Skocz do zawartości

Astra H problemy z odpalaniem


Scotch

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Scotch napisał:

Z poziomu aplikacji wyskakiwało p0115 blad temperatury cieczy chłodzącej. 

 

No widzisz P0115

16 minut temu, Scotch napisał:

Wiem że p115 to błąd od czujnika temperatury płynu. Błąd 115 od czwartku. 

 

A co napisałeś sam?

 

 

 

Co do przepustnicy to jak Grześ radzi.

Jej najlepiej nie dotykać.

Sprey do turbin sobie z nią poradzi bez problemu.

To nie przepustnice na linkę gdzie można samemu po odchyleniu klapki czyścić ekstraktem pędzelkiem.

Tutaj najlepiej klapki nie dotykać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W zamyśle miałem p0115. Wybacz nie wiedziałem że te 0 to taka różnica. Mój błąd. Przyznaje się:)

 

Czyli najprawdopodobniej to że jak.odpalam auto one się dławi i gaśnie to wina przepustnicy? Tak jak mówię na nowych jak i starych świecach jest tak samo. 

 

Jest jakiś sposób na sprawdzenie czy przepustnica zepsuta czy po prostu zamawiać nowa?

Edytowane przez Scotch

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Scotch napisał:

W zamyśle miałem p0115.

 

A ja jestem jasnowidzem i widzę jak Nowak twoje zamysły?

5 minut temu, Scotch napisał:

Czyli najprawdopodobniej to że jak.odpalam auto one się dławi i gaśnie to wina przepustnicy? Tak jak mówię na nowych jak i starych świecach jest tak samo. 

 

To trzeba sprawdzić

Ale najpierw sprawdź po błędzie

 

2020-03-28_211520.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, adam1954 napisał:

 

A ja jestem jasnowidzem i widzę jak Nowak twoje zamysły?

 

To trzeba sprawdzić

Ale najpierw sprawdź po błędzie

 

2020-03-28_211520.png

 

Tylko że wcześniej nawet z tym błędem wszystko działo Adamie. Oprócz takiego delikatnego falowania obrotów.

Myślisz że mimo wszystko szukać po tym p0115?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowanie to nie tylko przepustnica.

Przepustnicą steruje sterownik.

Po odczytaniu wartości jej położenia.

Może czujnik położenia przepustnicy świrować też.

To trzeba sprawdzić.

Może mechanizm  zębatkowy przepustnicy jest zasyfiony od oleju i robi przekłamania do sterownika.

Może jakiś gryzoń uszkodził przewody ale tego nie widać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnąłem wszystko oprócz tego czujnika temperatury płynu. Czy Febi Bilstein 28377 będzie dobry? Po Vin według centercar pasuje..

 

I gdzie on dokładnie się mieści? Gdzieś w okolicach termostatu? Chce zlikwidować ten błąd p0115. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności