Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Obyś był prorokiem. Może nastąpi ta chwila:vivalabamba:

Edytowane przez tadekfo

 

Musi tak być w końcu.

Ważne aby się poddawać.

Popatrz ile do tej pory dzięki temu usterek usunąłeś

 

Fakt. Silnik chodzi jak zegarek :brawo:

Właśnie wróciłem z kanału :-D

Odpaliłem autko na zimnym, włączyłem klimę i jazda. 3,5k obrotów i obserwacja przez 20 min. Po tym czasie reczne gazowanie do odcięcia przez 5 min, . Dalsza obserwacja. ........... Nic brak wycieku.:szok:. Zobaczę jak się silnik schłodzi. Myślę, ze ewidentnie wyciek pojawia się tylko podczas jazdy. Może być tak, że opór powietrza działa na lamele chłodnicy i je  ( uszkodzone) w jakiś sposób rozszczelnia a wiatrak przenosi to na blok silnika.  Gdzieś czytałem na ten temat. Czary- mary.

 

Po godzinie dalej sucho pod autem.:wallbash:

 

Może w końcu preparat zadziałał?

 

Jutro  trasa 2 x 15 km. Zobaczę po jeździe. 

 

No i jestem po jeździe. Trasa krótka 2 x 15 km. i dalej cieknie. Wnioskuję, że cieknie tylko podczas jazdy. Nie jest to strumyczek, a porozrzucane krople płynu. Być może powiew wiatru tak rozrzuca płyn. W żadnym miejscu nie widać wycieku.:wallbash:. Jaki jest wspólny mianownik ?

Dzisiaj miałem także dziwną przypadłość. Wskaźnik temperatury silnika opadł do zera i wentylator pracował na maxa. Stało się to blisko domu więc wjechałem do garażu zgasiłem silnik. Wentylator  z maxa wszedł na pierwszy bieg i po chwili się wyłączył. Po odpaleniu wrócił wskaźnik do normy. Zapisały się jakieś błędy , ale to sprawdzę później.

 

Ja wiatrak raczej wykluczam.

Bo jeżeli by chlapało z chłodnicy to miałbyś ochlapany cały silnik.

Więc ja myślę że wspólny mianownik to obciążenie silnika( jazda) i głowica lub UPG

 

Tak, tylko na postoju gazuję 3,5 k obrotów przez 20 minut i nic.

Właśnie dokładnie obejrzałem lampą ultrafioletową chłodnicą i niech mnie diabli jak tam nie zobaczyłem mikrokropelek płynu oczywiście zaschniętych. Może to maja wyobraźnia, ale zdemontuję chłodnicę. Nie wiem jeszcze jak, ale zaraz będę szukał.

Edytowane przez tadekfo
dodanie posta

 

Mam jeszcze jeden pomysł by wykluczyć bądź potwierdzić czy to leci z chłodnicy. Zamontuję osłonę z kartonu między chłodnicą a blokiem silnika. Jeśli będzie to chłodnica blok powinien być suchy a na kartonie od strony chłodnicy powinny pojawić się krople płynu.

Czy do zdemontowania chłodnicy należy zdemontować zderzak? Wyciąga się dołem czy górą?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności