Skocz do zawartości

Astra H 1.3 cdti - problem z uruchomieniem silnika


Gość MarcB
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Gość MarcB,

Rekomendowane odpowiedzi

pisałem przecież, że stałego poboru prądu nie miałem nawet jak radio było podłączone chyba, że nieumiejętnie robiłem pomiary a mogło być i tak bo ten samochód nie jest moim stanem umysłu a i szpecem od elektroniki nie jestem(ale o tym też pisałem)

 

pewne jest jedno , że po odpięciu radia problem zniknął auto stoi od piątku a odpala nawet dziś o 6 rano przy temp  -11, więc u mnie problem rozwiązany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje ponowić pomiar .

Może jest jakieś przebicie stałego plusa i radio sią załączy np. po godzinie czy więcej.

Trzeba sprawdzić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot rozładowanego akumulatora jest już mi też znany osobiście :).

Kasia ma CD70 w astrze.

3 dni stała astra, bo nie było potrzeby jechać, na czwarty dzień Kasia otwiera drzwi, a tu radio wiadomości ją wita....

Oczywiście akumulator siedział po takim czasie grania - taksówka.

Wróciłem z warsztata z kablami i odpaliłem, biere opcoma i sprawdzam co jest nie tak.

Opcom nic nie podpowiedział.

Silnik pochodził trochę, żeby podładować akumulator, gaszę, zwijam swoje zabawki, a tu po minucie startuje radio !!

Klikam przycisk wyłączenia, minuta a tu znów gra.

Dobrze, że mamy w pl forum elektroda :)

Wywaliłem na złom napęd CD audio i jest spokój.

Może u was tez tak jest, że czujnik zajętości napędu krzaczy.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam co do CD70, przy zamykaniu czasem potrafi sobie samo się włączyć. Jak jeżdżę Vectrą, to chwile po zgaszeniu i zamknięciu patrze czy radio nie wystartowało. Napęd GPS mam zamieniony z CD tak aby muzy z płyt słuchać, czasem słychać jak sobie mieli przed rozpaleniem i po zgaszeniu. A myślałem, że mój typ tak ma. GPS odłączony na taśmie i zasilaniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Climatronik też potrafi trzaskać fochy, szczególnie w ujemnych temperaturach, na radio nie ma zasady. Jeszcze nie walczyłem z tyloma usterkami w swoich autach jak w Oplu, trafiłem niezłego zawodnika. Jest nawalone tak elektroniki pod każdy przycisk i żarówkę, że głowa mała. Teraz takie czasy i normy, zawsze coś za cenę wygody. Gorzej jak już lecą lata i wszystko się zużywa od wiązek po zimne luty na modułach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności