Gość Krist-off Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 u mnie po kompie wyskoczył błąd P0110 Intrake Air (obecny -1) Teperature (IAT) Signal Voltage High... Z forum zczytałem, że błąd P0110 to; Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym zakresem Auto idzie do max 140 km/h, wymieniłem przepływnkę na boscha - nie pomogło niestety o co chodzi i co robić dalej w tej sytuacji ?? HELP   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Z forum zczytałem, że błąd P0110 to; Krist-off, P1100 niewiarygodny sygnał przepływomierza. Błąd może byc przede wszystkim spowodowany: 1) nieszczelnością układu dolotowego (wąż dolotu, uszczelka pod kolektorem ssącym) 2) przytkanym układem dolotowym - obce ciało czyli zawalony sadzami itp., stary filtr powietrza dolotowego 3) rzadko uszkodzonym przepływomierzem (raczej P0100 sugeruje uszkodzoną przepływkę). Natomiast trzeba byłoby sprwdzić, czy do przepływki zasilanie dochodzi (na 2 pinie wtyczki, mniej więcej 11-12 V) Jeszcze może być uchylony zawór upustowy turbiny ,jak również pompa wacum daje słabe podciśnienie no i te wszystkie przewody od zaworków , EGR itp.[czy nie sa popękane lub pospadały]   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 wielkie dzięki kolego brzoza - to co mogę posprawdzam a z resztą jak nie pomoże to do mechanika podjadę. [ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 06:02 ] po wwczorajszym sprawdzeniu piszę co zauważyłem: z tego co przeczytałem na forum powinny być 3 elektrozawory GM 9128022, ja mam takie 2 a trzeci (koło akumulatora i bliżej szyby keirowcy) jest innej firmy i z innymi numerami, po przekręceniu kluczyka w stacyjce w okolicach odmiennego elektrozaworu słychać brzęczenie (czy tak ma być - chyba nie), po sprawdzeniu weżyków okazało się, że wszystki są ok - dobrze połączone i nie sparciałe, próba przedmuchu wąż vac out: 2 elektrozawory GM 9128022 OK - słychać terkotanie, w odmieńcu natomiast nic - powietrze swobodnie przechodzi przez niego http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif orientujecie się ile może kosztować elektrozawór (modela auta w moim profilu)? czy można go jakoś przeczyścić - słyszałem, że elektrozawory są wrażliwe i można coś zbabrać. i na koniec - czego pracą steruje ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 rientujecie się ile może kosztować elektrozawór (modela auta w moim profilu)? Czujnik ten odpowiada za cisnienie doładowania turbiny. I jezeli podczas pracy silnika brzęczy to działa prawidłowo bo one sterują otwierają i zamykają podciśnienie . Zamiana jest możliwa z tym elektrozaworem od EGR .Ale to nic nie da bo jeżeli będzie zwalony to nie będzie działał EGR. Natomiast turbina będzie i tu należy wybrać lepsze zło. Zależy jakie silnik będzie miał osiągi jezeli lepsze to warto bo kontrolka bedzie i tak świecić, a my możemy spokojnie jeździć zaczym kupimy nowy Poza tym w tym samym temacie kol.Mar. przedstawia jak sprawdzić itp. więc nie ma tu co z powrotem pisać tego samego w tym temacie http://moto.allegro.pl/item335884016_czujnik_zawor_podcisnienia_turbiny_egr_opel_.html http://moto.allegro.pl/item339215306_zawor_czujnik_turbiny_egr_opel_vectra_astra_omega.html http://moto.allegro.pl/item335243814_zawor_czujnik_turbiny_egr_opel_vectra_astra_omega.html   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 spróbuję poczyścić - nic przecież nie tracę... a brzęczenie pojawia się już po przekręczeniu kluczyka (gdy pojawiają się kontrolki) P.S. jakbym miał walnięty EGR to zapalałby mi sięczek dobrze rozumuję   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 P.S. jakbym miał walnięty EGR to zapalałby mi sięczek dobrze rozumuję Wystarczy aby ci spadł przewod z tego EGR ,lub spalił sie elektrozaworów lub padła pompa vacum ,jeszcze wiele innych rzeczy np. zawalony kolektor dolotowy sadzami to tez sie zapali ta kontrolka.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 po przeczyszczeniu 1 elektrozaworu jakby lepiej - śmigam już max 160 (o 20 km więcej) ale wydaje mi się, że jeszcze trochę muli (a może nie - 82 kuce tylko mam)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 po przeczyszczeniu 1 elektrozaworu jakby lepiej - śmigam już max 160 (o 20 km więcej) ale wydaje mi się, że jeszcze trochę muli (a może nie - 82 O to ty masz juz lepiej jak ja. A ja myślałem ze tak ma być Jeszcze przydało by ci się wyczyścic kolektor i będzie super   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krist-off Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 w sobotę mam trochę wolnego to przeczyszczę EGR i pomierzę czujnikiem przepływkę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam,tez mam podobny problem z kontrolka silnika.W serwisie stwierdzili ,ze to błąd P0400 i kazali mi wymienic serwo,ale pytałem kilku fachowcow i odp. mi ,że to napewno nie serwo tylko Egr.Co wy myslicie na ten temat?chciałbym jeszcze dodac ,ze kontrolka zapala sie podczas dojezdzania do skrzyzowania,lub gdy zmniejszam predkosc i obroty spadaja ponizej 1000;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi