Skocz do zawartości

1.7 CDTI Problem(brak mocy-kontrolka samochód z kluczykiem)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam nowym posiadaczem Opla Astry 1.7 CDTI 2005r. Chciałbym skorzystać z Waszych doświadczeń na temat tego auta.

Pojawił mi się problem w postaci utraty mocy silnika która sygnalizowana jest kontrolką samochodu z kluczykiem, samochód pracuje w trybie awaryjnym. Auto oglądał mechanik i wykluczył uszkodzenie zaworu EGR który został ściągnięty w celu sprawdzenia jego sprawności, tak samo wykluczone zostało uszkodzenie czujnika wałka rozrządu, natomiast mam problem z dopasowaniem przepływomierza ponieważ nie mogę dostać takiego samego numeru seryjnego (próbowałem z innym numerem przepływomierz i nic nie pomogło) . Kontrolka zapala się przy każdym odpalaniu silnika.

Proszę o jakieś rady z góry wielkie dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31538-17-cdti-problembrak-mocy-kontrolka-samoch%C3%B3d-z-kluczykiem/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kranco, jak będziesz ponownie u mechanika to poproś niech zapisze kody błędów i co wg niego należy zrobić. Podaj te informacje na Forum i wg tego będzie można służyć ewentualną dodatkową poradą co jeszcze.

 

błąd P2279 - nieszczelność w układzie wlotu powietrza.

Jak to zinterpretować i co zrobić to może ktoś bardziej zorientowany podpowie.

 

błąd P2279 - nieszczelność w układzie wlotu powietrza.

Jak to zinterpretować i co zrobić to może ktoś bardziej zorientowany podpowie.

to odnosnie

Znalazłem wydruk z TECHA i wystąpił błąd P2279 i P1125

szukajka i szukac...

nieszczelnosc - sprawdzic caly dolot... szczegolnie czesc wysokiego cisnienia

drugi blad malego cisnienia doladowania powinien zniknac po znalezieniu nieszczelnosci...

jesli nie bedziesz sie martwil pozniej...

 

A powie mi ktoś jaki numer przepływomierza pasuje do tego modelu

Astra III 1.7 CDTI 80 KM

 

[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 01:52 ]

mechanik sprawdził cały układ i wszystko gra :D a przepływomierz nie będzie problemem ??

 

mechanik sprawdził cały układ i wszystko gra :D a przepływomierz nie będzie problemem ??

widocznie nie gra

też miałem nieszczelnosć,a przepływomierz odłączyłem na chwilę i był totalny brak mocy

gdyby był silnik na odłączonym przepływomierzu żwawszy,to wtedy wymieniłbym przepływomierz

 

Mechanik niby znalazł usterkę, wymienił przepustnice ale błąd pokazuje się dalej :drunk: błąd nie pokazuje się już przy odpaleniu, ale po przekroczeniu 140 km/h znowu wyskakuje samochód z kluczykiem :lol: po przeciągnięciu samochodu na każdym biegu powyżej 3 tys obrotów, nie widać kontrolki dopiero przy 140 km/h. Powoli opadam z sił bo nie wiem co to może być :wink:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności