Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba sprawdzić czy z z13dt (bo tych nie brakuje) pasują do z13dth.

 

http://www.unto.pl/termostat-agila-astra-corsa-combo-meriva-tigra-13-p-3903.html tu niby podają, ze pasuje, ale w aukcjach z13dt pasuje do z13dtj a już do z13dth niby nie, bo nie wymieniają w opisie.

 

 

Sprawdziłem w katalogach paru sklepów i niestety nie widzę żeby był sam wkład.

Też szukałem w IC i nie ma wkładów. Dzięki za poświęcony czas.

 

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dziś pojeździłem trochę z op-comem. I tak temperatura otoczenia 0 stp. Zrobiłem małą rundkę po wsi ok 15km. Po ok. 2,5 km maiłem 35 stp cieczy i z nawiewu zaczynało lecieć złamane powietrze. Po przejechaniu kilkunastu km temperatura z trudem dobiła powoli do 83, ale przy dojeździe do świateł spadała 1-2 stp. Pod domem zostawiłem auto na jałowym przez 5min a temperatura spadła do 76 więć wylączyłem auto. Nawiew na 1, ogrzewanie na max.

I co o tym Panowie myślicie ?

 

Zapomniałem dodać, że ostatno w trasie 100km przy ustawieniu ogrzeania w połowie na pierwszy bieg, przy stałej prękości ok 90-100 zaczeło lecieć chłodne powietrze więć temp. silnika musiała dużo spaść.

Edytowane przez Budrys

 

Budrys z twojego opisu wygląda że termostat do wymiany.

 

Ten silnik przy sprawnym termostacie trzyma wskazówkę prawie na 90 stopniach. Fakt, że szybko się wychładza na postoju na dużym mrozie i przy włączonym nawiewie ciepłego powietrza, ale objawy wskazują u Ciebie na termostat kwalifikujący się do wymiany.

 

Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze fanie by było dowiedzieć się czy ktoś z Was wymieniał jakimś cudem sam wkład w tym silniku i jak go dobrał.

Czy czeka mnie kupno kompletnego ?

 

Ja znalazłem coś takiego - http://www.iparts.pl/czesc/korpus-termostatu,opel,astra-h-od-2004-03,1-3-cdti-90km,84-5098-19113-100095-0-101-36284.html

I takie coś - http://www.motocentrum.pl/termostat,opel,astra-h,1-3-cdti-90km,84-5098-19113-100095,kp

Wygląda na to że jest to chyba w całości i nierozbieralny (na razie).


Poszukaj tu czy jest nr samego wkładu - http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/models/1/

 

Dzięki za linki własnie o to chodzi by nie wydawać 200zł, szkoda, że potrzebuje auto na codzień. bo bym go wyjął i spróbował rozbebeszyć.

 

Dlatego dostałeś ten trzeci link żeby poszukać w oryginale.

 

Sam wkład nie występuje. Trzeba byłoby wymontować i zobaczyć jak wygląda obudowa. Jeśli podobnie króciec plastikowy jest zabezpieczony stalowym oringiem jak w 1.3 69KM i 75KM, to można obudowę otworzyć i pobawić się z dopasowaniem wkładu.

 

Bad ale kol Budrys samochodu używa non-stop, więc trzeba coś zakupić i zamontować by można było później kombinować. Podobno te termostaty są dosyć awaryjne, pewnie jakiś inżynier motoryzacyjny dostał niezłą premie za taki patent.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności