Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie za bardzo wiem .. slaczego sa tam dwie uszczelki, bo oryginalnie jest jedna .. (byc może pokazali dwa rodzaje, dlatego rózne numery) .. ale tak .. bezwzględnie nalezy je wymienić, bo skutki moga być niespodziewanie przykre (zatarcie silnika). Kropki są potwierdzeniem w procesie produkcyjnym i nie świadcza o tym, że ktos w nich grzebał.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-503375
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja nie za bardzo wiem .. slaczego sa tam dwie uszczelki, bo oryginalnie jest jedna .. (byc może pokazali dwa rodzaje, dlatego rózne numery) .. ale tak .. bezwzględnie nalezy je wymienić, bo skutki moga być niespodziewanie przykre (zatarcie silnika). Kropki są potwierdzeniem w procesie produkcyjnym i nie świadcza o tym, że ktos w nich grzebał.

Dziękuję za wyjaśnienie. Czy te podkładki wyglądają w rzeczywistości tak?

 

67%5B1%5D.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-503527
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie .. zreszta i jedne i drugie wygladają dokładnie tak samo .. różnia sie grubością .. jedne mają chyba 1,5 mm a 1,7 mm jeżeli dokładnie pamietam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-503545
Udostępnij na innych stronach

Zadałem pytanie w sklepie internetowym, sprzedającym oryginalne części i otrzymałem odpowiedź:

 

"witam
to jest ta sama uszczelka tylko w zależności od modelu auta ma inny numer na rysunku. Jest tylko jedna tak jak Pan mówi".
Ciekawe od czego zależy, która uszczelka ma być zamontowana, skoro katalog EPC po wpisaniu mojego nr VIN wskazuje na obydwie uszczelki, zamiast tej jednej właściwej :help:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-503546
Udostępnij na innych stronach

A to czasami nie powinno być takie coś?

http://allegro.pl/uszczelniacz-wtrysku-paliwa-opel-1-7-cdti-pokrywa-i3587069745.html

mnie też sie pocą te :cenzura:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-503990
Udostępnij na innych stronach

gdyby kolega przeczytał cały post .. to by wiedział o czym rozmawiamy .. na schemacie który jest na pierwszej stronie te częsci o której pisał kolega Piotr85 sa pod numerem 20,21 .. a częśc o którą Ty piszesz jest pod numerem 26. Te częsci nie są jednorazowe. jezeli natomiast pocą Ci sie wtryskiwacze na zewnątrz pokrywy głowicy .. to odpowiadam .. to te uszczeloniacze nalezy wymienić lub te od strony dolotowej.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-503993
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem na sprawdzeniu swoich wtryskiwaczy na profesjonalnej maszynie w firmie Auto-diesel Jan Białaszewski w miejscowości Bronoszewice 38 (Gozdowo), którą de facto bardzo polecam. Bardzo miło się rozmawiało z pracownikami, którym spokojnie można było patrzyć na ręce. Odpowiadali na każde pytanie fachowo i szczegółowo.

 

Wynik - jeden wtryskiwacz praktycznie w całości puszczający paliwo na przelew, zamiast do komory spalania. Objawy to trochę trudniejszy rozruch i drgania odczuwane na całym samochodzie w zakresie 1300-2000 obrotów. Po prostu jeden wtryskiwacz tak jakby nie pracował i silnik chodził na 3-ech cylindrach. Dymienia nie było.

Kupiłem z angola dwa wtryskiwacze, które także zostały sprawdzone i w miejsce wadliwego założyliśmy dobry, sprawdzony.

Hitem była cena podkładek pod wtryskiwacze - 3 złote za sztukę, gdzie ASO życzy sobie 18 zł (15 zł po zniżce).

 

Jestem bardzo zadowolony z usług w/w firmy i polecam z całego serca osobom z okolic Płocka ten warsztat.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-504800
Udostępnij na innych stronach

tylko pytanie czy były identyczne jakie powinny być .. chodzi mi o wymiar (grubość) .. nieprawidłowe ustawienie wtryskiwacza w komorze spalania będzie powodowało złą pracę silnika, dymienie a nawet nadpalenie tłoka lub przepalenie uszczelki. Nie chcę nikogo straszyć, ale byłbym bardzo ostrożny właśnie w tymi uszczelkami .. jak będą do d... to możesz nawet zatrzeć silnik.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-504908
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość maniek_1990

Witam. Dołączę się do tematu. Mam wymienianą uszczelkę pod głowicą i właśnie przy ponownym montażu wtrysków założyłem nowe uszczelki ( te miedziane nr 22) a nr 21 to podobno oring (tak powiedzieli w ASO) i mechanik założył stare (stwierdził że są ok). Nię będę miał teraz problemów przez ten fakt? Ogólnie silniczek pracuje sobie ( mam auto odebrać w poniedziałek) ale podobno jeszcze 2 wtryski się pocą od góry i mam zamiar wymieniać uszczelki nr 26 i teraz nie wiem czy brać odrazu 4 czy bawić się w 2 ? W jakiej cenie je znajdę bo w ASO mówili mi o cenie 74zł sztuka ?

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66956-zapocone-wtryski/page/4/#findComment-515662
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności