Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, mam problem z moja astra G 1.7 dti

Problem jest taki ze podczas jazdy od 50km zaczynało buczeć przy 80km bardziej intensywniej z takim odglosem obcierania.

Podczas jazdy po łuku w prawą strone wszystko sie uspokaja, podczas skręcania w lewo nasila, mysle sobie łozysko w prawym kole wymieniłem na nowe (co prawda te nie miało luzu).

Poprawiło, jest troche ciszej nie slychac obcierania przy 80 ale nadal buczy, co to może byc? przegub wewnętrzny?

 

Testowane na innych oponach felgach itp, na podnosniku podczas rozpedzania auta widać jakby tak koło troche wibrowało ;/

Prosze o jakieś wskazówki, Dziekuje

Edytowane przez mateuszm31

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przeguby napędowe wewnętrzne i łożyskowanie różnicówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Sprawdź przeguby napędowe wewnętrzne i łożyskowanie różnicówki

ok sprawdze ale jak sprawdzić łożysko różnicowego,

powiem jeszcze ze jedna i druga strona na podnośniku rozpędzona na 3/4 biegu dziwnie tak nie równo chodzi tak jakby lekko dwie oski krzywe były i dostaje lekkich wibracji, koło tak lekko faluje

ale bez szans aby dwie oski sie skrzywiły

Edytowane przez mateuszm31

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwytasz za przegub wewnętrzny i ruszasz nim we wszystkie strony.

Jeżeli goni na boki to podejrzane łożysko(a)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Coro1993
      Mam problem który się ciągnie za mną już jakieś 2 miesiące . Zacznijmy od początku , Posiadam astrę J sport tourer 1,4 t A14NEL  samochód ma problem przyspieszeniem ogólnie max jaki osiąga teraz wynosi jakieś 70-90 km/h , Próba wyciągnięcia czegoś więcej lub wciśnięcia pedału gazu do dechy jest równoznaczna z pojawieniem się błędu "Awaria pojazdu , skontaktuj się z serwisem "P0299 doładowanie silnika za niskie. W oplu wymieniłem bardzo dużo zaczynając od : regeneracja turbo , regeneracja dolotu ,czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym  , wszystkie uszczelki itp . Mój mechanik się podał i poradził żebym się udał do serwisu opla po diagnozę lub naprawę  niestety okazało się ze serwis jest jeszcze gorszy gdyż wymienił mi klepkę turbo na nowa po czym stwierdził ze to nie to i wsadził stara i chce zainkasować 345 e za robociznę (sprawa w toku nic jeszcze nie zapłaciłem ). W serwisie diagnoza jest taka że to wina braku katalizatora który mogą wymienić za 600 e ale nie wiadomo czy to pomoże , takie były słowa serwisanta  . Z dodatkowych informacji w samochodzie brak katalizatora jest wstawiona tulejka z aledrogo nie wyskakuje żaden błąd z tym związany , jest też wstawiona nowy gwint w jeden dok świecy zapłonowej gdyż poprzedni serwis spierdolił robotę i przykleił świece na klej ( długa historia ) ale samochód po tym zabiegu działał równy rok nie było żadnych zastrzeżeń .  Teraz pytanie czy ktoś miał podobne problemy gdzie chociaż zacząć szukać ? Dzięki za każdą pomoc . 
    • Przez LGar00
      Witam
      Niedawno zakupiłem Astre F z silnikiem 1.4. Nie sprawiała ona większych problemów aż do niedawna kiedy zaczął "wyskakiwać" w niej 5 bieg.
       
      Problem wygląda następująco: 
      Jechałem samochodem 90 km/h przez ok. 5 min. Po tym czasie samochód zaczął wibrować i po ok. 5 sekundach obroty wzrosły do maksymalnych i samochód zaczął zwalniać (jakbym wrzucił luz), prędkościomierz zaczął reagować na wciśnięcie pedału gazu (im bardziej wciskałem pedał gazu tym większą prędkość wskazywał) a z pod maski wydobywały się dziwne trzaski.
      Problem rozwiązało wrzucenie na luz (piątka nadal była wbita podczas tych trzasków). Bez problemu mogłem później wrzucić piąty bieg i jechać dalej ale niestety problem powracał. Ostatecznie robiłem to tak że jak tylko wyczułem że samochód zaczyna wibrować szybko wyrzucałem piątkę i z powrotem ją wrzucałem co dawało mi spokój na jakiś czas. Z innymi biegami nie ma problemu tylko z tą piątką. 
       
      Spostrzeżenie:
      Lewarek zmiany biegów gdy jest wbity bieg rusza się podczas gwałtownego wciskania i puszczania pedału gazu (od samego początku jak go posiadam tak się zachowuje). Nie miałem czegoś takiego w moim poprzednim samochodzie dlatego myślę że to ważna informacja.
       
      Moglibyście mi doradzić co robić? Czy jest to poważna usterka? Czy można to naprawić w zaciszu domowym lub czy w ostateczności (jeśli bez mechanika się nie obędzie) można jeszcze przez jakiś czas jeździć z tym problemem (czy nie wysiądzie mi cała skrzynia). Niestety nie mam drugiego samochodu i nie mogę w najbliższym czasie oddać samochodu do mechanika. 
       
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc. 
      Pozdrawiam
       
    • Przez bodzio5-19@tlen.pl
      Witam mam problem z moim samochodem żaden mechanik nie daje rady .Astra H 1.6 benzyna z gazem  codziennie rano samochód na pierwszym skrzyżowaniu od domu około 1 km.Podczas wciśnięcia sprzęgła na luzie samochód gaśnie tylko rano to się dzieję potem jeżdżę cały dzień i nic się nie dzieje i rano oczywiście dalej to samo.Dodam jeszcze ze jak rano zgaśnie i chcę go odpalić to ledwo co kreci.Wymienione zostały świece cewka zapłonowa sterownik silnika sprawdzona przepustnica akumulator odcięty sterownik od gazu i na benzynie to samo się dzieję . .Proszę o pomoc  bo już nie mam pojęcia co może być.Z góry dziękuję  Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.