Gość Enceladon Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Ten który jest w lepszym stanie...1.9 cdti poczytaj o klapach wirowych Po raz kolejny pisze, nie skupiajcie sie na jednej marce. Na rynku jest taka kicha, że pośród kilu ciężko wybrać.. Przy zakupie ; Wybieramy kilka marek które spełnia nasze kryteria. Przy dalszych wyjazdach minimum 5 aut do oceny... Do kazdego ogłoszenia podchodzimy z rezerwa. Przy wyborze kierujemy sie stanem, a nie marką, chyba że sa dwa w jednakowym stanie-wybieramy ta która nam lepiej pasuje. Powodzenia Poruszam się w przedziale Astra H - Focus mk2 - Renault 207 - Citroen C4. Jednak Astra mi się zdecydowanie najbardziej podoba. A wiesz jaka u nas posucha, bo też z lubelskiego jestem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81801-zakup-astry-h/page/2/#findComment-679941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 (edytowane) Dziś byliśmy w Zwoleniu, Puławach, zadne auto nie dawało się do zakupu. Edytowane 28 Października 2017 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81801-zakup-astry-h/page/2/#findComment-679961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Enceladon Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 A co było nie tak?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81801-zakup-astry-h/page/2/#findComment-680038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Za dużo pisania. Ale z reguły-albo dużo najechane-albo powypadkowe. w jednym komisie prawie wszystkie kierownice swieżo obszywane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81801-zakup-astry-h/page/2/#findComment-680145 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topiq Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu dołączę się do obecnego. Corsa sprzedana, budżet na dziś dzień 16 tyś. rozglądam się za Astrą H, najlepiej w wersji GTC/OPC, ale i zwykły hatchback w dobrym stanie niewykluczony. Jednak linia GTC/OPC bardzo mi się podoba jak i żonie. Oczywiście szukam głównie silnika Z18XE ze względu na pancerność i dobrą współpracę z LPG. Moja codzienna jazda to 10 km do pracy i z powrotem. Czasem jakiś wypad w weekend. Raz dwa do roku dłuższa trasa, tym bardziej że mi się siostra wyniosła z mazur do Gdyni. Bez klimy w Corsie nawet się nie wybierałem w te strony. Przy tym trybie na samej Pb w mieście pewnie bym miał spalanie w okolicach 8-9 l/100km. Aut z tym silnikiem trochę jest na rynku, ale głównie same benzyny, a wrzucać instalację LPG to koszt ok. 3 tyś. wątpię czy przy przebiegu rocznym 8 tyś. km mi się to zwróci przez następne kilka lat nim go znów wymienię na coś nowszego. Problem z Z18XE jest taki, że te silniki są do max 2006 rocznika. Wymiana auta z 2002 na 2004-2006 to tak średnio wygląda. Czy Astra H jest aż tak ciężka, że Z14XEP sobie z nią nie poradzi? Głównie chodzi mi o porównanie z jazdą Corsą C na Z12XE, szczerze całkiem mi się dynamicznie zrywała na światłach, jedynie zdychała pod większe górki. Czy 1.4 w Astrze H można mniej więcej porównać do 1.2 w CC? Wiadomo przy klimie jeszcze jest większe obciążenie silnika. Ale za to z silnikiem 1.4 łatwiej o młodszy model. 1.6 z wiadomych przyczyn odrzucam. Na co zwracać uwagę w modelach GTC i OPC? 1.8 w nich nie wydaje się silnikiem do bardzo dynamicznej jazdy, bardziej tam widzę silniki od 2.0 z turbo wzwyż. Co może oznaczać, że ktoś przy przebiegu niespełna 150 tyś. wymieniał już rozrząd? Czyżby te silniki miały podobną wadę jak łańcuchowe w Corsach 1.0 1.2 i 1.4? I tak podpytuję właścicieli z ogłoszeń, na jakim oleju są eksploatowane ich Astry. Na szczęście większość ma zalany 5W40, w tym aucie 10W40 nawet nie biorę pod uwagę. Kilka ogłoszeń w pobliżu pochodzi z Radomia, czytałem że Radom przoduje w ściąganiu wynalazków i ostrego szykowania pod sprzedaż. Do tego każdy praktycznie sprzedaje na fakturę VAT marża. Czytałem temat o tych fakturach i straszna to może być bomba z opóźnionym zapłonem. Popełniłem masę błędów kupując Corsę jako mój pierwszy samochód. Tym razem chcę kupić auto, do którego będę lał tylko benzynę / LPG i wymieniał olej + filtry, klocki. Co ciekawsze ogłoszenia są niestety w znacznej odległości ode mnie, a jechać w ciemno by ba miejscu okazało się że to szrot też spory wydatek. Tym razem jednak się nie śpieszę z zakupem, może jeszcze kilka stówek dozbieram. Dla pary z 4 latkiem co byście doradzili? GTC/OPC wystarczy czy lepiej celować w hatchbacka? Niestety na miejscu nikt GTC nie posiada i ciężko porównać jakie są różnice np. na tylnej kanapie, czy w 3 drzwiowym jest ciaśniej a sufit jest niżej ze względu na linię, czy raczej nie ma większych znaczących różnic? Bagażnik wydaje się spory, w porównaniu do Corsy, gdzie woziłem dojazdówkę i ledwo upychałem 2 walizki i jakąś torbę, a oparcie tylne nie było dzielone więc nawet nie można było przez fotelik córki tego oparcia położyć. W moim budżecie ciężko znaleźć coś w innej marce z takim wyposażeniem jakie mają Astry H. A ten model bardziej mi się podoba niż nawet choćby Astra J. Efekt psuje zestaw wskaźników bez zegara temperatury cieczy chłodzącej. Ale z tym to sobie poradzi byle smartfon z Torque. Zaskakuje mnie trochę obecna cena Astry H z roczników 2004-2006. Jakby nie patrzeć, są to 12-14 latki już. Przebiegi nawet dobijają 200 tyś. co na silniku takim jak 1.8 Z18XE chyba nie powinno robić wrażenia. Mój Z12XE dobił 270 tyś. na oryginalnym rozrządzie a przed wyciekiem spod uszczelki oleju prawie nie dolewałem. Podejrzewam, że jak interwał wymiany oleju jest zbliżony do mojego, czyli co roku po 8 tyś. km, silnik będzie raczej dobrze się sprawował. Często widzę na zdjęciach wymazane tablice rejestracyjne. Czy to może oznaczać, że właściciel coś próbuje ukryć? Znów w innych ogłoszeniach jest nawet podany VIN, żeby sobie sprawdzić choćby wyposażenie fabryczne. Przy zakupie Corsy miałem ten plus, że auto było z salonu lubelskiego i jego historia była klarowna. Tu niestety 99% to sprowadzone. Owszem są książki serwisowe, przeglądy TUV, a i tak finalnie często się okazuje, że przebiegi cofane. Bo jakoś mi się nie chce wierzyć, że 14 letnie auto ma najeżdżone niespełna 100 tyś. km, albo że kilka lat stało w garażu u niemca pod kocem a wyprowadzał tylko na niedzielę do kościoła. Mam nadzieję, że głównie posiadacze tych zgrabnych aut się tu wypowiedzą i podzielą się spostrzeżeniami, na co zwracać uwagę w takich autach by nie kupić sobie nowej drogiej skarbonki bez dna. Po Corsie przy każdym ogłoszeniu zapala mi się lampka ostrzegawcza aż podchodzi to trochę pod paranoję. Co jak co ale uważam Astrę H GTC/OPC za jedne z ładniejszych aut w tym segmencie i roczniku. Czerwona lub czarna perła, coś pięknego Pozdrawiam serdecznie i sorry za przeogromny post. Ale ten typ już tak ma Jak mam kupić jakieś padło po kosztach wolę dozbierać do budżetu. Tylko ile dziś te auta są warte realnie? Bo są i za 11 tyś, jak i za 19 tyś. a wyposażenie, przebieg prawie identyczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/81801-zakup-astry-h/page/2/#findComment-695245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.