Skocz do zawartości
Jasiek775

Zacinające się turbo i wyskakująca kontrolka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam opla astry h 2.0T 170km. Mam następujący problem: przy rozpędzaniu się auto normalnie przyspiesza jednak w którymś momencie obroty przeskakują dużo wyżej (rosną szybciej i wyżej) niż w stosunku do przyspieszania i wtedy wywala błąd, zapala się kontrolka auta z kluczem i wtedy jest mniej mocy. Po podłączeniu komputera mam następujące błędy: P1243 i P1106. Kiedy wracam z pracy auto już normalnie przyspiesza i kontrolka gaśnie. Problem ciągle się powtarza. Raz się zapala A później gaśnie i jest ok.

Załączam film na którym widać jak te obroty wariują.

Ktoś może pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz jeszcze co do tej pory zrobiłeś oprócz odczytania błedów?

 

1243 zawór turbo -wiązka ,zawór regulacyjny , sterownik silnika

1106 czujnik ciśnieniaw kolektorze ssącym -wiązka ,czujnik ciśnienia , sterownik silnika.

 

To sprawdzisz to zobaczysz czy będzie lepiej.

 

 

A tutaj masz linki z tymi błędami.

http://forum.opel24.com/topic/81733-astra-h-20t-z20ler-bledy-logi/page-2

 

http://forum.opel24.com/topic/56942-astra-h-20-turbo-170km-problem-z-moca/

 

 

A teraz zapraszam do lektury regulaminu ,bo następnym razem będzie temat do kosza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nic nie robiłem bo nie wiem od czego zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba by zlogowac cisnienie dolaodowania żądane i rzeczywiste oaz atmosferyczne jekie widzi ecm podczas tego logowania. Oczewiscie jak wywala ten blad to logowanie by musialo byc. Bo nie wiemy czy mamy przeladowanie czy niedolaodowanie czy moze tylko problem z prawidlowym cisnieniem atmo lub z wysterowaniem elektrozaworu sterujacego gruszka turbiny.

Wyglada na problem z kabloteka od tego EZ lub samym elektrozaworkiem itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten elektrozawór? https://www.iparts.pl/czesc/czujnik-cisnienia-doladowania-bosch-0261230042,0-30-0261230042-229660.html?utm_source=Criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=criteo_lowerfunnel

Czy ten przy turbo z 3 wężykami? Bo przy tym przy turbo ta kostka ktora sie wpina zauwazylem ze jest jakby poklejona jakims bezbarwnym klejem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasiek - już dwóch kolegów ci pisało żebyś zaczął od kabelków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem kable. Wszystko w porządku. Jednak ta kostka jest poklejona i luźno wchodzi i luźno się ściąga. Przy wsuwaniu nie wchodzi na te zatrzaski. Więc chwilowo związalem trytką. Chodzi o ten elektrozawór przy turbo. Możliwe by bylo żeby tylko przez ta wtyczkę auto tak wariowalo? https://photos.app.goo.gl/hyHPKGUxBK2nbVbB3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej.

W z20let to typowa usterka, bo on jest na samym wlocie i cała woda, sól i inne gówno na niego leci, styki śniedzieją i cuda się dziają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.