Skocz do zawartości

Corsa C 1.0 - szarpanie, gaśnięcie - 3 warsztaty zaliczone...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

 

Mam nie mały problem.

 

Kupiłem autko sprowadzone z DE.

 

Już w drodze powrotnej zacząłem się martwić. Przy stałej jeździe dajmy na to z prędkością 80km/h odczułem delikatny brak mocy i po sekundzie znów jechało dobrze - problem zignorowałem myśląc że noga mi się "opsnęła" z dźwigni przyśpieszenia.

 

Po 2 tyg. problem przybrał znacznie większe rozmiary. Auto strasznie szarpie, dławi się nie chce jechać - ale momentami. Potrafi nawet zgasnąć i mam wrażenie że trzyma zbyt niskie obroty.

Oddałem auto do mechanika, na początku stwierdził że pompa paliwa - wymieniłem, później przepływomierz - wymieniłem, najgorsze jest to że kupiłem dwa bo stwierdził że pierwszy jako że używany to trafił się niesprawny. Ale to dalej nie pomogło. Ba, mało tego auto w ogóle przestało współpracować.

 

Tu się zaczyna historia drugiego mechanika, stwierdził że zimne luty w sterowniku ponaprawiał i auto zaczęło jeździć, tak jak zaraz po kupnie.... I znowu po paru dniach ta sama historia dławi się szarpie itd. do tego zauważyłem że podłoga jest mokra pod wycieraczką kierowcy - ucieka jakiś płyn.

 

Ręce już dosłownie mi opadają - co robić ? Drugi mechanik każe podstawić auto i będzie "szukał" powiedział że trzeba będzie zacząć od oryginalnej nowej przepływki koszt około 400-500zł trochę drogo w porównaniu do używki - może mieć rację ??

 

 

Dodam że najgorsze jest to że komputer nie wywala żadnych błędów.

Edytowane przez Akademia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/74548-corsa-c-10-szarpanie-ga%C5%9Bni%C4%99cie-3-warsztaty-zaliczone/
Udostępnij na innych stronach

Najpierw każ im wyczyścić przepustnicę i EGR.Nie pozwól im od razy wymieniać.Jeżeli będzie ci mówił że pompa to niech ci pokaże wyniki pomiaru ciśnienia.

A tak w ogóle to zadzwoń do komisanta że mu go oddajesz.

Edytowane przez adam1954

 

Bardzo chętnie bym oddał ale czy mogę ? Minęło 2 miesiące a ja auto zarejestrowałem. Jestem w kropce. Przez te 2 miesiące głownie stało u mechaników :-( zapomniałem dodać ze przepustnica tez wymieniona.

 

Proponuję sprawdzić parametry Tech2 albo Op-Com.

Można z tego dużo wynieść i nakieruje cię to na ewentualną usterkę.

U mnie na komputerze było dobrze, ale za to blok miałem pęknięty..

 

Tak jak S_Patryk pisze.Najlepiej aby mechanik podpiął się do auta i jeżdżąc sprawdzał parametry pracy.Bo inaczej to wymienisz pół silnika.Ale to musi być ktoś kto umie je odczytać.Może masz w pobliżu kogoś kto ma Op-Coma?Zrobiłby logi dynamiczne a koledzy Beny i Arkos może by cos doradzili.Ale skąd jesteś?

Edytowane przez adam1954

 

u mnie podobnie się działo . A świeci Ci żołta kontrolka bo jak tak to prawdopodobnie katalizator poszedł :P .Nie znam sie w dziedzinie naprawiania ale mi też się tak dusiła pózniej bo jeździłam nią dwa miesiące na świecącej się kontrolce bo komputer nic nie wykrywał a następnie mechanik mi do domu nie pozwolił wracać no i pózniej okazalo się że z silnikiem ( katalizatorem czy czymś tam coś się stalo ) pozdrawiam piszę tylko w rzadkich przypadkach ale podobne zdarzenie miałam jak się jechało 80 na godz nic sie nie działo ale jak sie jechało koło 30-40 zaczynala gasnac :P pozdrawiam


i też w corsie c z 2006 roku mam silnik 1.0

 

Stalowa Wola - podkarpackie.

 

Żadna żółta kontrolka mi nie swieci.

 

Znacie może kogoś z moich okolic kto posiadałby taki sprzęt ?

Bo w przeciwnym razie czeka mnie latanie po całym mieście....

 

Właśnie dzwoniłem do mechaników którzy grzebali w aucie.

Obydwaj jeździli z wpiętymi komputerami i nic.

Jeden ma tercha a drugi op coma.

Edytowane przez Akademia

 

Proponowałbym sprawdzić jeszcze świece i cewkę zapłonową. Miałem podobny przypadek w Corsie C 1.0 '00. Auto traciło moc albo gasło. Okazało się że świece były chyba jeszcze od nowości. Z kolei w corsie D 1.2, która była w pracy utrata mocy była związana z padniętą cewką zapłonową.

 

Czyli próbowanie wymieniania wszystkiego po kolei mnie czeka....

 

 

Panowie jeszcze jedna kwestia, od wizyty u mechaników robi mi się cały czas mokro pod wycieraczką kierowcy ?

Jakiś pomysł ? Coś gdzieś wycieka, ale żadnego płynu nie ubyło....

 

Może być że z szyby przedniej a i równie dobrze z nagrzewnicy.Mokro masz po deszczach?Sprawdź jeszcze uszczelnienie otworu którym wchodzi przekładnia do kabiny ,wiązka przewodów.Może być wiele.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności