Skocz do zawartości

Demontaż wtrysków


Gość roberts-71

Rekomendowane odpowiedzi

Mamy pytanko odnośnie demontażu wtrysku denso  w merivie 1.7 cdti z17dth ,czy muszę mieć jakieś specyjalne klucze jak się za to zabrać chcę podmienić wtrysk, od pewnego czasu zapala mi się błąd p-0302 i jeszcze jedno czy wtrysk trzeba kodować.Dzięki.Jeszcze dodam że ten błąd zapala mi po odpaleniu na ciepłym i ruszaniu,czy to może wtrysk czy może mieć na to wpływ zawór egr,lub jakiś czujnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołączę się do pytania bo mam ten sam problem. Błąd p0302 i większe drgania na wolnych obrotach. Błąd pojawia się różnie, po krótkiej lub długiej jeździe. Czasami jest spokój trzy, cztery dni. Wszystko niezależnie od pogody. Temat zaproponowany powyżej ukierunkowuje na wymianę bądź regenerację wtrysku z programowaniem. Może jednak jest jakaś jeszcze przyczyna powodująca takie zachowanie. Ja do tej pory wymieniłem sterownik silnika, oraz po wykryciu lekko przetartych kabli porządnie je zlutowałem i zaizolowałem. Po dwóch dniach problem wrócił. Czy jak pyta autor tematu jest sens zamiany wtrysku miejscami w celu sprawdzenia przeniesienia błędu na inny cylinder i jak to zrobić? Dodam że numery wtrysków można wklepać w op-comie, bo jest taka opcja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie jaką siłą dokręcić wtrysk,a jaką przewody paliwowe do niego i jak mocno pokrywę zaworów,Dzięki

I jeszcze jedno czy uszczelkę pokrywy trzeba czymś smarować?

i czy trzeba wymieniać wszystkie uszczelnienia wtrysku czy tylko te zapocone?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk 40 Nm ,odkręcić i 32 Nm

Zasobnik ciśnieniowy 25 Nm

Pokrywa 10 Nm

Pisze tylko że uszczelka nowa ale płaszczyzny 1 i 3 trzeba posmarować masą uszczelniającą.tak aby nie zatkać otworów olejowych 2 

2018-10-12_081257.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo,jeszcze jedno pytanko czy wymieniać wtrysk na nowy czy tylko zmienić uszczelnienie miedzianą uszczelkę,pojawiał mi się błąd p0302 i strasznie śmierdziało nie przepaloną ropą i tak do końca nie wiem czy wymieniać ten wtrysk zmienić podkładkę i czy ten błąd mógł mi się pokazywać gdy nie było odpowiedniej spalanie na tym wtrysku.Jeszcze jedno czy kupić wtrysk z identycznymi nr ja mam nr 89713-8613 ale też są z końcówką 8614,8612 i gdzie jest nr kodowania pod tym nr czy na cewce.Proszę o pomoc.

I czy każdy nowy wtrysk trzeba kodować czy nie z tym samym numerem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pokusiłem się o zamianę wtrysków 2 z 3. Na drugim wtrysku był spłaszczony oring z jednej strony, więc go wymieniłem. Po zamianie i zakodowaniu wtrysków błędu p0302 na razie niema i silnik chodzi jakby lepiej. Niestety nie zrobiłem jednej rzeczy. Wtryski przykręciłem w miarę mocno ale bez klucza dynamometrycznego. Czy jest konieczne ponowne otwarcie pokrywy i dokręcenie tym kluczem, czy zostawić jeśli silnik pracuje normalnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności