Skocz do zawartości

MERIVA 1.6(Z16SE) okopcone i zalane olejem świece


Gość Badson

Rekomendowane odpowiedzi

Uszczelkę pod pokrywą zaworów to sobie możesz darować, przy takim wycieku to byś widział że cała głowica jest zalana.  Temat będzie siedział głębiej , pierścienie , uszczelniacze , to już mechanik powinien wiedzieć za co się brać. Jeśl jednostka jest sucha na zewnątrz a zakładam że przy takim zużyciu jak opisałeś to nie ma siły abyś nie widział wycieku . 

Zalane świece do tego . Wszystko wskazuje na pierścienie i lub uszczelniacze . Przeczytaj co Arkos napisał . Próba olejowa kompresja i dopiero kopanie w motorze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne dni

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

5 minut temu, Badson napisał:

W poniedziałek wymieniam uszczelkę pod pokrywą zaworów i zobaczę czy coś to da

A lało z pod niej?

 

6 minut temu, Badson napisał:

ale nie widziałem nic o dłużej jeździe na Pb,

Tak się powinno robić gdy masz dwa paliwa i trzeba wtedy wykluczyć że problemy się dzieją przez drugie nie fabryczne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie dziś wykręciłem 3(w sensie z nr3) świece, bo na tej mi komputer pokazywał wypadanie, przeczyściłem szczotką drucianą z czarnego nagaru i wytarłem do sucha z oleju i silnik teraz pracuje normalnie. To teraz najlepiej zrobić te 200km na benzynie i zobaczyć co się dzieje z olejem, tak? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, adam1954 napisał:

A lało z pod niej?

Wydaje mi się, że tak, bo dookoła czarny osad z oleju i przewody w sąsiedztwie też mokre. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, adam1954 napisał:

200 na benzynie aby zobaczyć co się dzieje z wypadaniem zapłonu i jakie to dokładnie błędy

Cewkę mam nową, więc raczej w niej nie będzie problemu. Mam świece NGK 1elektrodowe. Myślisz, że są odpowiednie? Miałem wcześniej GM, ale wydawało mi się, że silnik jakoś dziwnie na nich pracował. Dziś robię około 100km do domu wiec już coś nabiję :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki amatorski komputer i nim się łączę przez bluetooth do aplikacji ELM na telefon i czytam kody błędów żeby nie błądzić na oślep 

Edit:

Mam też dostęp do parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym 

Edytowane przez Badson

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności