Gość deodekabokat Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Jup AG z16se jeżeli mnie zdolności dedykacją nie zawodzą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Chłopaki ,założyciel tematu w AG ale z silnikiem X16SZR 75 KM To jest jeszcze ten z AF.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deodekabokat Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 No to nie trafiłem. Licznik musiał być wymieniony bo ten na zdjęciu z "gęstym" obrotomierz jest od 2002 zdaje się ale na pewno od motory z16se. BTW 1.6 8v 75hp nie ma czujnika w głowicy. Wiem bo jak chciałem kupić głowicę to chandlarze mówią dobra dobra 1.6 8v i będzie pasić a tam właśnie zamiast gniazda pod czujnik jest zaślepka. Nie wiem gdzie w 75hp jest ten czujnik i ile ich jest. Możliwe że to właśnie wtedy były jeszcze dwa jeden na komp a drugi jako switch na wentylator Edit. Na innym forum ten sam user pyta o to samo a w opisie stoi z16se.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 wydaje mi sie ze nawet jak silnik ma ten sam kod to nie jest juz sterowanie wiatrakami jak w AF.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deodekabokat Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Jak jest w AF jeden bieg? Bo ag ma 2 biegi jak jest bez klimy i 3 jak jest z klimą i to wszystko idzie przez przekaźniki z ecu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniik96 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Dzisiaj podpiołem się pod komputer kostką diagnostyczną i temperatura wskazywała w programie około 80 stopni na rozgrzanym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 2.01.2020 o 21:00, adam1954 napisał: Jestes pewien ze ten, bo ja uwazam ze tenhttp://czesci.poradyopel.pl/9022-wlacznik-wentylatora-chlodnicy-cieczy-chlodzacej-astra-i-corsa.html Temp otwarcia termostatu to 92st czyli wentylator by pracowa zaraz po otwarciu termostatu Edytowane 20 Stycznia 2020 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Temperatura płynu chłodzącego nie jest taka sama w kazd.punkcie pod maską. Czyli inna jest na wodzie w głowicy inna przy termostacie inna na chłodnicy czy nawet wężach. To że termostat ma początek otwarcia powiedzmy przy 89 stopniach a max otwarcie przy 102 to nie znaczy że na chłodnicy gdzieś tam jeszcze w połowie jej wysokości gdzie czujnik jest ma też 90 stopni. Miesza się z chłodną wodą i na czujnik idzie może z 75 stopni max. Normalnie to raczej wiatraki się nie załączają. Czyli spokojna jazda wiosną czy jesienią to wiatraki nie drgną. W lato w mieście to ja rozumiem że się załącza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 16 godzin temu, mk5 napisał: Jestes pewien ze ten, Ten czy nie ten. Chodziło mi o jego temp . pracy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 (edytowane) 12 godzin temu, wesol napisał: Temperatura płynu chłodzącego nie jest taka sama w kazd.punkcie pod maską. Czyli inna jest na wodzie w głowicy inna przy termostacie inna na chłodnicy czy nawet wężach. To że termostat ma początek otwarcia powiedzmy przy 89 stopniach a max otwarcie przy 102 to nie znaczy że na chłodnicy gdzieś tam jeszcze w połowie jej wysokości gdzie czujnik jest ma też 90 stopni. Miesza się z chłodną wodą i na czujnik idzie może z 75 stopni max. Normalnie to raczej wiatraki się nie załączają. Czyli spokojna jazda wiosną czy jesienią to wiatraki nie drgną. W lato w mieście to ja rozumiem że się załącza. Może zamiast teori, wiecej praktyki, wymieniałem ten termowłacznik w AF i wiem o czym piszę. Zreszta na tym forum był temat o zle dobranym termowłaczniku. Adam mi tez chodziło o temp pracy, u mnie był 100-95st prawidłowy, AF X16SZ okrągły. Zeby podsumować w AF były trzy czujniki jeden na zegary, drugi do ecu trzeci termowłacznik. Przy zegarach z obrotomierzem był wyzej wyskalowany wskaznik temp, pokazywał wieksza temp niz ten bez obromierza. W AG czy x16szr czy z16se był jeden czujnik. o ile wiem. Termowłaczniki w AF rózniły sie liczba pinów, były dwa lub trzy. https://superparts.pl/wlacznik-wentylatora-chlodnicy-fae-36190-1341030-opel/106028 Edytowane 20 Stycznia 2020 przez mk5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.