Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pogrzebałem jeszcze i wychodzi ze to problem z przewodami zasilającymi . Albo plus albo masa, Czekam aż znów przestanie działać.

 

Gość elektron1234

Wbij próbowke w kabel cienki (czarno czerwony biegnacy od stacyjki) który jest podłączony na cewke (włącznik elektromagnetyczny)

i podlacz do "+" akumulatora Sprawdzisz w ten sposob czy rozrusznik na"krótko" dziala Ja mysle ze do cewki "idzie" za słaby prąd i poprostu bolec odpowiedzialny za wlaczenie zebatki a zarazem złaczenie rozrusznika nie moze złączyc stykow głownych

Powodzenia

 

Gość Witek1952

Zostało tylko sprawdzić automat rozrusznika. Może mieć wypalone styki. Po zdemontowaniu oprzyj go sworzniem o coś i wciskaj. Powinieneś poczuć jeden opór jak styk dojdzie do śrub stykowych i drugi ( po krótszym skoku) od sprężyny styku.

 

Witam,

Mam problem z odpaleniem ,zaczęło się od centralnego zamka, raz otwierał raz nie (wymieniłem baterie w kluczyku i to samo),więc otwierałem drzwi kluczykiem z zamka, dodam , że po przerwie kilkudniowej odpalał bez problemu nawet w temp - . Dwa dni temu zatankowałem Pb 95, pochodził na postoju po czym wyłączyłem i za chwilę chciałem odpalić i zaczęło się...jakby akumulator padł ,nawet zakręcić nie chciał a przed chwilą hulał ,zatem akumulator ładowany był. Z bólem po kilkunastu razach udało mi się odpalić, dojechałem do domu i to był koniec żywota Astry. Wyświetlają się jedynie kontrolki po przekręceniu kluczyka i zero reakcji, podobnie miałem w Scenic -u odcinał zapłon ale po kilku razach naciskając na immo. kluczyka odblokował a tu nic ,nawet próby ładowania z drugiego auta nic nie pomogło, potem było tylko gorzej, nawet drzwi nie mogłem zamknąć bo same się odblokowywały. Odłączyłem akumulator żeby zamknąć drzwi. Od elektromechanika dowiedziałem się ,że w kluczyku jest tylko antena ,ta mała kostka bez której ani rusz na szczęście w moim jest i kluczyk jest ok sprawdzony przez fachowca .Szukam na forach , czytam o podobnych problemach i nie wszyscy są w temacie , brakuje często załączników w postaci dodatkowych zdjęć, filmików ,części ,opisów ,wyjaśnień etc. które są b. pomocne bo nie wszyscy mają wiedzę czas i pieniądze żeby poradzić sobie samemu a chcieliby uniknąć problemów i kosztów a przynajmniej je wyeliminować do maksimum… i tyle się dowiedziałem ,że przyczyn może być wiele, mianowicie ;

- akumulator ,klemy

- przekaźnik pompy paliwa

- pompa paliwa

- rozrusznik ,szczotki (zwiecha)

- stacyjka

Będę więc podejmował próby dojścia samemu i na swoje niewielkie możliwości laika. Bardzo chętnie będę czekał na odpowiedzi, podpowiedzi, mile będą widziane propozycje , rozwiązania w/w problemu nie tylko dla mnie ale też dla wielu borykających się z tym lub podobnym …za nim z bezradności zająć będzie się musiał fachowiec , jeśli będziemy mieli szczęście na takiego natrafić …Pozdrawiam Grzesiek

PS. Szczęśliwego Nowego Roku…

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności