Skocz do zawartości

BLOKI POMIAROWE OP-COM Ustawienie zapłonu/Falowanie obrotów/Szarpanie/Kichanie i spalanie stukowe


Gość Bobicar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mysle,ze trzeba poprawic sterownik i sprawdzic go na aucie,czyli to co robia w redzie.Pozniej przeniesc sterownik w inne miejsce i dopiac dodatkowa mase i przejrzec cala instalacje.A co wedlug ciebie mialbym niby zrobic?Parametry ma bardzo dobre i juz praktycznie wszystko zostalo sprawdzone.Gdzie jest usterka to trzeba ja likwidować i obserwowac co dalej.Na samym poczatku kierowalem sie podstawami czyszczenie i ogledziny kabli,czujnikow podstawowe pomiary,pozniej korektami,szukanie nieszczelnosci itd.Zostala juz tylko elektryka,bo nawet nie sadzilem ze moze byc cos znowu ze sterownikiem a jednak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak kupno uzywanego,moj sterownik nie wykazuje błędów,przejrzałem go  i wyglada bardzo dobrze co prawda znalazlem jeden odlutowany element,ale wydaje mi sie ze jsst to pikus.Miejmy nadzieje,ze naprawa na tym sie skonczy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I może nie wykazywać a będzie robił numery.

 

Ja bym wysłał do Redy.

Oni powinni go sprawdzić czy nadaje się na szmelc czy do naprawy.

Sam się możesz bujać z powtarzającymi się błędami lub różnymi usterkami bez błędów.

 

 

 

Odpięcie sterownika to ja ci już kiedyś chyba radziłem abyś dał na gródź 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podpiac ta mase do sterownika co jest do tego potrzebne zeby to ladnie zrobic ?jakiej grubosci kabel itd.Czy mada musibyc podpieta do kazdego otworu mocujacego sterownik?Czy moge podpiac ta mase do masy auta ktora jest w okolicach akumulatora ?czy musibyc brana z kolektora lub silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masę możesz podpiąć do każdego punktu masowego na karoserii.

Przewód masowy zrobisz z przewodu plecionki np 4 kwadrat

Najważniejsze aby było dobre połączenie z karoserią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Bobicar

Sterownik jest juz od tygodnia w elektro-bip w redzie i zostal przeprogramowany i sprawdzony na aucie.Problemem jest to,ze ta firma niepowaznie podeszla do tej naprawy przed wyslaniem sam otworzyłem sterownik  zobaczylem odlutowany element czyli cewka dlawikowa,ktora odpowiada za komunikacje obd tak mi powiedzieli ci z redy.Polaczenia sprawdzalem pod lupa i wygladaja ok.Lupa to nie mikroskop.Elektronik z redy powiedzial ze sterownik wygladal na nigdy nie ruszany a wczesniej byl juz naprawiany przez master-cars z Lublina.Niestety nie popisali sie wzieli kase otworzyli dekielek i tyle a byl u nich dwa razy.Problemem jest to ze elektro-bip przylutowal element przed postawieniem diagnozy i sprawdzeniem,która jest za darmo.Pozniej do mnie zadzwonili,ze wszystko jest ok i musza przeprogramowac zeby sprawdzic na aucie zgodzilem sie i za to spiewaja 400 zl i w dodatku nie chca mi udzielic gwarancji,bo niby tylko programowali a przylutowali to gratis.Niestety jak widac opinie sa mocno naciagane z takim podejsciem i w dodatku ciagle wciskali mi jakas scieme zero wiarygodnosci w tym co mowią.Zażyczylem sobie kontaktu z właścicielem zeby mi chociaz dali msc gwarancji,bo jak mi auto zacznie gorzej chodzic niz przed naprawa to dopiero bedzie problem.Aktualnie ciągle oczekuje na kontakt z właścicielem i sterownik dalej lezy u nich.Tak sie zastanawiam jesli naprawdę problemem nie jest sterownik to gdzie leży problem?Wiązki dzisiaj zdjalem z auta sprawdzilem pedal gazu rozebralem go.Wyglada na to ze sterowanie lamda egrem lezy ta wiazke mam na stole i będę sprawdzał ja na dniach dla pewnosci,ale gdyby byla jakas przerwa to od razu bylo by to wiadome.Duzo roboty jeszcze do ogarniecia i nie wiadomo gdzie szukac.Rozmawialem tez z tym elektronikiem z redy czy nie mogliby egra mi wyprogramowac i niby nie i czy adaptacje przepustnicy sie robi w tym ecu dla tego silnika i niby nie.Jak nic nie znajde to chyba wymienie ten egr bo jak go na jalowych odpinalem to auto czesto gaslo i jak jezdzilem z odpietym to przy wkrecaniu pomiedzy 2.5 a 3 tys obrotów nie szarpal.Tylko dlaczego nie ma zadnych bledów z nim zwiazanych?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybciej i raczej taniej to byś kupił na szrocie że dwa sterowniki i podjechał do tunera jakiego to by ci wgrał cała zawartość z tego uwalonego ecm do tych nawet dwóch sterowników. Byś miał dwa sterowniki na podmiane za połowę kasy co te naprawy a i można zagadać by wykastrował ten egr w sofcie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Bobicar napisał:

Rozmawialem tez z tym elektronikiem z redy czy nie mogliby egra mi wyprogramowac i niby nie

 

Jeżeli w Mery Z16SE dało się wyprogramować to w Astrze G na pewno też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności