Gość Woźny Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 niewiem ale jak bede przy okazji kiedys u mechanika to sie go zapytam co tam wlał. W tym samym czasie mail byc podpiety pod kompa ale powiedzieli mi ze to wystarczy jak bede wiedzial to jak najszybciej napisze.. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-202734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam Jeśli to ten sam preparat, który mi radził mechanik to dodatek do czyszczenia wtrysków (widziałem je na stacjach orlena i shela dla benzyniaków i diesla-koszt ok 20 zł) ale w moim przypadku niewiele pomógł. Według mechanika i po sprawdzeniu na kompie do wymiany będzie u mnie regulator ciśnienia paliwa bądź też jeden z wtrysków jest zasyfiony naszym cudownym paliwem.. . Objawy: gaśnięcie przy zapalaniu na zimnym silniku i jego nierówna praca na zimnym ("pływanie" obrotów), po jakimś czasie objawy znikają (kiedy silnik się nagrzeje). Dowiadywałem się już i w ciągu 3 dni może mi serwis opla sciągnąć taki regulator ale koszt to ponad 600 zł i dochodzi do tego koszt wymiany. Dlatego mam pytanie jak długo mogę jeździć i czy aby nie stanie się coś poważnego? Muszę przejechać w weekend ok 1000 km i zastanawiam sie czy aby z ta naprawa mogę poczekać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-191542 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woźny Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Wiatm od roku świeciło mi cały czas autko z kluczykiem. Nie wiedziałem co to jest a żeby sie podpiąć pod komp to nie miałem czsu (ciagle w trasie) włąśnie od nie dawno rozmawiałem z gościem ktory pracował w oplu. Mowił mi ze to jest od mobilajsera czy jak to sie pisze. Ponoć mogły sie zawilgocić styki i komp odczytał błedy a autko bez zastrzezen. Kazał mi kleme plusową ściagnąć na 1 minute w zegarkiem na ręce w tedy sie wszystko zresetuje i bedzie ok. I tak sie stało autko z kluczykiem swieci przy zapalaniu i zaraz gasnie pozdrawiam . [ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 09:30 ] Woźny, co to za dodatek?[/q wiatj ten dodatek to "Shell" na przeczyszczenie zaworow wtryskuw i ukladu paliwowego i czysci tam wszystko wlać go całego co 3 , 4 tankowania i bedzie ok. Ja mam sprawdzone i mi go tez inni polecili tylko z shell!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-177415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam, czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący? Pozdrawiam, Forester   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-123561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam, czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący? Pozdrawiam, Forester   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-125061 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komisarz ryba Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 w 1,7cdti jest to jak najbardziej normalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-123547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komisarz ryba Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 w 1,7cdti jest to jak najbardziej normalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-125047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam, czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący? Pozdrawiam, Forester Panie to jest diesel cr on temperature złapię własnie dopiero po ok 7 km a jak temp spadnie do zera to potrafi się grzac nawet i ponad 10km.... A benzyna to normalne zę temperature łapię błyskawicznie 2-3 km i juz gorący... Wymiana termostatu nic ci nie da, bo obecny masz sprawny... A płyn chłodzący wedle uznania ja mam wlany prestone, a w drugim oryginal gm....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-123357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam, czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący? Pozdrawiam, Forester Panie to jest diesel cr on temperature złapię własnie dopiero po ok 7 km a jak temp spadnie do zera to potrafi się grzac nawet i ponad 10km.... A benzyna to normalne zę temperature łapię błyskawicznie 2-3 km i juz gorący... Wymiana termostatu nic ci nie da, bo obecny masz sprawny... A płyn chłodzący wedle uznania ja mam wlany prestone, a w drugim oryginal gm....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-124857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Moja lista wyglada następująco:) ≈szuflada pod siedzniem pasażera nie chce się schować ≈popielniczka nie chce się chować ≈światła w środku nad kierowca nieprzygaszają się automatycznie tak jak tylnie tylko świeca cały czas ≈klakson nie działa Niedawno kupiłem merivke i jako że wczesniej nie mialem dizla to prosiłbym o rady jak uruchamia się i kończy pracę silnika czy trzeba czekać przed wyłaczeniem silnika po jeżdzie i na co trzeba zwracać szczegulną uwagę w eksploatacji dizla. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/3/#findComment-122795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.