rafalgrzegorz Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Jak masz możliwość zakupu uszczelki pod cewkę to raczej bierz, (ja musiałem dorabiać). No i jeszcze jakiś czteropak (jest gorąco ). Pisałeś że będziesz miał głowicę regenerowaną - to ustawiasz swoje koła rozrządu jak przy jego wymianie ( te głowice które pokazywałeś były z wałkami) .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 (edytowane) Myślałem o tych http://allegro.pl/glowica-opel-omega-b-frontera-sintra-2-2-16v-x22xe-i4399473598.html, ale widzę, że też nie mają wszystkich szpilek (patrz pierwsza od prawej) więc nie wiem czy nie będę regenerował swojej. Jak masz możliwość zakupu uszczelki pod cewkę http://www.opel-sklep.com/pl/p/Uszczelka-podstawy-cewki-1208951-OPEL-GM/1227 Rafał nie wiem czy poprawnie ustawię krzywki (tym bardziej, że kręciłem 2 wałkami i wałem korbowym; niezależnie od siebie-bez paska rozrządu) . Tutaj gościu miał z tym problem http://forum.opel24.com/topic/49057-silnik-po-remoncie-nie-chce-zapalic/page-4?do=findComment&comment=423270 Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez FatherTom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Tom niepotrzebnie szukasz ewentualnych problemów. Wiesz jak ustawić na znaki więc nie musisz o nic martwić na zapas. Są fotki również Twoje w razie wątpliwości. Do listy dopisz też uszczelniacze zaworów 16szt http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=c38ac65&cat[cmf]=32f&cat[cmo]=8d1&cat[cve]=1804&cat[art]=86bd0&cat[atg]=f9f658&cat[pro]=34a&offset=0&sort=1 i szpilki głowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 (edytowane) Myślałem o szpilkach głowicy bo stare się ponoć rozciągają. Uszczelniacze zaworów to pewnie mechanik regenerujący głowicę doda. Tom niepotrzebnie szukasz ewentualnych problemów. To prawda im więcej czytam forów tym większe wątpliwości się nasuwają. np. gdy koledze popsuło się moje auto to zadzwonił i mówi, że temp. cieczy jest 120 stopni C Czytam sobie forum volvoi facet pisze, że po przegrzaniu silnika poleciało mu wszystko, łącznie z tłokami i pierścieniami tłoków Edytowane 19 Lipca 2014 przez FatherTom   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Sam wspominałeś że przyczyną awarii była pompa wody, więc możliwe że temperatura poszła tak wysoko. Z uszczelniaczami to może być różnie, zadbaj aby zmienił. Z cenami jest straszny rozrzut - nawet do 9 zł sztuka więc sprawdź najpierw cenę bo przy 16-tu sztukach to wyjdzie trochę http://www.motointegrator.pl/produkty/1038191-uszczelniacz-trzonka-zaworu-reinz-70-33589-00   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Z cenami jest straszny rozrzut - nawet do 9 zł Kacper bo to reinz (wszystkie uszczelki tej firmy zamówiłem). Kurcze gryzę się z tym czy dawać auto mechanikowi do demontażu głowicy, czy samemu to zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 (edytowane) Gdy robiłem ze swoją głowicą to mechanik generalnie powiedział tak: " serwis wymienia: wszystkie zawory, prowadnice, szpilki, daje nowe popychacze, zamki, uszczelki bez weryfikacji (bo niby kto to ma zrobić) poszczególnych części. A klient zapłaci, wciśnie się mu jakiś bajer i jest git ". Ja sam rozbierałem swoją głowice, przy demontażu stał przy mnie i oglądał poszczególne części, zawory docierałem pół dnia (ręcznie bo maszynka padła a nowej nie zdążył kupić) ale poszły moje, sprawdzaliśmy też prowadnice czy nie są zbyt zużyte ale było w normie. Zastanawialiśmy się nad frezem gniazd zaworowych - ale że nie było wżerów to frezy zostały na półce. Kilka szpilek (po weryfikacji) od wydechu poszło nowych po gwintowaniu i założeniu redukcji a reszta moje. Głowica poszła na sprawdzenie szczelności i była "bielona" jak to określił czyli w skrócie planowana. Na UPG prawie nie było śladu nieszczelności tylko niewielka rysa z kanału wodnego do 4 cylindra. Nie była dostępna tylko uszczelka pod cewkę to dorobiłem. Uszczelniacze wszystkie nowe t/z na zawory i wałki ( temperatura wariowała). Dwa lata temu całość z wożeniem przez mechanika głowicy do sprawdzeni i planowania, nowym olejem i płynem - uszczelki ELRING i REINZ kosztowała mnie ok 400 zł warsztat, podnośnik, narzędzia i przyrządy mechanika . Edytowane 20 Lipca 2014 przez rafalgrzegorz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Rozumiem, i całość złożyłeś ustawiłeś rozrząd na znakach i odpaliłeś ? Czy w popychaczach zaworowych był olej jak odpalałeś silnik ? Ile wyniosła Cię naprawa (może być na priv)?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547175 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Popychacze możesz napełnić strzykawką, ale i tak powinny napełnić się samoczynnie po uruchomieniu silnika. Nie doczytałeś chyba postu Rafała do końca - podał koszt naprawy :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Ponoć nie powinno się ich napełniać, tylko same się napełnią podczas rozruchu. Tylko tak sobie myślałem czy nie grozi to jakimś zatarciem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/13/#findComment-547212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.