Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

Od dłuższego czasu borykam się z problemami przeładowań, turbina zregenerowana nie rozwiązała problemu. Za namową mechanika zakupiłem nowe oryginalne turbo. Dzisiaj montowali, co się okazało, że po zmaontowaniu strasznie dymi na siwo i dodatkowo straszny brk mocy.

Gdzie szukać rozwiązania, czy źle podłączone podciśnienia, sam już nie wiem. ręce opadają bo 3 tysiące na turbo i gorzej niż było.

Pomóżcie Panowie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38168-turbospr%C4%99%C5%BCarka/
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Gdzie szukać rozwiązania, czy źle podłączone podciśnienia, sam już nie wiem. ręce opadają bo 3 tysiące na turbo i gorzej niż było

A te wężyki co idą do tego zaworku-może on szwankuje bo jest odpowiedzialny za przestawianie łopatek w turbinie? tylko przy tym powinna się zapalić kontrolka check engine.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38168-turbospr%C4%99%C5%BCarka/#findComment-6687
Udostępnij na innych stronach

wezyki, elektrozaworek i kable do sprawdzenia. juz nie pamietam nr pinow we wtyczce w ECMie ale w tisie bez prolemu znajdziesz. Sprawdzasz miernikiem i po sprawie. Jeszcze mozesz sprawdzic czujnik cisnienia doladowania i jego kabloteke.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38168-turbospr%C4%99%C5%BCarka/#findComment-6683
Udostępnij na innych stronach

wezyki, elektrozaworek i kable do sprawdzenia. juz nie pamietam nr pinow we wtyczce w ECMie ale w tisie bez prolemu znajdziesz. Sprawdzasz miernikiem i po sprawie. Jeszcze mozesz sprawdzic czujnik cisnienia doladowania i jego kabloteke.

Wesoł, jeśli dobrze Cię zrozumiałem, mechanik coś spartolił. Na co zwrócić uwagę??o co chodzi z nr pinów w ecmie, co sprawdzić miernikiem i w jaki sposób sprawdzić cisśnienie doładowania. Z tego co kojarze to są tam dwa wężyki jeden od pompy drugi do turba.

powiedz mi jeszcze skąd biału dym i dlaczego taki muł.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38168-turbospr%C4%99%C5%BCarka/#findComment-6668
Udostępnij na innych stronach

nr pinow we wtyczce od ECMa( taka duza wtyczka a raczej wtyczki bo sa dwie) Zreszta po dordze masz jeszcze modul BCM tu gdzie bezpieczniki po d maska- tam pod nimi jest sporo elektroniki i trzy wtyczki dosc duze. Generalnie tis podaje ze dwa odpowiedni piny od ecma i te dwa co ida do elektrozaworu sterujacego doladowaniem. Sprawdzasz przejscie czy jest i nie ma zwarcia do masy. Cisnienie sprawdzisz techem itp fejsami jak opcom ale jak bedzie widac ze sztanga od turbo sie rusza po odpaleniu znaczy sie wciaga to znaczy ze turbo jest ustawione na max doladowania. Sprawdz czy ta sztanga chodzi bez oporu ale jak podawales ze turbo nowe to zakladam ze i gruszka tez nowa wiec tu nie bedzie problemu. Generalnie szczelnosc ukladu podcisnieniewego, sprawnosc elektrozaworka i ta elektryka

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38168-turbospr%C4%99%C5%BCarka/#findComment-6551
Udostępnij na innych stronach

nr pinow we wtyczce od ECMa( taka duza wtyczka a raczej wtyczki bo sa dwie) Zreszta po dordze masz jeszcze modul BCM tu gdzie bezpieczniki po d maska- tam pod nimi jest sporo elektroniki i trzy wtyczki dosc duze. Generalnie tis podaje ze dwa odpowiedni piny od ecma i te dwa co ida do elektrozaworu sterujacego doladowaniem. Sprawdzasz przejscie czy jest i nie ma zwarcia do masy. Cisnienie sprawdzisz techem itp fejsami jak opcom ale jak bedzie widac ze sztanga od turbo sie rusza po odpaleniu znaczy sie wciaga to znaczy ze turbo jest ustawione na max doladowania. Sprawdz czy ta sztanga chodzi bez oporu ale jak podawales ze turbo nowe to zakladam ze i gruszka tez nowa wiec tu nie bedzie problemu. Generalnie szczelnosc ukladu podcisnieniewego, sprawnosc elektrozaworka i ta elektryka

Wszystko jasne, tylko dlaczego kopci na siwo, pamiętam że ostatnio po założeniu regenerowanej turbosprężarki kopcił na czarno.

 

Słuchajcie dzisiaj podejechałem, nie jest źle ale super też nie. Mechanik powiedział, że rozregulowały sie wtryski musiał zaprogramować, dodatkowo pojawił mu się błąd od klap, ale że to wina wtyczki była.

Ok, odebrałem, samochód może i mułem nie jest ale po wciskaniu w fotel pozostało wspomnienie. Dodatkowo jakby głośniej pracował silnik, klepie strasznie. NIe wiem co jeszcze mogę sprawdzić, ten mechanik mnie osłabia, jedno poprawi drugie popsuje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38168-turbospr%C4%99%C5%BCarka/#findComment-6518
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności