Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich - przeglądam forum (to i kilka innych) i nie mogę znaleźć odpowiedzi na kilka dręczących mnie pytań:


Pytam w kontekście 2 samochodów (Astra II G - 99r. (1.6 16V) i Zafira A - 2003r. (1.8 16V))


1. Czy kod do radia to tzw. security code do ECU i IMMO? Czy są to 2 różne rzeczy?


2. Czy OP-COM WERSJA CHIŃSKA V70 pozwala na reset ECU i poprzez wprowadzenie kodu z pkt. 1 i zgranie nowego ECU z IMMO?


3. Czy żeby wyczyścić ECU trzeba mieć security code dawcy?


Ogólnie chce zrobić podmiankę ECU, mam kody do radia dla swoich samochodów - nie mam kodu "dawcy" - pytanie czy mogę zrobić resztę poprzez chiński odpowiednik OP-COM (reset + dopasowanie do IMMO).


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych autach wystarczy podłożyć sterownik + pętlę immo przy stacyjce + pestkę immo z kluczyka i będzie działać.

Ważne jest, aby kodowanie sterownika się zgadzało, czyli np. żeby dawca miał klimę, jeśli Twoje ma, miał tempomat, jeśli Twój ma itp.

Jeśli jest inaczej, to trzeba przekdoować sterownik, a nie wszystko się da OPCOMem. No i do przekodowania dawcy potrzebny jest kod immo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić komplet - komp, pestka i pętla.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś, że trzeba było to już wiem - po fakcie - pytanie czy się da z tego wyjść po kosztach - dopasowując ECU do reszty,

 

czyli:

Czy kod radia = kod immo i czy potrzebny jest kod dawcy (czy da się jakoś zresetować / wylogować sterownik bez niego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytasz czasem, co piszą?

 

 

do przekodowania dawcy potrzebny jest kod immo.

I chodzi tu oczywiście o dawcę - logiczne.

"Po kosztach" to właśnie zakup kompletu. Teraz musisz szukać kogoś z techem, żeby porobił. I kod immo musisz mieć.

 

Radio będzie działać normalnie - kod radia będzie potrzebny w wypadku montażu w innym aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

Jeszcze jedno - tylko tech czy da się to jakoś ogarnąć carprogiem (sczytanie kodów) + OP COM żeby powgrywać?

I czy sterownik tzw. wylogowany mogę postawić u siebie tylko za pomocą OP COMa?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tracę siły...

 

 

czy sterownik tzw. wylogowany mogę postawić u siebie tylko za pomocą OP COMa?

 

 

musisz szukać kogoś z techem, żeby porobił

 

nie wszystko się da OPCOMem.

Powiedz mi, co tutaj jest niejasne?

Na pewno OPCOM zresetuje sterownik ale np w Astrze H nie zaprogramuje na nowo, bo sprawdzałem.

Szukaj kogoś z techem i zacznij czytać ze zrozumieniem, co piszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam. Tylko nie wiem czy mówimy o tym samym.

Mam sterownik silnika - ten sam (nie chcę zmieniać softu, liczby cylindrów itd - nie chce zmieniać w nim softu - nie wiem czy reset go "czyści").

Chcę tylko dopisać swój immobilaiser do nowego sterownika. Znajomy ma carproga - ja mam OP COMa chińczyka.

Czy jeśli udałoby się poznać PIN numery starego i nowego sterownika - czy mogę dopisać swoje obecne immo za pomocą OP COMa?

Jednym słowem - czy znając kody można to ogarnąć bez techa (zakładając, że sterownik jest taki sam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że nie da rady bez TECHa.

Mylisz pojęcia związane z programowaniem. Zmiana softu to co innego niż programowanie funkcji czyli ustawienie konfiguracji. Tak czy siak TECH według mnie. Chiński OPCOM nie da rady moim zdaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak myślałem, że źle się wyraziłem - za co z góry przepraszam.

Dzięki za odpowiedź i cierpliwość - a gdyby przypadkiem ktoś robił coś podobnego (dopisanie immo CHIŃSKIM OP COMem znając kod dawcy) i się udało - proszę o info.

Edytowane przez shogunzlasa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.