Gość deodekabokat Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Na głowicy siedzi. Coś pod 100 się wentylator włącza. Wentylator musi być wyżej jak termostat bo inaczej to bez sensu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Tak w AG to napewno był tu przy głowicy. Napewno też odpięcie tej wtyczki powoduje włączenie wiatraków. Jakieś tam starsze astry f czy kadzie to miały czujnik w chłodnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 w astrze F w silniku x14nz 1.4 8v . Są dwa czujniki. Jeden w chłodnicy załącza wentylator. Drugi w głowicy, który pokazuje na zegarze w kabinie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 10 godzin temu, wesol napisał: Adam przy 88 mają się wiatraki włączyć? Napewno?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deodekabokat Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Adam, u autora wątku takiego przełącznika nie ma. W tym przypadku ecu steruje wentylatorem na podstawie czujnika zlokalizowanego w głowicy za 4tym cylindrem. Niefortunnie zlokalizowanego blisko wejścia z wyjścia chłodnicy. I to jest cały bal w tym wątku. Autor na czujniku nie obserwuje temperatury na termostacie tylko pomieszanie tego co się dzieje w silniku i tego co jako schlodzone wychodzi z chłodnicy. Ale to jest celowe działanie poprawcie mnie jeżeli się mylę, ten przełącznik z poprzedniego posta jest na dole chłodnicy czyli wącha czy układ chłodzenia nie jest na granicy wydolności czyli na końcu chlodzenia i wspomaga wentylatorem. Być może konstruktor wsadził w kolejnej wersji bez tego bimetalicznego zwykły czujnik właśnie w takim miejscu gdzie wydaje się że silnik jest niedogrzany. Bo w sumie to 1.6 jest niedogrzany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Ale ja podałem dla AF 1.4   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deodekabokat Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Twój czujnik wentylatora powinien mieć temp włączenia 88 st.C i chyba 83 wyłączenia Już w tym wątku wszystko pokićkane.Z ciekawości ten AF 1.4 od wentylatora siedzi na dole chłodnicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Gdzieś na połowie wysokości chłodnicy , nawet chyba lekko powyżej połowy jeśli mnie pamięć nie myli. Wkręcony w boczek chłodnicy po prawej stronie i wtyczka skierowana chyba w stronę silnika. Temat jest w dziale astry G a czy główny zainteresowany ci ma ten problem mógłby przypomnieć o jakie auto i silnik się rozchodzi bo już mi się wszystko pokickalo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deodekabokat Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Z16se chyba że licznik wymieniony i wprowadziło mnie to w błąd   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 W astrze G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.