Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie temat jest nastepujacy. W lewej lampie zbiera mi sie kondensacja, lampa jest wilgotna od srodka. Zarowka swiatla mijania przestala dzialac. Zresetowanie bledu w warsztcie pomoglo na kilka dni i zarowka swiecila przez jakis czas. Bezpieczniki sprawdzone, zarowka nowa.

OP-COM po podpieciu pokazal nastepujace bledy:1sqfd0.jpg

 

 

po wykasowaniu bledow swiatla sie zpoziomowaly, ale lewa zarowka sie nie zapalila. Po odswiezeniu op-com jeden blad wciaz wisi:

 

drXsHT.jpg

 

Wiem, ze lampe musze oddac jak najszybciej do uszczelnienia. Czy mam przetwornice do wymiany? Da sie ja jakos uratowac/zregenerowac?

 

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz komuniści z canem, więc tam bym szukał. Woda mogła to przyspieszyć

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampa z przetwornicą do wymiany - MUSI być szczelna. Przetwornica dostała wilgoci i wymiana nawet 10 palników nie pomoże.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kicaj to co proponujesz? Wczoraj osuszylem lampe dokladnie od srodka ale kondensacja bardzo szybko sie tu zbiera (klimat UK)

Szukac elektryka samochodowego z glowa i organizowac auto zastepcze na tydzien (oby tylko tydzien)? Czy moze da sie w latwy sposob samemu cos bardziej zdiagnozowac zeby zawezic poszukiwania? Przyczyna tak jak pisalem prawdopodobnie wilgoc. Brak komunikacji z canem - nic mi to niestety nie mowi ;/

W warsztacie znajomy obstawia przetwornice tak bez wyjmowania lampy, ale to takie wrozenie z fusow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij zderzak i zamień lampy miejscami - lewą na prawo, prawą na lewo. Jeśli błąd się przeniesie na drugą stronę to wyżej napisałem co trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Arkos za odpowiedz. Zrobie jak piszesz.Dam znac co z tego wyszlo.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po dosc dlugiej przeprawie dotarlismy do sedna problemu. Przetwornica byla wypelniona woda i oczywiscie jest niesprawna. Do tego cala lampa jest bardzo nieszczelna i miala okolo 0.75 litra wody na dnie, tak ze nie bylo nic widac kiedy zderzak byl zalozony.

Krotki filmik pokazujacy resztki wody w przetwornicy:


Nie wiem jakim cudem ona dzialala jeszcze kilka dni temu...

Numer czesci przetwornicy to 5DV00972000. Zastanawiam sie czy jakis zamiennik bedzie pasowal np 5DV00961000? Ma ktos pojecie o tym i moze sie wypowiedziec? Mam lepszy dostep do 5DV00961000 niz do 5DV00972000.

Oczywiscie bede musial uszczelnic lampe, bo historia szybko sie powtorzy jak zaloze nowa przetwornice.. Czy warto probowac zrobic to samemu, czy raczej szukac specjalisty, o ile tacy w ogole istnieja?

Edytowane przez pawelgawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup przetwornicę w używce. Lampy nie uszczelniaj tylko WYMIEŃ na pełnosprawną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze ta lampa nowa to 3/4 wartosci samochodu jesli z pelnym osprzetem i przetwornica... Uzywka wiadomo tez moze byc nieszczelna a te chodza juz za okolo 2 tysiace.

Chyba lepsza opcja byloby sprzedac auto na czesci, ale z drugiej strony sprzedawac super autko ze wzgledu na nieszczelna lampe tez troche bez sensu


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę poszedłeś po bandzie.... 2 tysie? chyba za komplet. Tu jest europejska http://allegro.pl/opel-insignia-bixenon-skretny-led-1zt009631-europa-i7025490198.htmlza 1100. Angielskie chodzą ca 2/3 ceny czyli okolice 7 stów a nie 2 tysiaki. Trzeba poszukać i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampe po niewiadomych przejsciach (urwany uchwyt czy ucho), bez osprzetu (nie komplet z przetwornica) mozna w Polsce wyrwac nawet taniej niz 1100. Jak pisalem wyzej, za szcelna uzywke z osprzetem trzeba dac w Polsce okolo 2 tysiace lacznie z szybka przesylka do UK (pisze 2 tysiace jednak tak tanio jeszcze nigdzie nie znalazlem, ale wierze ze mozna tak znalezc) Jesli sie nie zgadzasz prosze podziel sie linkiem a kupuje natychmiast. W anglii okolo 600 funtow czyli w przeliczeniu na zlotowki troche wiecej jednak czas oczekiwania krotszy.

Wiem, ze z Twojej perspektywy teoretycznej wszystko wyglada pieknie i latwo bo przeciez wystarczy zalawic sobie lampe z przetwornica i zamontowac, ale patrzac realnie na problem wcale nie jest tak kolorowo.

Mimo wszystko dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niestety tanie lampy poliftowe 2013+. Wsystko byloby tak proste gdybym mogl je wsadzic do insigni 2009 rok. Dzieki za dobre checi kolego niestety nic ponizej 2000PLN nie znajdziesz bo i ja nie znalazlem. Nie wiem dlaczego probujesz mi udowodnic ze jestes lepszy w znajdowaniu niz ja?

Kilka dni temu znalazlem te okazje:

https://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-insignia-Xenon-Headlight-Passenger-side-N-S-Near-side-2009-2013/152776413969?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2748.l2649

Ale dzien po zakupie sprzedawca doszedl do wniosku ze za tanio sprzedal i cofnal mi transakcje twierdzac ze sprzedal wczesniej komus innemu i zapomnial o tym.

Tymczasem przyszla mi wczoraj kurierem przetwornica zamiennik nowy. Szybki test w nocy i dziala bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem dlaczego probujesz mi udowodnic ze jestes lepszy w znajdowaniu niz ja?

Już nic nie próbuję udowodnić ani nie próbuję pomóc. Nie ma sensu. Nigdzie nie napisałeś o jakie auto chodzi. Szklanej kuli nie mam, nie poznam rocznika. Pretensje do garbatego, że dzieci ma proste...

Róbta co chceta.

Porada udzielona, temat wyczerpany, owocnych poszukiwań życzę oraz ludzi, którzy będą chcieli pomagać przy takim podejściu z Twojej strony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Wic
      Hej,
       
      stałem się szczęśliwym posiadaczem Opla Insignii 1.6 turbo z 2010r.
       
      Sprowadziłem auto ze Szwajcarii z przebiegiem 161tyś.
       
      Auto było ponoć serwisowane w ASO .
       
      Jak sądzicie był wymieniony już rozrząd ? Przy ilu się wymienia rozrząd?
       
      Jak dzwoniłem do ASO Opla to powiedzieli mi ze co 10 lat w co mi się za bardzo nie chce wierzyć .
       
      Jaka cena może być wymiany w ASO ? Opłaca się to robić w ASO czy lepiej u jakiegoś mechanika w mieście ?
       
      Proszę o pomoc,
       
      z góry dziękuje
       
      Rafał
    • Przez pablonagard
      Witam! Astra z modułem skandynawskim z 2003r. Dzisiaj po wizycie w myjni komputer wywalił błąd świateł. Jak się okazało brak prawego światła mijania. Pierwsza myśl żarnik - wymieniony na nowy niestety dalej nie działa. Sprawdziłem kostkę brak napięcia, wyczyściłem dokładnie styki niestety dalej nie działa. Ostatecznie pozbyłem się kostki i został mi goły kabel na którym w dalszym ciągu brak napięcia. Pozycje i drogowe działają. Bezpieczniki OK! Włącznik świateł ustawiony w pozycji "0" światła zapalają się automatycznie. Co ciekawe przekręcają gałkę włącznika na światła mijania z prawej strony słychać tak jakby zwarcie. Czy wina może leżeć po stronie włącznika świateł? Dlaczego na przewodzie do żarnika nie ma napięcia? Sprawdziłem bezpieczniki 6/24/32 wszystkie sprawne. Czy w komorze silnika jest jeszcze jakiś bezpiecznik odpowiadający za światła? a może kabel się gdzieś przetarł? Pytanie za 100 punktów kabel wędruje pod obudową filtra powietrza a przy lampie wystaje tylko kawałek, jak najszybciej dostać się do reszty przewodu? Będę wdzięczny za każdą pomoc pozdrawiam.
    • Przez natec87
      Witam
      jak się powinno ustawiać światła w astrze h xenon afl ?
      Ponieważ na stacji diagnostycznej gościu chce by wyłączyć silnik i wyjść z auta.
      Ale to wtedy świeci za nisko, ponieważ jak się później wejdzie do auta to widać jak snop światła po chwili obniża się.
      A jak się wyjdzie to unoszą się.

      Słyszałem, że auto powinno być włączone a ktoś musi siedzieć w środku i wtedy się ustawia
      Sam nie wiem ale coś w tym jest bo stanąć po ścianą 3, 4 metry włączyć i światła nie siedząc w środku auta to snop światła świeci wyżej. Wystarczy wsiąść i po chwilce snop światłą się obniża a jak wsiądzie pasażer obok mnie to też po chwilce jeszcze bardziej się obniża.

      Jak to jest koledzy ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.