u mnie nie świeci... ( 4 ) P0381 Aktywny - Uszkodzenie lampki kontrolnej świec żarowych - nie świeci kontrolka ze spiralką ( zapalała się zimą, myślałem że jak jest ciepło to się nie zapala a wychodzi na to że ta kontrolka też padła?? ( 4 ) 0560 Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu - to wyskoczyło jak się popsuł alternator - teraz jest po pełnej regeneracji i jest ok. 14,4V 1125 - nieaktywny - nie wiem co to P0400 Nieaktywny ( 4 ) to wczoraj było aktywne dziś już nie ale auto nadal ma muła jak się nagrzeje do 85-90 stopnie.... - podejrzewam że czyszczenie EGR pomoże... Panowie pomóżcie mi to rozszyfrować bo auto ma humory.... A i jeszcze jedno jak auto jest zimne to obrotomierz działa a po chwili jak się troszkę nagrzeje to wskazówka obrotka spada na 0 i pokazuje się kontrolka "chłodnicy z wiatraczkiem". Wydaje mi się że to jak i inne kontrolki spowodowane są tym brakiem masy na ECU bo jakoś za dużo się tego zrobiło.... [ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 20:54 ] kicaj, w moim techu2 też tak wyskakuje. Może to wina wersji? za stara albo dlatego że darmowa? Jak masz lepszą wersję to poproszę do własnego użytku...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 w moim techu2 też tak wyskakuje. Może to wina wersji? za stara albo dlatego że darmowa? Jak masz lepszą wersję to poproszę do własnego użytku... chetnie bym ci dal gdybym mial... wydawalo mi sie ze to jest lepiej rozpisane w programie z tymi bledami, ale widocznie grubo sie mylilem. w takim razie dzieki za wyprowadzenie z bledu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Dziś jeszcze znalazłem błąd w module sterowania chłodzeniem: 17 - podobo to brak sygnalu obrotomierza - to miałoby sens bo wyskakuje ikonka chłodnicy z wiatraczkiem i obrotomierz się wyłącza Potrzebuje namiar na elektronika który by się tym zajął. Ewentualnie czy dużo jest zabawy z wymiana wiązki elektrycznej od ECU? na allegro są takie po ok 150-200 zł może warto się pobawić....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-141035 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Dziś jeszcze znalazłem błąd w module sterowania chłodzeniem: 17 - podobo to brak sygnalu obrotomierza - to miałoby sens bo wyskakuje ikonka chłodnicy z wiatraczkiem i obrotomierz się wyłącza To wskazuje na czujnik położenia wału korbowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-140963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 rostex, tak przypuszczałem ale nie wywala mi go na techu i slyszalem ze jak padnie to auta nie mozna odpalic a moj asterix pali bez problemu. W sobote podłączyłem przepływomierz, nówke BOSCH i na techu nadal wyskakuje błąd P100 - aktywny.... Wyjąłem licznik poodginałęm piny w gniazdku tak żeby lepiej były dociskane do kostki i włożyłem brakujący element kostki który znalazłem za zegarami, a efekt: działa kontrolka ładowania, ciśnienia oleju i wskaźnik paliwa - HURA !! ale obrotomierz nadal wariuje jak autko sie nagrzeje.... p.s. czy kontrolka Check Engine powinna się świecić po przekręceniu kluczyka i znikać po odpaleniu auta? bo u mnie wogule nie świeci? a spiralka od świec żarowych ?? zapalała się w zime a teraz jak jest jeszcze ciepło wogule się nie zapala - tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/5/#findComment-139686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.