Skocz do zawartości

BLOKI POMIAROWE OP-COM Ustawienie zapłonu/Falowanie obrotów/Szarpanie/Kichanie i spalanie stukowe


Gość Bobicar

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bobicar
4 godziny temu, adam1954 napisał:

 

Jeżeli w Mery Z16SE dało się wyprogramować to w Astrze G na pewno też

Dac sie powinno tylko dlaczego oni.nie potrafia tego zrobic jak maja techa 2 na stanie i inne programatory?ECU ze szrotu może być różne,czasem nawet gorsze od tego ktory mam.Błędów w nim nie ma,ale obroty falują i szarpie przy zmianie biegów i wkrecaniu na obroty pomiedzy 2.5 a 3 tys.Zobaczymy jak ecu wróci od nich narazie sprawdzam dalej kable i poprawiam izolacje i uszczelki we wtyczkach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

1 godzinę temu, Bobicar napisał:

tylko dlaczego oni.nie potrafia tego zrobic

To pytanie można zadać w 90% warsztatów/ASO w PL.

:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bobicar
W dniu 3.05.2020 o 08:44, adam1954 napisał:

 

Czy móglby mi ktoś pomóc znalezc schemat sterownika delco hsfi2.1 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Bobicar

Sterownik wrócił z redy zostal przeprogramowany,nic nie znalezli,ale przelututowali to co im kazalem i jakies trzy polaczenia.Sprawdzili go na aucie wszystko z nim wporzadku gwarancji nie dali. Po przyjezdzie zainstalowalem gi bylo lepiej obroty dalej faluja do 850.Wymienilem tez egr rozgrzebalem cala wiązke niz nie znalazlem wyczycilem wszystkie wtyczki i te gniazdo kolo serwa bylo lekko zasniedziale ale nie bylo tragedii.Bylo dobrze,ale po wymianie egr napiecie w sterowniku spadlo z 1.10V na 0.59 czy cos takiego auto dostalo troche mocy,ale po tygodniu dalej to samo jest.Ogolnie to chyba cos jest z zaplonem,ale cewka podaje wszędzie iskra swiece sa stosunkowo nowe.Wydaje mi się ze nagar tu jest problemem i przez to iskra wypada.No brak już pomysłów,rece opadaja na ten samochód. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Temat ciagle nie rozwiazany.Auto taz ma moc raz nie kupilem miernik szczelnosco cylidrow tzw leak tester.Mam pytanie jak w z16se zablokowac wal korbowy pomiar zaczynam od 1 cylindra blokowałem wal kluczem 5 bieg i ręczny a go obracalo  i tak.Chyba duzy problem jest z zaplonem .zamierzam kupic nowe swiece bo tu jest problem myslalem nad irydowymi lub platynowymi 1 elektrodowe denso irydowe maja najciensza elektrode co ma  robic robote .Myslalem tez nad ngk irydowych 1 el. Moglbym kontrowac sam przerwe.Czy moglby ktos sie wypowiedziec co do swiec?Jak sprawdzic czy zawory sa podparte czy hydraulika dziala prawidlowo i caly ten uklad zaworowy.Jakie sa zalecenia co do oleju ?czy mozna stosowac c3 ?dexos 2?B3/ b4 ogolnie chodzi mi o normy przewyzszajace stare normy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zwykłych NGK Z16SE pracuje bez problemu.

To prosta konstukcja  nie wymagająca takich pierdół.

Zawory ?

Gdy naciskasz na hydro i jest za miękkie - do wymiany .

Gdy twarde jak beton -wymiana

 

 

Olej Valvoline Max Live 5w40  a ostatnio kolega pożalował i od dwóch lat jeździ na 10W

To są konstrukcje nie mające prawie żadnych wymagań.

Jedyne wymaganie to takie że olej musi być 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze jakos szybko mi sie te swiece koncza.Jak zablokowac ten wal do testu?jak to jest z tymi normami do testu?Jesli walek rozrzadu jest zatarty na co to wplynie ?czy przez to moze nie rowno pracowac?Chcialbym jakies 1 elektrodowe zalozyc zwykle swiece jakos szybko sie tu zuzywaja i na wolnych obrotach sa przerwy w zaplonie,ale tak krotkie ze silnik strzela w wydech i nie spala calkowicie  sterownik tego nie zapisuje jako blad bo jest za niska czestotliwosc wypadania zaplonu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym poscie gdzies byly filmy z op coma.Myslalem na wymiana lambdy na kacie i cewki zaplonowej.Cewka wydaje mi sie ze daje inny prad na kazdy cylinder czy to ecu jakos tym steruje?Jak sie ma zuzyty walek rozrzadu w tym silniku moze przez to wypadaja zaplony?czy wyjdzie mi to na tescie szczelnosci cylindra?Moze zawory nie regularnie aie otwieraja i zamykaja i przez to tak jest.Kiedys ten walek zmierzylem i wyszlo mi ze 1mm materialu z niego ubylo.Znalazlem tez jakis temat ze ktos tak wlasnie mial wymienil walek dzwigienki i popychacze i bylo ok.Jak zablokowac ten wal zeby podzas nabijania powietrza mi go nie przesunelo ?gdzie zablokowac?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Bobicar napisał:

czy to ecu jakos tym steruje?

ECU w zależności od czujnika wałka

 

6 godzin temu, Bobicar napisał:

Jak zablokowac ten wal zeby podzas nabijania powietrza mi go nie przesunelo ?

KM-911

https://archiwum.allegro.pl/oferta/blokada-rozrzadu-opel-astra-vectra-1-6-1-8-16v-i7955925678.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności