Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Signum zaczęło się składać. Obmyte wstępnie, odczyszczone, silikon usunięty, nowe uszczelniacze wałków, wału, cały rozrząd nowy, uszczelki pokryw razem z tymi małymi pod śrubki też nowe. Okazuje się, że uszczelka pod kolektor ssący jest NIEDOSTĘPNA. Występuje tylko z kolektorem za bagatela 2700 zł... Wpadłem na pewien pomysł, ale zdradzę go dopiero, jak odpalę silnik i potwierdzę, że jest wszystko szczelne :)

A w każdej wolnej chwili wracałem do tematu silnika z Escorta... koła pasowe przygotowane do malowania, misa przygotowana do malowania :)

IMG_20180309_114127.jpg

IMG_20180309_114143.jpg

IMG_20180309_114808.jpg

IMG_20180309_115053.jpg

IMG_20180309_115445.jpg

IMG_20180309_121015.jpg

IMG_20180309_145808.jpg

IMG_20180309_114100.jpg

IMG_20180309_114106.jpg

IMG_20180309_114116.jpg

 

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Arek aż przyjemnie się patrzy na zdjęcia po.

Widać że nie zaginęła u ciebie pasja jak u wielu naprawiaczy. :spoko:

U mnie szacun

 

Dzięki :)

Wiesz, jestem z tego pokolenia, co wyznaje zasadę "albo dobrze albo wcale". Naprawiam tak, jak chciałbym, żeby moje było naprawione B)

 

No i właśnie to jest podstawa.

Tego jest coraz mniej w naszym społeczeństwie.

 

I tego ludzie coraz bardziej szukają. Cena owszem, jest jakimś wyznacznikiem wyboru serwisu, ale najważniejsze okazuje się, że jest przywiązywanie wagi do szczegółów. Pokrowiec na fotelu, zafoliowana kierownica, umyte auto po naprawie, czysty silnik po naprawie, gwarancja na rok na podstawie wystawionej faktury... I dlatego mamy terminy po 2 tygodnie. I dlatego nie umiemy się wyrobić. I dlatego na nasz plac nie ma jak wjechać. I dlatego ludzie do nas wracają i czekają te 2 tygodnie. Bo jest robione solidnie, bez stosowania półśrodków i ściemy. :)

 

Arek pełen szacun :spoko: :spoko: :spoko:

Widać że wkładasz serce do roboty.

 

Tak odbiegnę od tematu - jak tam kadett? ;)

 

Arek chyba pozbył się go.

 

Kadett od 2009 roku jest w rękach mojego kumpla, który go kupił. Nie widziałem go ani razu. Stoi w garażu.

 

Pamiętacie "zabytkowego" Escorta... Zrobiliśmy kosztorys. Pana wyrwało z zasznurowanych butów - 4300,- części + robocizna, same części lekko >3000. Myśli i będzie podejmował decyzję. Syfu narobił wytarty wałek rozrządu (prawie 700zł nowy) i wytarte koła zębate rozrządu z łańcuchem (prawie 500).

 

A Signum się składa powoli... Jako tak mechanicznie silnik skończony całkowicie i poskładany w 100%. Przepustnica wyczyszczona, bo syfu było ogrom. Jeszcze jutro pospawam wydech - wstawimy 2 nowe łączniki elastyczne, bo jeden jest wypierdziany i pęknięty, a drugi niedługo się skończy. Piasty tył wymieniłem jedną dziś, druga jutro (luz na łożyskach) a zawieszenie tylne (komplet tulei i śrub) jak Pan dojdzie finansowo do siebie...

IMG_20180312_124524.jpg

IMG_20180312_125525.jpg

IMG_20180312_125535.jpg

IMG_20180312_125553.jpg

IMG_20180312_131824.jpg

IMG_20180312_131833.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności