Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie domyka się szyba po zamknięciu drzwi.

Na początku nie gasło też światło a po zgaszeniu silnika był pisk informujący o otwartych drzwiach.

Był uszkodzony styk w zamku drzwi. Odziwo po naprawie światło gaśnie, nie piszczy, ale szyba wciąż się nie domyka.

Zaznaczę, że programowanie góra dół bez efektu.
Prawdopodobnie jest to sterownik ze zdjęcia. Kupiłam sterownik na podmianke (ten po prawej) jednak po jego założeniu szyba w ogóle się nie rusza, brak cyknięcia na sterowniku. Czy ktoś słyszał, aby taki sterownik trzeba było zainicjować na kompie? czy próbować zdobyć sterownik z tą samą wersją softu?

sterowniki.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Crunchips
      Witam. Od około pół roku samochód strasznie zaczął szarpać na gazie, że nie dało się jechać. Byłem u jednego gazownika i kazał wymienić świece (beru) i cewke na magneti marelli. Tak też zrobiłem i nic to nie dalo. Wymieniłem filterki do gazu i też nic. Byłem u elektromechanika, który stwierdził, że sterownik silnika jest dobry więc wgrał mi nową mape na benzyne, wyczyscil egr i nic to nie dało. Pojechałem do gazownika, który specjalozuje się w instalacjach taka jak moja czyli Lovato. Powiedział, że świece wymienic bo te są złe (Dodam, że przed awarią działał na denso i beru). Wymieniłem na nowe GM, wymieniłem filtr powietrza, wyczyscilem przepustnice i przepływomierz. Nadal nic. Pojechalem podłączyć pod profesjonalny komputer to wykazało błąd sondy lambdy za katalizatorem. Wymienilem na Delphi. Nic nie dało. Teraz gdy samochód jest rozgrzany, zgasze i odpale jeszcze raz to świeci sie check z błędami P0136 i P0141 sprawdzane ELM-em. Ile jeszcze muszę zainwestować, żeby trafić cobgo boli i na gazie nie da się jechać? Pacjent to Opel Vectra C 2002r 1.8 122km z gazem Lovato.
    • Przez Piotr MELON
      Witam wszystkich.
      Od pewnego czasu zostałem właścicielem Zafiry B 1.8 140 km.Autko nie sprawiało żadnych problemów aż do czasu.Auto zaczęło nierówno palić,kichać.szarpać,po dojeżdzie do świateł bądż skrzyżowania silnik gasł,pojawiału się problemy z odpaleniem wyrzucać błędy typu nieprawidłowe położenie przepustnicy,pedału przyśpieszenia,czujnik wału korbowego.Rozmawiałem z wieloma mechanikami każdy miał inną teorię więc postanowiłem oddać auto do elektryka.Elektryk zdiagnozował auto i wymienił sterownik silnika ponieważ poprzedni po prostu się skończył.Auto ożyło.Pali ładnie silnik pracuje równo ALE...Jest jeden mankament.Zafira odpala prawidłowo co drugi cykl przekręcenia kluczyka w stacyjce.Obrazowo wygląda to tak; Przekręcam kluczyk-odpalam-chodzi kulawo,przekręcam drugi raz -odpalam-chodzi dobrze Ale zauważyłem że za pierwszym razem nie muszę kręcić silnika wystarczy że przekręcę kluczyk w pozycje zapłon-zgasną lampki typu abs itp-cofnę kluczyk na zero-przekręcę drugi raz-gasną lampki-zapłon i pali jak nowy.Istotne jest to że to odpalanie na "dwa razy"jest powtarzalne.Nie co 3,4 czy 5 .Regularnie odpala co drugi cykl przekręceniem kluczyka w stacyjce.
      Drodzy forowicze jeśli macie jakiś pomysł na tą przypadłość to proszę o podpowiedz.Co prawda auto jest cały czas w użytkowaniu ale to odpalanie jest nieco głopotliwe.Z góry dziękuję za podpowiedzi.pozdrawiam
    • Przez shogunzlasa
      Witam wszystkich - przeglądam forum (to i kilka innych) i nie mogę znaleźć odpowiedzi na kilka dręczących mnie pytań:

      Pytam w kontekście 2 samochodów (Astra II G - 99r. (1.6 16V) i Zafira A - 2003r. (1.8 16V))

      1. Czy kod do radia to tzw. security code do ECU i IMMO? Czy są to 2 różne rzeczy?

      2. Czy OP-COM WERSJA CHIŃSKA V70 pozwala na reset ECU i poprzez wprowadzenie kodu z pkt. 1 i zgranie nowego ECU z IMMO?

      3. Czy żeby wyczyścić ECU trzeba mieć security code dawcy?

      Ogólnie chce zrobić podmiankę ECU, mam kody do radia dla swoich samochodów - nie mam kodu "dawcy" - pytanie czy mogę zrobić resztę poprzez chiński odpowiednik OP-COM (reset + dopasowanie do IMMO).
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.