Skocz do zawartości

Zawór paliwa Denso


Gość Bestia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanko. Pomóżcie mi prosze, bo nie znam się a sprawa jest pilna.

Wymieniłam rok temu zawór paliwa Denso w Corsie C 1,7 CDTI w serwisie Opla w Tarnowskich Górach ( odradzam!!!)

Tydzień temu zaczęła mi się świeci lampka serwisowa w mojej Corsie , więc podjechałam do serwisu Opla ale tym razem do Chorzowa. Po diagnozie, okazała się ,że to zawór paliwa podaje za małe ciśnienie paliwa. No to panowie zaczęli naprawiać mi to w ramach gwarancji Opel ( a potem sie jakoś rozliczają).

Okazało się, że ... nie będę miałą tego naprawionego w ramach gwarancji bo... część zamotowana rok temu w Asko w Tarnowskich Górach nie jest oryginalna jak być powinna i jak pisze na fakturze!!

Zapłaciłam 1000zł teraz i rok temu!! Chcę się udać do oszustów i rządac zwrotu gotówki. Powiedzcie mi tylko jak rozróżnic te zawory? Czy mogą się różnić wtyczkami? Miałam przerobioną elektrykę przez panów z Tarnowskich , którzy podpięli mi to na krótko, byle by działało!!

Numer katalogowy zaworku to 0819185

Bede wdzięczna za szybką pomoc.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne wałki, weź ten stary zawór, do tego weź z aso odmowę naprawy gwarancyjnej z racji nieoryginalne części i jak masz fakturę z poprzedniej wymiany od razu wal do tego aso w tarnowskich i żądaj zwrotu pieniędzy, jak nie będą chcieli rozmawiać to ja bym od razu zgłosił na gliny oszustwo, bo sprawa jest jasna...

 

Wszystko warto zglosić również do importera opla razem z tym że skopali instalację w aucie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mam na piśmie , że odmówili naprawy gwarancyjnej ale sami powiedzieli , że mam sie na nich powołać i powiedzieć , że to właśnie oni naprawili mi poprawnie.

A wiesz może jak dla pewności rozróżnić te zaworki?


i wiesz może gdzie szukać tych danych do importera Opla? :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach