Skocz do zawartości

Problem z emulatorem DPF - w końcu rozwiązany (strona 6)


Gość qdrzyk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ...

podłącze się pod ten wątek jeśli można ... skoro mamy tutaj fachowca ... czy normalne jest aby DPF wypalał się co około 200 km , bo tak mi się właśnie włącza ... samochód ma rok 13,000 km przejechane , przyznaje sie ze nie katuje silnika jeżdżę dosyć oszczędnie i na krótkich odcinkach ... ,oszczędna jazda to oczywiście wina wyświetlającej się wartości spalania na komputerze Patrzysz i zdejmujesz nogę z gazu , przynajmniej ja tak mam , ale wracając do DPF ostatnio wypalanie włączyło się po 190 km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na krótkich odcinkach ...

moze tu pies pogrzebany, jakie masz srednie predkosc od tankowania do tankowania?

jak krotkie te odcinki? w miescie?

skoro mamy tutaj fachowca

wiem ze to nei do mnie, ale i tak napisalem :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TuneFORCE

Jest to normalne jeśli się jeździ na krótkich odcinkach z wiecznie nie dogrzanym silnikiem, proponuje kontrolować poziom oleju silnikowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na krótkich odcinkach ...

moze tu pies pogrzebany, jakie masz srednie predkosc od tankowania do tankowania?

jak krotkie te odcinki? w miescie?

skoro mamy tutaj fachowca

wiem ze to nei do mnie, ale i tak napisalem :lol:

srednie predkosci ... na kompie pokazuje w granicach 29 km/h 35km/h , 39 km/h ( czyli rowerem szybciej ) wiecznie w korkach ,

 

[ Dodano: Pon Cze 28, 2010 23:38 ]

Jest to normalne jeśli się jeździ na krótkich odcinkach z wiecznie nie dogrzanym silnikiem, proponuje kontrolować poziom oleju silnikowego.

staram sie aby silnik miał to 90 C , dzisiaj pojechałem do szpitala, i na parkingu odczekałem kilka minut az osiagnął temperature ... szkoda troche paliwa , ale co robic

Dziekuje .. :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię modyfikację na oryginalnym sofcie zczytanym z auta.

Czyli generalnie, ta modyfikacja polega na całkowitym wyłączeniu DPFa?

Jak się ma to do tego co robią w innych zakładach,emulatory itp?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze odczekales az osiagnie temp robocza to nic nie da. Masz mu dac po garach od czasu do czasu i najlepiej jak juz jest cieply. Sadza ma sie nie tyylko wiecznie osadzac ale ma tez miec mozliwosc wypalenia a to nastapi jak mu troszke pocisniesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 km/h 35km/h , 39 km/h

i o to chodzi...

u mnie przy sredniej predkosci ok 39km/h spalanie w lecie co ok 600km w zimie czesciej

(w zimie dluzej sie nagrzewa)

i na parkingu odczekałem kilka minut az osiagnął temperature ... szkoda troche paliwa , ale co robic

to nic nie daje...

zamiast tego wybierz sie na wycieczke za warszawe i przegon auto (wysokie obroty, ale bez przesady), idealnie by bylo gdyby podczas tego przeganiania rozpoczelo sie wypalanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 km/h 35km/h , 39 km/h

i o to chodzi...

u mnie przy sredniej predkosci ok 39km/h spalanie w lecie co ok 600km w zimie czesciej

(w zimie dluzej sie nagrzewa)

i na parkingu odczekałem kilka minut az osiagnął temperature ... szkoda troche paliwa , ale co robic

to nic nie daje...

zamiast tego wybierz sie na wycieczke za warszawe i przegon auto (wysokie obroty, ale bez przesady), idealnie by bylo gdyby podczas tego przeganiania rozpoczelo sie wypalanie.

tak myslałem ze to byłby dobry pomsył, nawet mam spisany stan licznika przy ktorym zacznie sie wypalania, ale pomyslałem włsnie , co by było gdyby jak zacznie sie wypalanie, po prostu sie zatrzymac i potrzymac samochód na wysokich obrotach , np, 3000 obr/min przez czas wypalania , czy to nie bedzie to samo ? aha aby było wieksze obciazenie mozna właczyć klime , bo mowiac szczerez w Warszawie przegonic samochód to raczej nie jest mozliwe no chyba zebym na most siekierkowski sie doczłapał w nocy :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co by było gdyby jak zacznie sie wypalanie, po prostu sie zatrzymac i potrzymac samochód na wysokich obrotach , np, 3000 obr/min przez czas wypalania , czy to nie bedzie to samo

najlepiej jest gdy sie wypala w szybkiej jezdzie... oczywiscie na postoju tez mozna, byleby podloze bylo niepalne!

dodatkowa zaleta wypalania w jezdzie jest chlodzenie wydechu, bo temperatury uzyskiwane sa znacznie wyzsze niz nominalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności