Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie


Gość pannAleksandra

Rekomendowane odpowiedzi

Dla tego pisałem tylko o sprawdzeniu.

Olej nic nie da bo spaliny go wypalą.

Zostaje założyć jak jest , bez niczego tylko trochę mocniej dokręcić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po wymianie uszczelki. W garażu na odpalonym nie cieknie, ale to słaba pociecha. Wcześniej  w garażu na odpalonym silniku, gazowaniu do 3-4 k obrotów też nie ciekło. Jazda zweryfikuje szczelność. Oby koniec problemów nastał bo powoli ręce opadają.:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy walki z wyciekiem. Odkręciłem kolektor wydechowy ( dziwne bo były jakby dwie podwójne uszczelki? Czy to normalne? ) Zmostkowałem parownik gazu, podałem ciśnienie co prawda tylko 1 bar, więcej nie mogłem uzyskać. Niestety zabrakło mi korków od wina w odpowiednim wymiarze.:D Zrobiłem taki prowizoryczny i mogłem go utrzymać do 1 bara. Jutro kupię odpowiedni korek to zobaczymy. Na razie nie mam pojęcia którędy cieknie.:angry2:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności