Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od pewnego czasu moja astra 1.8 Z18XE gaśnie w najmniej oczekiwanych momentach. Po zgasnieciu silnika murga check oraz kontrolka od esp,  zalacza się wentylator i cyka zawór odpowietrzenia baku. Kiedy próbuje odpalić rozrusznik kręci ale bez reakcji silnika. 

W takim momencie udaje mi się odpalić samochód na 2 sposoby:

-czekam aż wentylator przestanie chodzić i zazwyczaj po około 10 minutach udaje sie odpalić auto

-odlaczam aku dosłownie na sekundę po czym auto normalnie odpala jakgdyby nigdy nic

 

Dodatkowo by ułatwić diagnostykę usunąłem bieżace i zaległe błędy A potem odczytałem zaraz po typowym zgasnieciu 

Oto one :

*P0141

-obwód grzałki O2 (Bank 1, czujnik 2)

-układ otwarty 

-stałe

 

*P0036

-Ogrzewanie sondy lambda HO2S(Bank 1 sonda 2 

-nieprawidłowe działanie

-stałe

 

*P1130

-obwód sondy lambda 1 współczynnik czasu przełączania 

-nie ciągle

 

*P0170

-ubogi skład spalin 

-nie ciągłe 

 

Nie sądzę żeby przez sondy auto potrafiło dawać takie objawy a są to jedyne błędy które sa zapisane ewentualnie po wejściu w dalszą diagnostykę wyskoczyly mi 2 inne dotyczące wentylatora bodajże 

-163 temperatura plynu chlodzacego brak sygnału

-17 sygnał obrotów zanikl 

Proszę o pomoc i z gory dziękuję za odpowiedzi 

Edytowane przez Komandos789

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Marian1977
      Koledzy, może ktoś pokusi się o poradę. Pacjent Combo C rok 2008, silnik 1,7 CDTI (Z17DTH). Na zimno odpala "od strzała", nie dymi, jak się rozgrzeje i chwilę postoi, to już ma problem z odpaleniem, trzeba sporo kręcić rozrusznikiem. Zamieszczam zdjęcia z odczytu z wyświetlacza i wskaźnika temperatury. Zdziwiło mnie ciągłe wyświetlenie temperatury w ukrytym menu na poziomie -39 stopni. Sprawdziłem kostkę od czujnika, jak też przewody, wizualnie są w porządku, po odłączeniu czujnika i odpaleniu auta załącza się wentylator i wyświetla kontrolkę "auto z kluczykiem". Jak podłączę czujnik kontrolka gaśnie. Kupiłem drugi czujnik i podpiąłem go do wtyczki. Nie przyniosło to żadnego rezultatu,  w menu nadal wyświetlało -39. Może Wy coś podpowiecie, gdzie wstępnie szukać przyczyny takiego stanu. Jakiś reset trzeba robić po wymianie czujnika temperatury?


    • Przez Grzegorz 1973
      Witam. Gdzie jest umieszczony czujnik przyspieszenia poprzecznego /wzdłużnego w Oplu Merivie B benzyna 1.4 120KM. 
    • Przez cinek1111
      Witam
      Potrzebuje porady w sprawie zakupu cewki zapłonowej. W ubiegłym roku kupiłem cewkę zapłonową firmy BERU i niestety wytrzymała tylko nie cały rok. Uwzględnili mi reklamacje.
      Proszę o informację jakiej firmy warto kupić cewkę zapłonową.
       
      Oryginalna GM kosztuje 861 zł, czy warto inwestować w zamiennik? Jak tak to jakiej firmy jest godna polecenia?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.