Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam Opla Astrę IV z silnikiem 1.6 180km i zauważyłem dziwny dźwięk przy jeździe na 3 i 4 biegu takie dziwne szumienie inna praca silnika na pozostałych biegach dźwięk silnika jest prawidłowy, odgłos jest trochę silniejsazy przy odpuszczaniu pedału gazu. W dniu wczorajszym wymieniłem olej skrzyni biegów na total transmission gear 8 wlałem 2,6 litra ale poprawy nie widać a zwłaszcza słychać. Co morze być przyczyną takiego dźwięku tylko na 3 i 4 biegu?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81226-opel-astra-iv-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32/
Udostępnij na innych stronach

wszystkie?

Poczytaj o skrzyni M-32 - jest sporo o niej napisane.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81226-opel-astra-iv-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32/#findComment-675532
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam - na wiosnę ktoś robił i podał kaskę jaką włożył w remont - poszukaj na forum ta skrzynia była montowana w kilku modelach opla.

Skorzystaj z szukajki na forum (niebieski pasek po lewej u góry)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81226-opel-astra-iv-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32/#findComment-675538
Udostępnij na innych stronach

Ty chcesz pojedynczo łożyska wymieniać? :blink::blink::blink:

No to dla objaśnienia: demontaż/montaż skrzyni to w ASO 1000, w normalnym warsztacie ok. 500-600. Każdorazowo przy demontażu sanek (a do skrzyni trzeba) wymagana jest geometria - ok. 150. Sama naprawa skrzyni to konieczność jej rozmontowania na kawałki i wyjęcia wszystkich 3 wałków. Wymiana 2 łożysk na 1 wałku wyjdzie może ze 100-200zł taniej niż wszystkich (mam na myśli robociznę). Czy dla takiej kasy warto?

Cenowo: w ASO taka naprawa to ok. 2700-3000zł z częściami. Same łożyska komplet to ok. 600-700 zależnie od producenta.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81226-opel-astra-iv-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32/#findComment-675540
Udostępnij na innych stronach

Ty chcesz pojedynczo łożyska wymieniać? :blink::blink::blink:

No to dla objaśnienia: demontaż/montaż skrzyni to w ASO 1000, w normalnym warsztacie ok. 500-600. Każdorazowo przy demontażu sanek (a do skrzyni trzeba) wymagana jest geometria - ok. 150. Sama naprawa skrzyni to konieczność jej rozmontowania na kawałki i wyjęcia wszystkich 3 wałków. Wymiana 2 łożysk na 1 wałku wyjdzie może ze 100-200zł taniej niż wszystkich (mam na myśli robociznę). Czy dla takiej kasy warto?

Cenowo: w ASO taka naprawa to ok. 2700-3000zł z częściami. Same łożyska komplet to ok. 600-700 zależnie od producenta.

Ok dzięki, poczytałem trochę fora i tam piszą, że może to być wina zużytego łożyska wałka sprzęgłowego czy jest możliwe, że to tylko to?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81226-opel-astra-iv-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32/#findComment-675541
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności