Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 brzoza, a co kiedy po wymianie filtra odpowietrzylem diesla odpalil...przejechalem sie nim 15km, a na drugi dzien nie odpala??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 dzien nie odpala?? Widzę ze z odpowietrzeniem nie masz problemu , więc został tylko problem dlaczego się zapowietrza. Jeżeli wcześniej nie było żadnych objawów ,to teraz zaczęło sie z chwilą wymiany filtra .Więc skupił bym się tylko na filtrze ale nie wkładzie tylko obudowie .A więc jeszcze raz odkręcić zobaczyć uszczelkę i sprawdzić dekiel filtra czy czasami przy dokręceniu nie został uszkodzony?? I juz na koniec jak ruszamy ten dekiel to czy czasami na tych przewodach nie chwyta powietrza .W nim na przewodach sa uszczelnienia typu o-ring .Sprawdza sie to kompresorem i do wody jeden zaślepia w dugi pompuje. Ijuz na koniec czy rano gaśnie po około 15-18 sekund- Czy po prostu od razu nie można uruchomić lub gasnie po 3-5sek. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif to jest bardzo ważne bo tym sposobem można zdiagnozować w którym miejscu jest zapowietrzenie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 czy rano gaśnie po około 15-18 sekund- Czy po prostu od razu nie można uruchomić lub gasnie po 3-5sek. to jest bardzo ważne bo tym sposobem można zdiagnozować w którym miejscu jest zapowietrzenie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif podlacze sie przy okazji, moja x20dtl tez ma problem z zapowietrzaniem, problem pojawia sie tylko i wylacznie wtedy gdy auto stoi dluzej niz 24h (niezaleznie pod jakim katem) dodatkowo przy mrozach chyba ten czas sie skraca, tzn przygasl po jakichs 12h postoju. Zapala od strzalu a gasnie po okolo 3s, (potem potrzeba sporo krecenia) Gdzie w zwiazku z tym obstawiacie miejsce zapowietrzania ? pozdr. Damian   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 a u mnie jest jeszcze dziwniej... auto odpala normalnie... ale gdy go odpale i pochodzi np. 1min i zgasze to: 1. zaraz po zgaszeniu odpala normalnie 2. po 5min odpala srednio (trzeba zakrecic dluzej) 3. po 15 odpala za drugim dluzszym kreceniem 4. jak postoi caly dzien to odpala za pierwszym razem... i co? zpowietrza sie? czy jak? bo wystarczy zeby sie rozgrzal silnik lekko i po zgaszeniu odpala idealnie obojetnie po ilu minutach...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 ShOt. Zamontuj zawór zwrotny np taki: http://www.allegro.pl/item336096849_zawor_zwrotny_paliwa_fi_8_tanio_.html na przewodzie między filtrem a pompą. Prawdopodobnie zapowietrza Ci się na szybkozłączach filtra. Pozdrawiam [ Dodano: Pon Mar 31, 2008 07:39 ] Tomtomaszu myślę, że się zapowietrza - wciąga powietrze do pompy i jak po 15 minutach znów dostanie powietrze (świeża dawka powietrza na filtrze) to pompa nie potrafi odpowietrzyć takiej ilości i musisz dłużej kręcić. Sprawdź szybkozłącza na filtrze. Polecam także zawór zwrotny na przewodzie między filtrem a pompą http://www.allegro.pl/item336096849_zawor_zwrotny_paliwa_fi_8_tanio_.html Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 ale czemu jak postoi dluzej to problem zanika? wydaje mi sie ze gdyby sie zapowietrzal to czym dluzej by stal byloby z tym gorzej... moim rozwiazaniem bedzie nie zaworek tylko reklamacja gdyz robilem w styczniu pompe z wtryskami i ze wszystkim... byly wymieniane przewody przelewowe i wogole wszystko... chcialem sie tylko dowiedziec jaka jest opinia forum zeby mi jakiegos kitu nie wstawili w Mabi... pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Reklamuj - jeżeli problem jest powtarzalny (potrafisz go wywołać) - to nie powinni Ci wciskać żadnego kitu bo coś jest ewidentnie nie tak. Być może to jakaś pierdółka jak uszczelka filtru - ale to już ich problem niech szukają. P.S tak na odległość ciężko coś doradzić - poza tym jak sam pisałeś masz gwarancję. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Gdzie w zwiazku z tym obstawiacie miejsce zapowietrzania ? sh0t, W twoim przypadku musisz wymienic przewody przelewowe razem z nowymi trójnikami! http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif [ tomtomasz, tobie radziłbym sprawdzenie rano czy odpali http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Zdjąć przed uruchomieniem silnika przewód z czujnika temp. silnika ,i odpalic .Jak zapali czujnik do wymiany!! Czujnik jest na termostacie lub przed dwu pinowy [czyli z dwoma wsuwkami] jedno pinowy jest od zegara wiec go nie ruszaj!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 zaraz bede reanimowac mojego opla...wiec trzymajcie kciuki mam nadzieje ze go wskrzesze hehe jak nie to na zyletki przerobie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif a jak problm sie powtorzy to..to zrobie mu UM-Pimp: bo juz mnie to ma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 brzoza, czujnik wymieniony razem z termostatem przy okazji rozbienia pompy... ale sprawdze bo to ze wymieniany nie znaczy ze dobry... choc temp wskazuje bardzo ladnie teraz... a skoro nie ma wiecej pomyslow to ruszam z reklamacja na zywiol... martwi mnie tylko to ze znow bede bez auta http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/4/#findComment-277525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.