Skocz do zawartości

BLOKI POMIAROWE OP-COM Ustawienie zapłonu/Falowanie obrotów/Szarpanie/Kichanie i spalanie stukowe


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje info który bezpiecznik jest od evap,egr i lambdy.Jak sprawdzic lambde na kacie ? potrzebuje informacje o tym jak mierzyc czy po uzyskaniu temp roboczej ?Na katalizatorze nie mam juz oryginalnego boscha tylko DELPHI ES20284-12B1 i nie moglem znaleźć opisu wyprowadzen coś tam pomierzylem na zimnym silniku.Opornosc 7,7 i zasilanie 12,50 na wlaczonym zaplonie czy przy sondach oem powinno byc tak samo

? jak to rozróżnić ? 

 

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wymienilem wlasnie kable zaplonowe boscha padly po 30 tys km.Wymienilem teraz na ngk i wydaja sie byc lepszej jakosci auto zaczelo ciszej pracowac ale zaplon dalej wypada slychac w wydechu strzaly.Czy do tego modelu zna ktos jakies zwykle  swiece ngk 1 elektrodowe?Gdy odlaczam kable widac ze cewka nie wszedzie podaje rowny prad czyzby padla?jak to sprawdzic?

 

  • 2 tygodnie później...

Jest ktoś w stanie mi pomoc jak sprawdzaić ta lambde na kacie i jakie ma miec wartosci i co mierzyc ?

 

Silnik zgaszony , wtyczka wypięta  pin 3-4 ma być ok 0.5 V

Na wolnych pin 3-4 ma oscylować 0,2 0.8 V

Na założczonym zapłonie , silnik zgaszony , wtyczka wypięta napięcie aku na pin 1-masa

Oraz sama sonda pin 1-2 4,5- 5,5 Ohma

 

 

A nie powinno sie badac lambdy jak jest odpowiednio nagrzana?jeszcze jak sprawdzic tps w przepustnicy?i jak sprawdzic cewke zaplonowa?bo wymienilem kable ale przy obciążeniu czasem i tak cos szarpnie a swiece wygladaja niezle poza efektem koronnym.Przy leak testerze dol silnika wykazuje spadek ciśnienia czy to moze miec wplyw na wypadanie zaplonow?I jescze czy da sie sprawdzic stukowca?

 

18 minut temu, Bobicar napisał:

A nie powinno sie badac lambdy jak jest odpowiednio nagrzana?j

Nagrzaną sprawdza się czy oscyluje.

A zasilanie to ona przecież dostaje gdy jest zimna.

18 minut temu, Bobicar napisał:

Przy leak testerze dol silnika wykazuje spadek ciśnienia

Jak Ty sprawdzasz?

 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

 

Leak testerem nabijam 7 bar przy gmp kazdego tloka i slucham gdzie ucieka i glowica w miare ok a pierscienie byly wymieniane i ucieka dolem bo przez bagnet i korek oleju slychac

A co jesli lamda ma wieksza opornosc niz napisales? Lambda jest delphi

Powiedz.mi jeszcze mase to mam skad brac do pomiaru? A stukowiec?

 

Masa z silnika  albo z karoserii.

Masa na silniku do karoserii też musi być dobra.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności