Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiesz slowa wywaza sie silniki czyli uklad korbowo-tlokowy do takich obrotów a nie zeby na takich obrotach pracowaly. Diesel powyzej okolo 4500 ob przechodzi tzw granice dymienia i wtedy nie ma sily zwieksza sie konsumpcja paliwa a moc drastycznie maleje. Tego nikt nie przeskoczy bo to wynika z zasady dzialania.

Opel tez nei przewiduje planowania glowic tylko zakup nowej glowicy wiec jak rozumiem nigdy sie nie podejmujesz takich napraw tylko glowica prosto z IC za 1899 zl leci tak??

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-607676
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie rozumiesz slowa wywaza sie silniki czyli uklad korbowo-tlokowy do takich obrotów a nie zeby na takich obrotach pracowaly.
po co wyważać do obrotów tak wysokich .. jeżeli na takich obrotach nie pracuje silnik .. rozumiem wyważac do obrotów powiedzmy 6000 ale do 9000?? to tylko akademickie wywody .. a nie sztuka użytkowa.

Z tymi 4500 rpm to trochę przesadziłeś .. bo niektóre silniki mają moc max w okolicy tej prędkości .. a do tego kręcą sie powyżej 5000 rpm. Wiadomo jest że na takich prędkościach obrotowych dieslem sie nie jeździ .. ale to już jest inna rzecz.

 

 

Opel tez nei przewiduje planowania glowic tylko zakup nowej glowicy wiec jak rozumiem nigdy sie nie podejmujesz takich napraw tylko glowica prosto z IC za 1899 zl leci tak??
to o czym tu piszesz .. to zupełnie inna rzecz .. oczywiste jest, że nikt nie pójdzie i nie kupi nowej głowicy, jezeli jest mozliwośc jej planowania .. ja też nie .. ale prawda jest również, że ople nie przewiduje planowania w tym silniku (nie wiem jak jest w innych). Natomiast nie za bardzo wiem co tym chcesz mi udowodnić .. że fabrykę, konstruktora trzeba poprawiać?? Oczywiscie, że tak .. jezeli jest ku temu uzasadnienie .. i tłoki tez możesz sobie wazyć .. jak napisałem wcześniej .. ale wiem z doświadczenia .. że nie ma takiej potrzeby.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-607780
Udostępnij na innych stronach

Z doswiadczenia to wiem ze kazdy termostat nowy wrzucam do garnka z woda i gotuje bo nowy nie ozancza ze dobry. J jednak polecam wayc tloki bo pozniej jak bedzie szukanie dziury w tyłku to ich wyciagniecie i wazenie to nie jest tak tanie i proste bo trzeba ponownie pruć silnik. Pokaz te wykresy dieslów co to maja wieksza moc powyzej 4500 obr jak np przy 3800-4000 obr. nie mowimy oczewiscie o autach dlubanych mocno bo i umnie na serii byla moc maksymalna w tdi przy 3481 obr po wirusie stage 1 czy tam nawet lekie 2 bylo 160,7 konia przy 4029. Pozniej mialem juz 180,3 konia przy 3981 obr a aktualnie mam taka wersje niedopracowana jeszcze na szybkiego 201.6 konia przy 4471 obr silnika. Z tym ze przy dokladnie 3300 obr mam juz 200 koni dostepnych i tak sie mneijwiecej tammoc trzyma z racji iz turbo nei dawalo sie opanowac- falowało. niuton mam maksymalny przy 2901 obr wynoszacym 444Nm. Jak turo dobrze przaladowalo to widzialem na hamowni na pomiarze prawie 490 Nm. Bede jeszcze musial pare spraw ogarnac to moze peknie te jakies 240 koni czy cos w tym temacie. Mozliwe z epojazd jeszcze bardziej z niutonem z dolu bo tu jest FUN z tego. Koles ma 205 koni czy cos kolo tego i nei ma takiego funu w tej samej budzie z racji iz ma duzo mneijszy niuton z dolu i na srodku zakresu. Ja jak wylacze kontrole trakcji to na 3 biegu na lekko wilgotnym asfalcie miele laczkami ze ludzie patrza co za świr. heh. Pokaz mi wykres z serii takiego 1.7 cdti czy innego i czy ma ta moc maksmalna przy okolo 5000 obr.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-607888
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pokaz mi wykres z serii takiego 1.7 cdti czy innego i czy ma ta moc maksmalna przy okolo 5000 obr.
czytaj ze zrozumieniem .. napisałem, że mają max moc w okolicy tej prędkości .. taki silnikiem jest np. 1,7 DTI i CDTI (mówie o odpowiednich wersjach silnikowych oczywiście .. Y17 DTI i Z17 DTH 100KM). Silnik ten ma max moc dokładnie przy 4400 rpm i pomiary na hamowni dokładnie to potwierdzały .. do tego jego prędkośc max była powyżej 5000 rpm a dokładnie o 100 rpm wiecej.

 

 

Z doswiadczenia to wiem ze kazdy termostat nowy wrzucam do garnka z woda i gotuje bo nowy nie ozancza ze dobry.
a jak kupujesz sprężarkę i rozrusznik to tez najpierw próbnie wkładasz go do jakiegos auta .. daj spokój Wesol bo się pogrążasz coraz bardziej .. i te Twoje wywody na temat tuningu .. to mi sie już po nocach śnią .. pisz sobie o tym w odpowiednim wątku i nie zasmiecaj pierdołami tematu. Odpowiadaj w temacie a nie rozwijaj wszystkich pochodnych jakie tylko wpadną Ci do głowy.

Niech wypowie się osoba, która zakładała wątek .. czy cos sprawdził a jeżeli tak to czy ma jakieś wyniki z tego co zrobił .. jak rozwija się temat??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-607991
Udostępnij na innych stronach

Tak widzialem wlasnie np http://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=8&t=9222

I tu tez http://www.gekocars.pl/index.php/pl/wykresy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-608090
Udostępnij na innych stronach

Oj Wesol ty jednak jesteś niedowiarkiem .. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra/g/hatchback/silnik-diesla-1.7-dti-75km-2000-2004/

moc max. przy 4400 rpm 75 KM

a max prędkośc obrotowa silnika mierzy sie bez obciążenia .. a jak widać na drugim wykresie jest tuz przed 5000 rpm z obciążeniem około 60 Nm.

gośc od tuningu nie kręci silnika tak wysoko .. wiec po co pokazujesz mi jakiś wykres, gdzie gość go po prostu urwał i niezbierał dalej danych .. ?? i to ma byc jakiś dowód?? jaki?? daj sobie już Wesol spokój .. i pamiętaj nie wszystko co znajdziesz w necie nadaje się do wszystkiego .. to co pokazałeś to Twoja interpretacja .. niestety wnioski jakie wysunałeś są niesłuszne.

 

tu masz jeszcze jedne dane techniczne .. mówiące o mocy na 4400 rpm ..

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra/h/hatchback-5d/silnik-diesla-1.7-cdti-ecotec-100km-2004-2007/

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-608130
Udostępnij na innych stronach

Ty mi tu bdurnych danych od producent anie podawaj bo VAGI tez spelnialy normy euro do neidawna a ja sie to skonczyl to wiemy. Zeknij lepiej na wykresy. Nie wiem gdzies Masters wkeljal wykres i mialem go od takiego wlansie isuzy z astry g i niestety nei moge do odnaleźć na kompie. Wiż mnie nie rozbrajja bo tak jak MAsters neiraz pisze z tak malej P I C Z K I to sobei mozna krzesac moc ale do 3500 obr. Tymbardziej ze ten dól silnika isuzu to nei nalezy do mega wytrzymalych to lepiej mu dokoksowac w gornym zakresie co nie. SPrzeglo to tez malutkie jest.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-608217
Udostępnij na innych stronach

Chłopie powtarzam Ci jeszcze raz .. pracowałem przed 10 lat na hamowni silnikowej (nie podwoziowej) i mówię Ci po raz wtóry .. silnik 1& DTI i CDTI (Z 17...) ma moc max na 4400 rpm i a kręci sie do 5100 rpm (na swobodnym kreceniu czyli bez obciążenia). Ty mi pokazujesz wykresy nie wiadomo z jakiego auta po jakim przebiegu i jakiegoś tunera, który jak Ci napisałem odciął pomiary na 4500 rpm bo wiecej nie ma dla niego znaczenia.

Słuchaj nie kazy musi miec pod nogą 200KM lub więcej .. czasami wystarcza 75KM .. a jak chcesz pogadac na temat tego co jest lepsze VW czy Opel .. to załóż nowy temat .. bo juz pisałem Ci, że tu nie piszesz na temat.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-608294
Udostępnij na innych stronach

chyba temat się wyczerpał,

panie adminie czas, na reakcę.,

a wy panowie, parę głębszych wdechów,

i bez osobistych wycieczek.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-608302
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie .. masz rację .. ja strasznie nie lubię jak ktoś pisze na zasadzie .. bo ktos powiedział .. bo ktoś widział ..

ja piszę, bo wiem, sam widziałem, sam testowałem .. przepraszam jezeli kogos uraziłem ..

prosze nie zamykac tematu .. byc może kolega bedzie dziś u mnie i bee widział wyciągnięte części .. napisze co i jak.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73569-p%C4%99kni%C4%99ty-t%C5%82ok-i-problemy-po-naprawie/page/2/#findComment-608305
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności