Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

 

Wymieniłem już w astrze turbinę na regenerowaną zawór sterowania turbiną, a mocy jak nie było tak nie ma.

Błędów na techu nie ma, jedyne co to pokazuje przeładowanie turbiny. Samochodem się jeździ tak jakbym ciągnął przyczepę z cementem, spod świateł to seicento lepiej startuje.

Zauważyłem że cięgno przy turbinie, przy gazowaniu na postoku jak zdejmę nogę z gazu to jeszcze się ze trzy razy poruszyło (dziwne), dodatkowo zrobił się świst jak wiatr w kominie.

 

Panowie jakieś sugestie, bo jak narazie kasa płynie a poprawy nie ma.

 

Usunąłem zdublowaną część posta/rafaln1

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/
Udostępnij na innych stronach

Standardowo sprawdzic Caly uklad podcisnieniowy lacznie z pompoa vac. Wezyki mozna profilaktycznie wymienic. Dziwi mnie ze piszesz ze przeladowuje a ponoc cosnienia nie daje turbina. Moze to sugerowac problem z czujnikiem cisnienia na kolektorze dolotowym albo czujnikiem cisnienia atmosferycznego jesli taki wystepuje w tym silniku bo prawde powiedziawszy to nie wiem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62954
Udostępnij na innych stronach

Standardowo sprawdzic Caly uklad podcisnieniowy lacznie z pompoa vac. Wezyki mozna profilaktycznie wymienic. Dziwi mnie ze piszesz ze przeladowuje a ponoc cosnienia nie daje turbina. Moze to sugerowac problem z czujnikiem cisnienia na kolektorze dolotowym albo czujnikiem cisnienia atmosferycznego jesli taki wystepuje w tym silniku bo prawde powiedziawszy to nie wiem.

Pisze że przeładowywuje bo tak mi powiedzieli w oplu, troche rzeczywiście dziwne z tym czunikiem sterowania turbina, bo dlaczego ięgno chodzi jeszcze po zdjęciu nogi z gazu, może się okazać że jest padnięte, albo założyli nie od tego modelu.

Co do świstu turbiny to może rzeczywiście jakiś wąż jest nieszczelny, podpowiedzcie mi proszę w jaki sposób lokaliżuje sie takie nieszczelności.

 

[ Dodano: Wto Lip 13, 2010 19:34 ]

Standardowo sprawdzic Caly uklad podcisnieniowy lacznie z pompoa vac. Wezyki mozna profilaktycznie wymienic. Dziwi mnie ze piszesz ze przeladowuje a ponoc cosnienia nie daje turbina. Moze to sugerowac problem z czujnikiem cisnienia na kolektorze dolotowym albo czujnikiem cisnienia atmosferycznego jesli taki wystepuje w tym silniku bo prawde powiedziawszy to nie wiem.

Pisze że przeładowywuje bo tak mi powiedzieli w oplu, troche rzeczywiście dziwne z tym czunikiem sterowania turbina, bo dlaczego ięgno chodzi jeszcze po zdjęciu nogi z gazu, może się okazać że jest padnięte, albo założyli nie od tego modelu.

Co do świstu turbiny to może rzeczywiście jakiś wąż jest nieszczelny, podpowiedzcie mi proszę w jaki sposób lokaliżuje sie takie nieszczelności.

Dzisiaj podjechałem do Jetronica (okrzyknięci we wrocku z diagnostyki), i d... podpieli posprawdzali nic nie znaleźli powiedzieli tylko że turbin sie nie regeneruje i tu moze leżec przyczyna. Samochód złapał już takiego doła że ledwo się jeździ, do tego buczy świszcze i cholera wie co jeszcze, ręce opadają bo każdy mechanik 200 za spojrzenie bierze i nic nie pomaga.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62953
Udostępnij na innych stronach

Gość opelas24

Witam! Borykam się z tym samym problemem,po wymianie turbiny też po regeneracji wyrzuca błąd przeładowania. Podciśnienia sprawdzone są ok .W czasie jazdy na 3 biegu ciśnienie wymagane 200hPa ,rzeczywiste wchodzi na 250hPa i wchodzi w tryb awaryjny .Wymontowałem zaworek co steruje turbiną oporność 17 om . Podałem mu podciśnienie trzyma ale po chwili pomału schodzi . Po podaniu 12V schodzi całkowicie . Co nim steruje? Czujnik ciśnienia w kolektorze ? Proszę o wszelkie sugestie nie wiem czy przed wymianą działało ok bo auto sprowadzone po dzwonku. Sil. Z17DTH .Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62668
Udostępnij na innych stronach

Jesli bylo grzebane przy sztandze turbiny albo turbo jest od innego auta to trzeba ja wyregulowac. Mozliwe ze sztange trzeba wydluzyc od 2-3 obroty. Oczewiscie jak ukla dpodcisnieniowy jest sprawny i elektrozaworek takze ( z opisu wyglada ze tak) to jeszcze do sprawdzenia czujnik cisnienia doladowania no ale powiadasz ze z odczytu wali ponad 2,5 bara wiec dziala ale czy aby nie wadliwie?? Sprawdz i odkrec o te 2-3 obr sztange.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62632
Udostępnij na innych stronach

Gość opelas24

Witam , sztangę wydłużyłem wcześniej co obrót aż do trzech bez rezultatu. Zastanawia mnie tez ta regeneracja turbiny,dzwoniłem to gostka od turbin i mówił że na te turbiny nie ma zestawów naprawczych i (pozostawił to bez komentarza). Pozostaje sprawdzić ten czujnik ciśnienia . Gdzieś wyczytałem że miały wadliwy soft który zbyt często generował ten błąd. Może ktoś miał ten sam problem z szanownego grona? Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62623
Udostępnij na innych stronach

Witam , sztangę wydłużyłem wcześniej co obrót aż do trzech bez rezultatu. Zastanawia mnie tez ta regeneracja turbiny,dzwoniłem to gostka od turbin i mówił że na te turbiny nie ma zestawów naprawczych i (pozostawił to bez komentarza). Pozostaje sprawdzić ten czujnik ciśnienia . Gdzieś wyczytałem że miały wadliwy soft który zbyt często generował ten błąd. Może ktoś miał ten sam problem z szanownego grona? Pozdrawiam

Też mnie zastanawia regeneracja turbiny, czy tam mogli coś spier.......samochód słaby jak chol....do tego przy dodawaniu gazu straszne wycie, troche lepiej jest jak jest zimny po nocy ale po 20 minutach temat wraca, już prawie zapomniałem jak wygląda wciskanie w fotel.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62602
Udostępnij na innych stronach

Gość opelas24

Witam Grzechu spróbuj u tego gościa we Wrocku tel 695 905 995 Diagnostic car zna się powinien rozwiązać Twój problem. I na początek radził bym przeczyścić kolektor dolotowy. U mnie jest sadzy od groma. Myślę że u mnie tu jest pies pogrzebany pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62522
Udostępnij na innych stronach

Panowie, temat jeszcze nie rozwiązany, dopiero 26 będzie mechanior któy mi to robił i wówczas ma się tym zająć, podczas rozmowy telefonicznej strwierdził że nie mam sie czym przejmować że on to wyreguluje.

Doszła kolejna rzecz, a mianowicie przy dodawaniu gazu słychać zwłaszcza w środku samochodu buczenie takie buuuu i rośnie wraz z dodawaniem gazu, jak zdejmę nogę z gazu cichnie, niesłychać tego nawet wówczas gdy jadę ze stałą prękością, nie słychać tego na biegu jałowym, przy dodawaniu gazu i zwłaszcza nie na postoju, chociaż też słyszalene. Ewidentnie dźwięk dochodzi z turbiny, tak mi się wydaje.

Mocy nie ma, tzn, da się jeździć ale z przyspieszeniem d... i do tego buczenie.

Rozsypała sie regenerowana turbina czy co, czy w jakiś sposób mam zasugerować mechanikowi, bo już ręce opadaja męcze sie z tym prawie miesiac.

 

[ Dodano: Pon Lip 19, 2010 14:23 ]

Podjechałem dzisiaj zdesperowany do zakładu który regenerował mi turbo, po krótkich oględzinach, znalazł olej w turbinie i niewielki luz, stwierdził że do jutra założą nową turbinę oby tylko to pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/32056-turbo/#findComment-62137
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności