Skocz do zawartości

Problem z emulatorem DPF - w końcu rozwiązany (strona 6)


Rekomendowane odpowiedzi

co by było gdyby jak zacznie sie wypalanie, po prostu sie zatrzymac i potrzymac samochód na wysokich obrotach , np, 3000 obr/min przez czas wypalania , czy to nie bedzie to samo

najlepiej jest gdy sie wypala w szybkiej jezdzie... oczywiscie na postoju tez mozna, byleby podloze bylo niepalne!

dodatkowa zaleta wypalania w jezdzie jest chlodzenie wydechu, bo temperatury uzyskiwane sa znacznie wyzsze niz nominalne...

ale jesli potrzebna jest temperatura do wypalenia DPF , to jak zauwazyłes wydech bedzie chłodniejszy ... przy wysokiej predkosci ...

mam pomysł jak mnie złapie nastepne wypalanie a nie bedzie gdzie przegonic samochodu , to wtedy dwójka i 60 km/h to :mrgreen:

 

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ale jesli potrzebna jest temperatura do wypalenia DPF , to jak zauwazyłes wydech bedzie chłodniejszy ... przy wysokiej predkosci ...

chlodniejszy z zewnatrz...

nie boj kota wewnatrz w dpfie bedzie piekielko bo paliwo sie dopala w wydechu...

 

  • 4 tygodnie później...
Gość TuneFORCE

Ja robię modyfikację na oryginalnym sofcie zczytanym z auta.

Czyli generalnie, ta modyfikacja polega na całkowitym wyłączeniu DPFa?

Jak się ma to do tego co robią w innych zakładach,emulatory itp?

ten temat jest właśnie o problemie z emulatorem :)

kolega który miał kłopoty pozbył się go i dzisiaj wyłączyliśmy mu DPF/FAP programowo :(

 

mysle ze i TuneFORCE, mnie poprze i potwierdzi ze emulator to syf. Napewno nie bedzie to samo co wylaczenie dpfa calkowite.

 

Gość TuneFORCE

mysle ze i TuneFORCE, mnie poprze i potwierdzi ze emulator to syf.

trochę za ostro powiedziane...

ja jestem zdania że w autach gdzie można "wyłączyć "DPF/FAP programowo powinno się to robić w ten właśnie sposób, sami montujemy emulatory np. do mazdy czy toyoty i nawet się sprawdzają a wypalanie następuje co ok 1000-2000km, oleju nie przybywa

 

no tak ale w toyce, insigni czy astrze IV nie wylaczysz DPFa. Zreszta narazie nikt nie jest w stanie podlubac w sofcie w tych autach. O interfejsach do insigni itp zapomnijcie. Przynajmniej narazie bo za bardzo skomplikowane sa procedury diagnostyczne. Tech 2 tu nie podejdzie.

 

Gość TuneFORCE

O interfejsach do insigni itp zapomnijcie. ..

dlaczego? :(

moge bez problemu zrobic moda w insigni, czy to chip tuning czy wywalenie FAPa

 

O interfejsach do insigni itp zapomnijcie. ..

dlaczego? :)

moge bez problemu zrobic moda w insigni, czy to chip tuning czy wywalenie FAPa

..heh..allegro tjuning wysiada...CMD daje rade :)

 

No nie gadaj. mozesz dlubac w silniku A20DTR itp?? Sam masters wypowiadal sie ze narazie nie ma sprzetu na silniki w insigni i nawet w niemcowni z tym stoją bezradnie. Zreszta my w aso tez do tych aut mamy porabany sprzet. Laptop z przystawka MDI z odpowiednim oprogramowaniem do tego online laczenie sie i potrzebny jest login i haslo ktore sie zmienia co miesiac. Robiles juz jakas insignie albo astre I ??

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności