Skocz do zawartości

Interesuje mnie zakup Opla Vectry C


Gość Tomek1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomek1990

Dzień dobry Wszystkim użytkownikom :) 

Nigdy nie byłem posiadaczem aut z marki Opel ale od jakiegoś czasu podoba mi się Opel Vectra C w sedanie. Interesuje mnie tylko i wyłącznie silnik benzynowy . Jeśli chodzi o wyposażenie nie znam się jakie występuje w tych modelach ale zależałoby mi na klimatyzacji i elektrycznych szybach . Nie musi mieć czujników parkowania ,  grzanych foteli . I teraz sedno pytania. Czy da się kupić zadbaną Vectre C do 10 tys zł ? Oczywiście widzę masę ogłoszeń gdzie te auta są po 8 tys jak i po ponad 20 tys dlatego bardzo mnie to ciekawi.  Jeżeli wprost napiszecie , że nie ma sensu i za 8-10 tys będzie to złom to odpuszczę . Co myślicie ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Thombike

Byłem posiadaczem Vectry B z motorem 2.5 V6 i za swoją zapłaciłem 1800 Euro, jeżeli ktoś w przybliżonej cenie oferuje Vectrę C to podchodziłbym jak do jeża.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomek1990