Gość Krist-off Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 u mnie po kompie wyskoczył błąd P0110 Intrake Air (obecny -1) Teperature (IAT) Signal Voltage High... Z forum zczytałem, że błąd P0110 to; Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem Auto idzie do max 140 km/h, wymieniłem przepływnkę na boscha - nie pomogło niestety o co chodzi i co robić dalej w tej sytuacji ?? HELP   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-277713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Z forum zczytałem, że błąd P0110 to; Krist-off, P1100 niewiarygodny sygnał przepływomierza. Błąd może byc przede wszystkim spowodowany: 1) nieszczelnością układu dolotowego (wąż dolotu, uszczelka pod kolektorem ssącym) 2) przytkanym układem dolotowym - obce ciało czyli zawalony sadzami itp., stary filtr powietrza dolotowego 3) rzadko uszkodzonym przepływomierzem (raczej P0100 sugeruje uszkodzoną przepływkę). Natomiast trzeba byłoby sprwdzić, czy do przepływki zasilanie dochodzi (na 2 pinie wtyczki, mniej więcej 11-12 V) Jeszcze może być uchylony zawór upustowy turbiny ,jak również pompa wacum daje słabe podciśnienie no i te wszystkie przewody od zaworków , EGR itp.[czy nie sa popękane lub pospadały]   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-277536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 wielkie dzięki kolego brzoza - to co mogę posprawdzam a z resztą jak nie pomoże to do mechanika podjadę. [ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 06:02 ] po wwczorajszym sprawdzeniu piszę co zauważyłem: z tego co przeczytałem na forum powinny być 3 elektrozawory GM 9128022, ja mam takie 2 a trzeci (koło akumulatora i bliżej szyby keirowcy) jest innej firmy i z innymi numerami, po przekręceniu kluczyka w stacyjce w okolicach odmiennego elektrozaworu słychać brzęczenie (czy tak ma być - chyba nie), po sprawdzeniu weżyków okazało się, że wszystki są ok - dobrze połączone i nie sparciałe, próba przedmuchu wąż vac out: 2 elektrozawory GM 9128022 OK - słychać terkotanie, w odmieńcu natomiast nic - powietrze swobodnie przechodzi przez niego http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif orientujecie się ile może kosztować elektrozawór (modela auta w moim profilu)? czy można go jakoś przeczyścić - słyszałem, że elektrozawory są wrażliwe i można coś zbabrać. i na koniec - czego pracą steruje ?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-277532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 rientujecie się ile może kosztować elektrozawór (modela auta w moim profilu)? Czujnik ten odpowiada za cisnienie doładowania turbiny. I jezeli podczas pracy silnika brzęczy to działa prawidłowo bo one sterują otwierają i zamykają podciśnienie . Zamiana jest możliwa z tym elektrozaworem od EGR .Ale to nic nie da bo jeżeli będzie zwalony to nie będzie działał EGR. Natomiast turbina będzie i tu należy wybrać lepsze zło. Zależy jakie silnik będzie miał osiągi jezeli lepsze to warto bo kontrolka bedzie i tak świecić, a my możemy spokojnie jeździć zaczym kupimy nowy Poza tym w tym samym temacie kol.Mar. przedstawia jak sprawdzić itp. więc nie ma tu co z powrotem pisać tego samego w tym temacie http://moto.allegro.pl/item335884016_czujnik_zawor_podcisnienia_turbiny_egr_opel_.html http://moto.allegro.pl/item339215306_zawor_czujnik_turbiny_egr_opel_vectra_astra_omega.html http://moto.allegro.pl/item335243814_zawor_czujnik_turbiny_egr_opel_vectra_astra_omega.html   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-277173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 spróbuję poczyścić - nic przecież nie tracę... a brzęczenie pojawia się już po przekręczeniu kluczyka (gdy pojawiają się kontrolki) P.S. jakbym miał walnięty EGR to zapalałby mi sięczek dobrze rozumuję   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-277018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 P.S. jakbym miał walnięty EGR to zapalałby mi sięczek dobrze rozumuję Wystarczy aby ci spadł przewod z tego EGR ,lub spalił sie elektrozaworów lub padła pompa vacum ,jeszcze wiele innych rzeczy np. zawalony kolektor dolotowy sadzami to tez sie zapali ta kontrolka.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-276626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 po przeczyszczeniu 1 elektrozaworu jakby lepiej - śmigam już max 160 (o 20 km więcej) ale wydaje mi się, że jeszcze trochę muli (a może nie - 82 kuce tylko mam)   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-276612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 po przeczyszczeniu 1 elektrozaworu jakby lepiej - śmigam już max 160 (o 20 km więcej) ale wydaje mi się, że jeszcze trochę muli (a może nie - 82 O to ty masz juz lepiej jak ja. A ja myślałem ze tak ma być Jeszcze przydało by ci się wyczyścic kolektor i będzie super   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-276512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 w sobotę mam trochę wolnego to przeczyszczę EGR i pomierzę czujnikiem przepływkę   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-275334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam,tez mam podobny problem z kontrolka silnika.W serwisie stwierdzili ,ze to błąd P0400 i kazali mi wymienic serwo,ale pytałem kilku fachowcow i odp. mi ,że to napewno nie serwo tylko Egr.Co wy myslicie na ten temat?chciałbym jeszcze dodac ,ze kontrolka zapala sie podczas dojezdzania do skrzyzowania,lub gdy zmniejszam predkosc i obroty spadaja ponizej 1000;) Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4497-problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/page/4/#findComment-274815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi