Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie temat jest nastepujacy. W lewej lampie zbiera mi sie kondensacja, lampa jest wilgotna od srodka. Zarowka swiatla mijania przestala dzialac. Zresetowanie bledu w warsztcie pomoglo na kilka dni i zarowka swiecila przez jakis czas. Bezpieczniki sprawdzone, zarowka nowa.

OP-COM po podpieciu pokazal nastepujace bledy:1sqfd0.jpg

 

 

po wykasowaniu bledow swiatla sie zpoziomowaly, ale lewa zarowka sie nie zapalila. Po odswiezeniu op-com jeden blad wciaz wisi:

 

drXsHT.jpg

 

Wiem, ze lampe musze oddac jak najszybciej do uszczelnienia. Czy mam przetwornice do wymiany? Da sie ja jakos uratowac/zregenerowac?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz komuniści z canem, więc tam bym szukał. Woda mogła to przyspieszyć

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampa z przetwornicą do wymiany - MUSI być szczelna. Przetwornica dostała wilgoci i wymiana nawet 10 palników nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kicaj to co proponujesz? Wczoraj osuszylem lampe dokladnie od srodka ale kondensacja bardzo szybko sie tu zbiera (klimat UK)

Szukac elektryka samochodowego z glowa i organizowac auto zastepcze na tydzien (oby tylko tydzien)? Czy moze da sie w latwy sposob samemu cos bardziej zdiagnozowac zeby zawezic poszukiwania? Przyczyna tak jak pisalem prawdopodobnie wilgoc. Brak komunikacji z canem - nic mi to niestety nie mowi ;/

W warsztacie znajomy obstawia przetwornice tak bez wyjmowania lampy, ale to takie wrozenie z fusow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij zderzak i zamień lampy miejscami - lewą na prawo, prawą na lewo. Jeśli błąd się przeniesie na drugą stronę to wyżej napisałem co trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Arkos za odpowiedz. Zrobie jak piszesz.Dam znac co z tego wyszlo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po dosc dlugiej przeprawie dotarlismy do sedna problemu. Przetwornica byla wypelniona woda i oczywiscie jest niesprawna. Do tego cala lampa jest bardzo nieszczelna i miala okolo 0.75 litra wody na dnie, tak ze nie bylo nic widac kiedy zderzak byl zalozony.

Krotki filmik pokazujacy resztki wody w przetwornicy:


Nie wiem jakim cudem ona dzialala jeszcze kilka dni temu...

Numer czesci przetwornicy to 5DV00972000. Zastanawiam sie czy jakis zamiennik bedzie pasowal np 5DV00961000? Ma ktos pojecie o tym i moze sie wypowiedziec? Mam lepszy dostep do 5DV00961000 niz do 5DV00972000.

Oczywiscie bede musial uszczelnic lampe, bo historia szybko sie powtorzy jak zaloze nowa przetwornice.. Czy warto probowac zrobic to samemu, czy raczej szukac specjalisty, o ile tacy w ogole istnieja?

Edytowane przez pawelgawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup przetwornicę w używce. Lampy nie uszczelniaj tylko WYMIEŃ na pełnosprawną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze ta lampa nowa to 3/4 wartosci samochodu jesli z pelnym osprzetem i przetwornica... Uzywka wiadomo tez moze byc nieszczelna a te chodza juz za okolo 2 tysiace.

Chyba lepsza opcja byloby sprzedac auto na czesci, ale z drugiej strony sprzedawac super autko ze wzgledu na nieszczelna lampe tez troche bez sensu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę poszedłeś po bandzie.... 2 tysie? chyba za komplet. Tu jest europejska http://allegro.pl/opel-insignia-bixenon-skretny-led-1zt009631-europa-i7025490198.htmlza 1100. Angielskie chodzą ca 2/3 ceny czyli okolice 7 stów a nie 2 tysiaki. Trzeba poszukać i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez jerry1988
      Witam,
      jestem tutaj nowy i założyłem dzisiaj konto, aby podzielić się z Wami pewnym tematem, a zarazem zapytać czy kiedyś znaleźliście się w takiej sytuacji?
       
      Otóż od pewnego czasu szukam samochodu do kupna..... Wiem, temat rzeka. Wybrałem sobie Opla Insignię i skupiłem się na szukaniu tylko tego modelu.
      Wczoraj znalazłem wymarzony samochód.
      Dzwonię do miłego Pana z komisu samochodowego, który przez telefon odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie odniosłem wrażenia aby mnie oszukiwał czy mówił nieprawdę.
      Auto jest z 2015 roku więc Pan powiedział mi że ma elektroniczną książkę serwisową.
      Auto było sprowadzone w 2019 roku. Ktoś kupił od Niego ten samochód, zarejestrował w 2019 roku we wrześniu. Teraz 2 tygodnie temu właściciel Opla zostawił go w rozliczeniu i kupił nowszy samochód. Opel od tego momentu jest sporadycznie użytkowany przez właściciela komisu aby jechać i załatwić jakąś sprawę w "koło komina". O czym również mi Pan z komisu powiedział. 
       
      Na prośbę podał mi Numer VIN, w miejscowości której mieszkam mam kilka km do salonu Opla więc pomyślałem, że pojadę i sprawdzę samochód.
       
      Bardzo miły Pan w salonie za 100 zł wydrukował mi historię serwisu oraz wszystko to co miał na temat tego samochodu. Oto co otrzymałem:
       

       

       
      Jak widać z dokumentów auto 9 maja 2020r o numerze rejestracyjnym ABYD61 oraz o podanym numerze VIN było w serwisie w Niemczech!!! przy przebiegu (dziwne bo od 2 lat się nie zmienił) - 152 719 km, ale przy serwisie były wydawane części na ten samochód!!!
       
       
      Po wyjściu z salonu dzwonię do Pana z komisu pytając czy podał mi prawidłowy numer VIN i zapytałem czy auto było w serwisie w Niemczech 9 maja. Pan był w ogromnym szoku i mówił, że to niemożliwe ponieważ auto stoi u Niego na placu!!!! Sprawdził podczas Naszej rozmowy auto w CEPiK'u i mówił, że tydzień temu policja go zatrzymała przy stanie licznika 187 000 km co jest tam udokumentowane. Pan Przesłał mi nawet pierwszą stronę dowodu abym mógł sobie go w CEPiK'u sprawdzić:

       
      po przysłaniu pierwszej strony data pierwszej rejestracji jest INNA!!!! Serwis - 2015-10-06 / dokumenty 2015-11-09. Jak to się mogło stać??????
       
      Poniżej dokumenty z CEPiK:

       

       
      Numer VIN się zgadza. Serwis w Niemczech 9 maja 2020, stan licznika 152 719 km, kontrola policyjna 12 maja 2020, stan licznika 187 409 km!!! Przecież to nierealne!!!
      Był ktoś w podobnej sytuacji?? Lub może znajdzie się tutaj ktoś kto jakoś racjonalnie wytłumaczy co tu się wyprawia????
       
      Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
    • Przez Wic
      Hej,
       
      stałem się szczęśliwym posiadaczem Opla Insignii 1.6 turbo z 2010r.
       
      Sprowadziłem auto ze Szwajcarii z przebiegiem 161tyś.
       
      Auto było ponoć serwisowane w ASO .
       
      Jak sądzicie był wymieniony już rozrząd ? Przy ilu się wymienia rozrząd?
       
      Jak dzwoniłem do ASO Opla to powiedzieli mi ze co 10 lat w co mi się za bardzo nie chce wierzyć .
       
      Jaka cena może być wymiany w ASO ? Opłaca się to robić w ASO czy lepiej u jakiegoś mechanika w mieście ?
       
      Proszę o pomoc,
       
      z góry dziękuje
       
      Rafał
    • Przez pablonagard
      Witam! Astra z modułem skandynawskim z 2003r. Dzisiaj po wizycie w myjni komputer wywalił błąd świateł. Jak się okazało brak prawego światła mijania. Pierwsza myśl żarnik - wymieniony na nowy niestety dalej nie działa. Sprawdziłem kostkę brak napięcia, wyczyściłem dokładnie styki niestety dalej nie działa. Ostatecznie pozbyłem się kostki i został mi goły kabel na którym w dalszym ciągu brak napięcia. Pozycje i drogowe działają. Bezpieczniki OK! Włącznik świateł ustawiony w pozycji "0" światła zapalają się automatycznie. Co ciekawe przekręcają gałkę włącznika na światła mijania z prawej strony słychać tak jakby zwarcie. Czy wina może leżeć po stronie włącznika świateł? Dlaczego na przewodzie do żarnika nie ma napięcia? Sprawdziłem bezpieczniki 6/24/32 wszystkie sprawne. Czy w komorze silnika jest jeszcze jakiś bezpiecznik odpowiadający za światła? a może kabel się gdzieś przetarł? Pytanie za 100 punktów kabel wędruje pod obudową filtra powietrza a przy lampie wystaje tylko kawałek, jak najszybciej dostać się do reszty przewodu? Będę wdzięczny za każdą pomoc pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.