Skocz do zawartości

sintra po nieodpowiedzialnym właścicielu do roboty


Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Jay napisał:

Wiesz co,we wtorek/środę będę w garażu,moja Vka stoi rozbebeszona częściowo to posprawdzam co i jak u mnie wygląda a z pamięci to niechcę wprowadzać Cię w błąd ;) poza tym dzięki ludziom tutaj doprowadziłem swoją do stanu oryginalnego i dopiero ja zacząłem januszować swoje widzimisię :P 

 

proszę cię jay nie rób januszowania to już porażka jak widzę takich dziwaków problem i lenistwo zrobić coś porządnie a pużniej takie akcje uszkodzonych dobrych aut nie raz widziałem ulatniający się lpg butle z innymi papierami albo co gorsza składaki spawane przez janusza na placu bez maszyn ustawiających konstrukcje a tym bardziej doświadczenia przecież idzie tanio zrobić a omijać januszowanie wystarczy pomyśleć a ryzykować że ktoś wyleci w powietrze przez takie przeróbki oszczędzając 10zł to już naprawdę niewiem jak nazwać 

 

jakby ci się chciało to chętnie jakieś fotki możesz porobić zawsze to bardzo pomocne zarówno pod maską pod kierownicą etc a jak bendziesz chciał gonić sintre a masz 3.0 daj znać może akurat bende coś potrzebował hehe ja za to do 2.2 mam jak ktoś potrzebuje aktualnie tylko kilka drobnych nie ma reszta na miejscu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Gregor napisał:

proszę cię jay nie rób januszowania to już porażka jak widzę takich dziwaków problem i lenistwo zrobić coś porządnie

akurat mam tak pojanuszowane że mogę auto oddać do elektryka czy mechanika na spokojnie i się nawet nie zorientuje że coś było robione poza fabryczne wyposażenie :P jak coś robię to zgodnie ze sztuką a nie drut-patenty ;)

 

napisz mi na pw co Cię dokładnie interesuję to postaram się porobić fotki w miarę możliwości moich połamanych żeber :D 

no właśnie biję się z myślami czy sintrę rozbierać czy zostawić,obie mam z V6 ale 2.5 zamiast 3.0 wsadziłem bo takie akurat miałem jak w 3.0 panewka się obróciła :/  a druga na części 2.5 z manualną skrzynią :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Jay napisał:

akurat mam tak pojanuszowane że mogę auto oddać do elektryka czy mechanika na spokojnie i się nawet nie zorientuje że coś było robione poza fabryczne wyposażenie :P jak coś robię to zgodnie ze sztuką a nie drut-patenty ;)

 

napisz mi na pw co Cię dokładnie interesuję to postaram się porobić fotki w miarę możliwości moich połamanych żeber :D 

no właśnie biję się z myślami czy sintrę rozbierać czy zostawić,obie mam z V6 ale 2.5 zamiast 3.0 wsadziłem bo takie akurat miałem jak w 3.0 panewka się obróciła :/  a druga na części 2.5 z manualną skrzynią :P

ok zaraz ci napiszę ciekawe czy podeszła by taka manualna skrzynia do 3.0 przyznam że nie ufam zbyt automatom he 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ja37 napisał:

Doszły schematy ode mnie?

Więcej nie mam, byś chociaż potwierdził, że doszły.

,,ja37,, tak doszły dziękuje odpisałem na mejla studiuje je właśnie he

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor nie cytuj proszę postów ani odpisuj na nie tylko bezpośrednio pisz pod danym wpisem - nie ma sensu powtarzać już raz napisanej wiadomości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rafalgrzegorz myślałem że bendzie łatwiej wiadomo wtedy do kogo lub na co jest odpowiedż porobiłem wiecej fotek jakby komuś się chciało na to spojrzeć w miare możliwości pozdrawiam

tu np widać jaki specjalista był z niego co pisałem zamiast wymienić obcięte to domy20210425_201011.thumb.jpg.b6ae36e97a3159c12fa058774b81def7.jpg

to domyślam się z czujnika lpg obcięte

takie okablowanie wszędzie było połowa usunięta co wiedziałem jak np na krótko także podpięty wiatrak wiadomo czujnik uszkodzony temperatury nie chciało mu się wymieniać hehe tylko upewnijcie mnie jak to jest z wiatrakami od kierowcy lewy to od chłodzenia silnika w razie za wysokiej temperatury a prawy ?20210425_201023.thumb.jpg.e842e0189f4cf0b8de7d675453736764.jpg

taka instalacja lpg to pc z niej jakby ktoś miał schematy do tego acha znalazłem kilka schematów do sintry i książke obsługową chyba z 1996r jakby ktoś potrzebował20210425_201210.thumb.jpg.2ff59fb78f91963961476e5eb14af647.jpg

najciekawsze że za instalacje w 2013 r ktoś zapłacił 4600zł cholera sporo liczą jak za montaż do v6 a nie wygląda instalacja na coś porządnego 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest ? wąż z tego idzie gumowy ten widoczny z obejmą metalową i jest na wysokości drzwi kierowcy ucięty lub się kończy i jest zaślepiony i śrubą i drutem . 20210425_214202.thumb.jpg.202fe9eb16101d3ef1239c9ab3da9f57.jpg20210425_214209.thumb.jpg.b04d03278b5ed4879f1b26c4cf5bba28.jpg

ten zielony przewód już wiem idzie na sam tył a na przodzie kończy się jak wtyczki do radia lub raczej komputera stawiam na prube montażu jakiegoś systemu nagłośnienia szary natomiast kończy się w aucie dwoma żółtymi końcówkami które też są lużne w aucie i z drugiej strony schodzi pod auto obok tej klapki metalowej jak i ten niebieski kawałek izolacji z kablem pod autem ta klapka to jakaś skrzynka z 3 końcówkami dwie są podłączone w tym jedna owinięta taśmą jakby dla ochorony przed syfem lub zniszczona guma w środku i  jedna pusta 20210425_213932.thumb.jpg.5b0045c52e8f0f16c3b155646c8a1e7e.jpg20210425_213918.thumb.jpg.26df725d40255543e9d14fe7f5bf65ed.jpg

i takie pytanie jeszcze czy w tej obejmie nie powinno coś być za radiem z prawej strony pedału gazu za osłoną ??20210425_214418.thumb.jpg.df3370a2c49047c85dee2a7cc4431a44.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby było śmiesznie to gdzieś ucieka woda jest w nogach kierowcy i wygląda na to że gdzieś tam właśnie ucieka. Znalazłem jednak także niepodłączony zbiornik płynu spryskiwaczy a mianowicie wycieraczki są podłączone tylko i wyłącznie jedna do drugiej ciekawa perspektywa by widać było że wszystko gra hehe jutro to sprawdzę gdzie reszta wężyka się podziała 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta puszka pod nadwoziem to filtr z węglem aktywnym - powinien do niego dochodzić przewód z komory silnika od zaworu (nr 7 na fotce poniżej)

https://opel.7zap.com/pl/car/apv/g/0/32-1/#7

Ta zaślepka w podłodze za fotelem kierowcy to podejrzewam że jest złącze do tylnych czujników ABS oraz do zbiornika paliwa, wpinane wtyczki od spodu nadwozia.

Wężyki od pompy spryskiwaczy idą przez zbiornik na mechanizm i do podszybia.

Na fotce poniżej masz czerwoną strzałką zaznaczone jak powinien przechodzić przewód przez mechanizm

fs1.jpg

Do tylnej wycieraczki idzie przewód od drugiej pompy przez zawór zwrotny na belkę i wpięty jest do wiązki która przechodzi przez ściane grodziową do wnętrza nadwozia i dalej razem z wiązką do tyłu po prawej stronie podłogi do tylnego słupka, dalej do dachu po słupku i do tylnej klapy - harmonijka z prawej strony nadwozia.

Fotki są z silnika 2,2 ale wszystkie sintry mają tak samo.

Jeszcze jedno - sprawdź sobie czy przypadkiem nie masz korozji na wnęce szyby przedniej - piszę dla tego że może dojść do pęknięcia szyby czołowej gdy ruda zje trochę za dużo.

Były takie przypadki sam też to zaliczyłem - moja szyba 2 lata temu szła 14 dni z Brazylii, nie było dostępnej w europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności