Gość Orbit Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 co by było gdyby jak zacznie sie wypalanie, po prostu sie zatrzymac i potrzymac samochód na wysokich obrotach , np, 3000 obr/min przez czas wypalania , czy to nie bedzie to samonajlepiej jest gdy sie wypala w szybkiej jezdzie... oczywiscie na postoju tez mozna, byleby podloze bylo niepalne! dodatkowa zaleta wypalania w jezdzie jest chlodzenie wydechu, bo temperatury uzyskiwane sa znacznie wyzsze niz nominalne... ale jesli potrzebna jest temperatura do wypalenia DPF , to jak zauwazyłes wydech bedzie chłodniejszy ... przy wysokiej predkosci ... mam pomysł jak mnie złapie nastepne wypalanie a nie bedzie gdzie przegonic samochodu , to wtedy dwójka i 60 km/h to   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 ale jesli potrzebna jest temperatura do wypalenia DPF , to jak zauwazyłes wydech bedzie chłodniejszy ... przy wysokiej predkosci ...chlodniejszy z zewnatrz...nie boj kota wewnatrz w dpfie bedzie piekielko bo paliwo sie dopala w wydechu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Ja robię modyfikację na oryginalnym sofcie zczytanym z auta.Czyli generalnie, ta modyfikacja polega na całkowitym wyłączeniu DPFa?Jak się ma to do tego co robią w innych zakładach,emulatory itp? ten temat jest właśnie o problemie z emulatorem kolega który miał kłopoty pozbył się go i dzisiaj wyłączyliśmy mu DPF/FAP programowo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 mysle ze i TuneFORCE, mnie poprze i potwierdzi ze emulator to syf. Napewno nie bedzie to samo co wylaczenie dpfa calkowite.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 mysle ze i TuneFORCE, mnie poprze i potwierdzi ze emulator to syf. trochę za ostro powiedziane... ja jestem zdania że w autach gdzie można "wyłączyć "DPF/FAP programowo powinno się to robić w ten właśnie sposób, sami montujemy emulatory np. do mazdy czy toyoty i nawet się sprawdzają a wypalanie następuje co ok 1000-2000km, oleju nie przybywa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 no tak ale w toyce, insigni czy astrze IV nie wylaczysz DPFa. Zreszta narazie nikt nie jest w stanie podlubac w sofcie w tych autach. O interfejsach do insigni itp zapomnijcie. Przynajmniej narazie bo za bardzo skomplikowane sa procedury diagnostyczne. Tech 2 tu nie podejdzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 O interfejsach do insigni itp zapomnijcie. .. dlaczego? moge bez problemu zrobic moda w insigni, czy to chip tuning czy wywalenie FAPa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heko Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 O interfejsach do insigni itp zapomnijcie. .. dlaczego? moge bez problemu zrobic moda w insigni, czy to chip tuning czy wywalenie FAPa ..heh..allegro tjuning wysiada...CMD daje rade   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 No nie gadaj. mozesz dlubac w silniku A20DTR itp?? Sam masters wypowiadal sie ze narazie nie ma sprzetu na silniki w insigni i nawet w niemcowni z tym stoją bezradnie. Zreszta my w aso tez do tych aut mamy porabany sprzet. Laptop z przystawka MDI z odpowiednim oprogramowaniem do tego online laczenie sie i potrzebny jest login i haslo ktore sie zmienia co miesiac. Robiles juz jakas insignie albo astre I ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Sam masters wypowiadal sie ze narazie nie ma sprzetu na silniki w insigni... ...ale kiedy to było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.