Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kadetta od paru miesięcy, gdy go kupywałem stwierdziłem że to złom, ale teraz widze w nim potencjał i chce mieć ten samochód na lata więc postanowiłem że wymienił bym w nim silnik tylko problem jest w tym że nie wiem jaki będzie pasować, myśle bardziej o nowszych silnikach (nie z kadetta) np jak 1.9tdi z passasta b5 ale ten silnik będzie chyba za wielki , zależy mi na większej mocy i na oszczędności więc chciałbym coś o proponowanej poj. i oczywiście Diesel. Czy są silniki z Opla diesel które pasują do kadetta?
Ile może wyjść taki swap?

Mam 1.6 Diesel i skrzynie biegów z benzyniaka 1.6 przez co z butów nie wyrywa :<

Marzy mi się takie 1.9 tdi 6-biegowa automat :gwizd:

Edytowane przez Taki tam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz worek kasy na takie zmiany ??

to nie polega na wyjeciu jednego i wsadzeniu drugiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to kup sobie vw z takim silnikiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez za czołem robić swapa i to nie takie proste kupić silnik to nie problem problem jest w tym zeby to wszystko zgrać do kupy tu łapa nie pasuje trza szukać z innego modelu itp. a kasy można w takie coś włożyć bądź ile :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuść sobie, przeróbki plus "rzemiosło" zmarnuje Ci nerwy i wyczyści portfel.

Na szybko możesz wsadzić 2.0 i zagazować, łapy i półosie są takie same, pozostaje przeróbka baku i dołozenie pompy plus wiązka pod maską z ECU.

 

PS> Prywatnie z VW to chyba jedynie silnik sie do czegoś nadaje bo reszta to złom...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kadeta masz zadbanego to do wymiany będziesz miał silnik, skrzynię, hamulce, może jeszcze przednie zawieszenie do tego inne mocowania i zabawa z elektryką jest to do wykonania lecz nie wierzę że auto jest w bardzo dobrym stanie więc prościej kadeta sprzedać dołożyć to co masz na ewentualnego swapa i kupić coś innego.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi, narazie mam plany bo chce jechać do do pracy za granice jak skończe szkołe (ostatni semestr) i chce raczej większość zainwestować w samochód, bardzo mało rdzy jak na jego wiek, coś jest z hamulcem nożnym i nie ma światła wstecznego ale to pikuś ;p Samochód podoba mi się gdyż jest bardzo ekonomiczny, pomyśle nad 2.0 i zagazować... ale będę jeszcze myślał nad tym.
Dziękuje za odpowiedzi, bardzo mi pomogły :)
Gdybym poszedł za mechanika a nie za górnik/elektryk to bym się pobawił z tym swapem ale przy moich możliwościach jedynie moge zmienić lampke która świeci przy otwieraniu drzwi na ledy i audio podłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez diVid
      Witam,
      Posiadam w motorówce silnik z Opla Kadetta - Diesel 1.6D - GM 16DA. Mam pytanie czy posiada ktoś instrukcję serwisową do tego samochodu/silnika. Potrzebuję przede wszystkim informacji do ustawienia rozrządu (chociaż i tak już sporo na forum znalazłem), ale na pewno przyda się też na przyszłość.
      Z góry dziękuję za pomoc!
      Dawid
    • Przez Piter_003
      Witam, mam na oku całkiem fajny egzemplarz Rekorda E1 3 drzwiowy sedan. Myślałem żeby zrobić go na daily, więc chciałbym wrzucić 2.5 V6 z Omegi B. O wiele łatwiej znaleźć części i z "nowszymi" silnikami mam więcej doświadczenia.
      I tutaj mam pytanie, czy są gdzieś dostępne rysunki techniczne zawieszenia obydwu modeli? Myślałem żeby w jakiś sposób przeszczepić wózek przedni razem z silnikiem. Wydaje mi się, że konstrukcja byłaby nieco bardziej wytrzymała, nie wiem jak seryjny wózek Rekorda poradziłby sobie z ciężarem V6.
      Macie jakieś linki, albo cokolwiek z rozstawem mocowań itp.?
    • Przez konrad130
      Witam. Sprawa jest następująca.
      Posiadam Viki A w którym siedział silnik 1.8 z gazem i nie miałem kompletnie żadnego wyposażenia (tylko wspomaganie, abs, poduszki powietrzne), kupiłem drugą z silniczkiem C20XE, 4 elektryczne szyby, klima i wszystko włożyłem do swojej i niby okej ale miałem niedawno okazję kupić kolejną Vectrę z 1.8 któa miała elektryczne lusterka, szyberdach i 2 szyby przednie ..
      Zacząłem ją sobie rozbierać żeby to przełożyć i z szyberdachem nie miałem problemu bo tylko silniczek przykręciłem i ustawiłem jak trzeba a kable do zasilania były podpięte ale chodzi mi o lusterka ..
      Wyjąłem wiązkę od lusterek a tam 2 kabelki idą do tyłu (chyba połączone są z podgrzewaniem tylnej szyby), 2 chyba idą do lewego lusterka i 2 do silnika i tutaj nie wiem czy obejdzie się bez ciągnięcia tych kabli do silnika ? Gdzie one właściwie idą ? Do akumulatora jako + i - ?
      Chciałbym jak najszybciej się z tym uporać ..

      I pewnie w kostce w drzwiach trzeba będzie piny poprzekładać od lusterek ?

      Mam nadzieję, że nie pomieszałem za dużo
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.