Skocz do zawartości

Problemy po wymianie dwumasy 1.3 CDTI


Gość Borek29

Rekomendowane odpowiedzi

po mojemu to jest tak: mechanik spaprac roboty nie ma jak bo co nie przykrecil śrub?  tarczy nie da sie popsuć zlym montazem. zres, ta co by tu sie mialo stac, krzywo wlozyl tarcze i przycisnal dociskiem tak ze ja zgniotl? dwumas to nie element na jednomas ze kawal żeliwa i tyle. dwumas ma czesci ruchome, sprezyny, slizgi, przeciwmase. to sie wszystko rusza to musi halasowac. nie ma takiej rzeczy ktora by sie ruszala a nie wytwarzala dzwiekow w mechanice.  cos musi byc skopane w zamachu i tyle. jak jyz pisal Adam to sie zdarza i to nawet czesto. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się spaprać robotę.

Dwumas przykręci, ale jak nie wycentruje tarczy, to tarczę pokrzywi.

Te tarcze sprzęgłowe sa dość delikatne, nie to co stare.

Szarpnie skrzynią i kłopot gotowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uszkodzony DM niech mechanik zrzuca i wystawi kwit, że zamontował zgodnie ze sztuką. Jak nic ci nie wystawi to możesz zapomnieć o reklamacji. Tam nie ma żadnej filozofii i można na nasadkach sobie wycentrować tarczę, sam składałem komplet na skrzyni F40 gdzie jest docisk typu SAC, dorobiliśmy ściągacz i do dziś Vectra jeździ bez zająknięcia. Tylko ciężka krowa ta F40 z kanału osadzić 55kg samemu, musiałem prosić o pomoc. Nowe DM też mają luzy, nie ma nic na sztywno tak jak Wesoł pisze. Panowie wyżej mają trochę racji, jak samemu kupujesz graty to składaj sam, czasem te pozorne 300-500zł później okazują się utopionym 1000zl., a tak idziesz z paragonem/fv i niech poprawiają/reklamują.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Takie dźwięki (piski i stuki) wydaję auto. Głównie przy gaszeniu i odpalaniu. Słychać pod koniec filmiku, że auto już gorzej odpala. Tak jak pisałem wcześniej , na zimnym tego nie ma. Sprzęgło chodzi super, na starym zestawie było słychać dwumasę w środku auta, gdy pracował na wolnych obrotach, teraz nie ma tego efektu. Mechanik teraz zmienił zdanie i twierdzi że to może być coś z rozrządem. Dźwięk trochę jakby podchodzi z tamtych okolic. Przed wymianą tego nie było. Mam za to problem z dziwnym dźwiękiem w środku auta (wcześniej też to było) , ciche wycie od 1800-2200 RPM podczas przyspieszania na pół gazu. To by były wcześniejsze oznaki rozrządu?

Edytowane przez Borek29

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności